Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Perussuomalaisten muodonmuutos?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, maaliskuu 13, 2019, 10:18:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 9 Vieraat katselee tätä aihetta.

MrKAT

Lainaus käyttäjältä: Toope - syyskuu 03, 2021, 00:06:05
Lainaus käyttäjältä: Kopek - syyskuu 02, 2021, 23:27:14
Niin minunkin. Mieluummin lesbofeminismin tutkimusta kuin poliisin kiusaamispartioita ihmisten kimpussa.
Ihan oikeastiko?
Kumpi on uhkaavampi ihmisille: lesbofeministinen tutkimuspaperi vai tällaiset pollarit tuolla kentällä? :

... kolmessa muussa viestissä rikosylikonstaapeli kuvailee epäinhimillisiä ja sadistisia tapoja kohdella muun muassa eräitä nimeltä mainittuja poliitikkoja ja eräiden poliittisten ryhmien kannattajia
...
Eräs poliitikko mainitaan nimeltä ja viestin mukaan hänet ja muut isänmaan petturit olisi tarkoitus ampua sekä haudata joukkohautaan.
  Irtisanottu mies kertoo yhdessä viestissä nähneensä erään tunnetun poliitikon kaupassa ja tajunneensa, että "nyt ois tilaisuus murhata se".
– Ei ollut hesuakaan* missään. Mut sitten muistin et ne kommariämmäthän on nyt vallassa, nii ei sen reppanan poisto ois mitään muuttanu, mies kirjoitti.
...
Toinen poliisimies kuvailee, kuinka "somalit kaasutetaan, mustalaiset ammutaan ja muslimit teloitetaan liekinheittimillä". Irtisanottu poliisi vastaa viestiin nauravalla hymiöllä ja toteaa keskustelukumppanin unohtaneen "kommarit''


Ja löytyykö yhtään lesbofeminististä tutkimuspaperia Suomesta, jossa leimana/tunnuksena olisi IKL:n fasistikirves?

Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Kopek

#3691
Lainaus käyttäjältä: Toope - syyskuu 03, 2021, 00:06:05

Ihan oikeastiko?

En koe mamujengejä uhkaksi. Poliisit sen sijaan ovat uhka.

Ja vaikka mamujengit olisivatkin uhka, mitä käytännössä tarkoittaisi se, että "poliisit suojelevat" minua heiltä? Kulkisivatko poliisit jokaisen maahanmuuttajajoukon perässä jatkuvasti vartioimassa, että nämä ihmiset eivät uhkaa ketään? Kuinka paljon poliiseja tarvittaisiin kaikkien ei-mamujen suojelemiseen mamujengeiltä?

Ulkomaalaiset joukkiot ovat epämukava ilmiö siinä tapauksessa, jos ne kiertelevät pitkin Suomea tekemässä murtoja ja varkauksia. Tässä tapauksessa kyse ei välttämättä ole maahanmuuttajista (mamu) vaan maahan tulevista ja ryöstösaaliin kanssa poistuvista ihmisistä. Miten poliisi voi suojella yksittäistä kansalaista tällaisilta? Tyypit jäävät satunnaisesti kiinni yleensä vasta sitten, kun he ovat jo tehneet suuren määrän murtoja. Eivät rikosten uhrit saa heiltä korvauksia. Suuri osa tällaisista porukoista ei ehkä jää kiinni.

Jos poliisien määrää ja resursseja lisätään, se ei tule näkymään konkreettisesti "katuturvallisuuteni" parantumisena vaan suurempana todennäköisyytenä saada sakko jostakin lukemattomista rikoksistani*, joita koko ajan teen.

*(käveleminen päin punaista, melan unohtaminen moottoriveneestä, ylinopeus ym.)

Jos on lietsonut itsensä mamupelkoon, ei kannata rukoilla lisää poliiseja vaan pysyä iltaisin ja öisin kotonaan turvalukon takana kirves valmiina tyynyn alla.

P.S. Perussuomalaisista puheen ollen heidän politiikkansa on ristiriitaista. He vastustavat hakaristilipun esillä pitämisen kieltämistä lailla ja kannattavat poliisin henkilömäärän ja valtaresurssien lisäämistä.

Poliisithan nimenomaan ovat vaatineet lakia hakaristilipun kieltämistä! Poliisithan ovat se verhon takana piilossa oleva taho, joka vetelee naruista, jotta kansalaisten kiusaksi säädettäisin aina vain uusia kieltoja ja rajoituksia.

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/oikeus-hakaristilipun-kantaminen-ei-ole-rikos-poliisille-moitteet/43e2ea5e-5527-44f4-8c81-baf0cddc4574

Toope

#3692
Lainaus käyttäjältä: Kopek - syyskuu 03, 2021, 08:38:49
Lainaus käyttäjältä: Toope - syyskuu 03, 2021, 00:06:05

Ihan oikeastiko?

En koe mamujengejä uhkaksi. Poliisit sen sijaan ovat uhka.
Eivät poliisit aiheuta raiskauksia, eivät huumerikoksia tai jengiytymistä?
Miksi ihmeessä siis poliisit olisivat sinulle uhka, kun näet selvästi, että mokujengiytyminen on ongelma? Yhteiskunnan kehitysmaalaistuminen. >:(
Se, että yhteiskuntaamme tulee niitä ilmiöitä, jotka tekevät noiden siirtolaisten lähtövaltioista paskastaneja? Sitä tänne saamme, emme kehitystä.

Em. kommenttisi on typerintä, mitä olen kuullut pitkään aikaan. Yhteiskuntamme on turvassa, jos hyvä poliisi toimii. Yhteiskunta ei ole turvassa, jos meillä on jengejä, joita poliisi ei kykene hallitsemaan Ruotsin, Ranskan, Saksan, Englannin tavoin.

Me nimenomaan tarvitsemme poliisia, joka laittaa kuriin edellämainittuja monikulttuurijengejä!
Näin toimisi sivistys!

-:)lauri

https://www.verkkouutiset.fi/kiina-kieltaa-epamaskuliinisten-miesten-nayttamisen-televisiossa/#fee4470f

Jos persut saisivat päättää, kieltäisivät he epämaskuliinisten miesten näkymisen televisiossa (Toope on kritisoinut epämaskuliinisten miesten näyttämistä televisiossa jo vuosia). Aivan kuten kommunistiset aateveljensä Kiinassa. Tuossa linkin takana olevassa artikkelissa listataan muitakin Toopen mainostamia uudistuksia, joita toopen mielestä kannattaisi täällä toteuttaa suomalaisena kulttuurina jos persut pääsisivät valtaan.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Viihde- ja hömppäpöhinä - syyskuu 05, 2021, 01:59:55
https://www.verkkouutiset.fi/kiina-kieltaa-epamaskuliinisten-miesten-nayttamisen-televisiossa/#fee4470f

Jos persut saisivat päättää, kieltäisivät he epämaskuliinisten miesten näkymisen televisiossa (Toope on kritisoinut epämaskuliinisten miesten näyttämistä televisiossa jo vuosia). Aivan kuten kommunistiset aateveljensä Kiinassa. Tuossa linkin takana olevassa artikkelissa listataan muitakin Toopen mainostamia uudistuksia, joita toopen mielestä kannattaisi täällä toteuttaa suomalaisena kulttuurina jos persut pääsisivät valtaan.
Minä arvostelen queer-kulttuuria, pidän sitä rappeutuneena.
Minä taas en ole vaatinut muita noudattamaan näkemyksiäni, enkä ole vaatinut muiden mielipiteiden kieltämistä, koska en ole vasuri.
Minä oikeistolaisena hyväksyn sen, että esitetään mielipiteitä, jotka eivät minua miellytä. En ole vasemmistolainen, joten en vaadi minua epämiellyttävää kulttuuria tai mielipiteitä kiellettäväksi, minä hyväksyn ne. En vain itse seuraa.

Tuota kutsumme oikeasti suvaitsevaisuudeksi! Kaikilla on oikeus esittää näkemyksiään, kaikilla on oikeus kieltäytyä/myöntyä näkemästä niitä. Mutta kenelläkään ei ole oikeutta estää toisia esittämästä näkemyksiään. Ymmärrätkö klassisen liberalismin käsityksen?

-:)lauri

Tulee teille kommunisteille ilmeisesti yllätyksenä, mutta väkivalta ei ole täällä Suomessa näkemys.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.


Melodious Oaf

Lainaus käyttäjältä: Toope - syyskuu 05, 2021, 02:43:16
Minä arvostelen queer-kulttuuria, pidän sitä rappeutuneena.
Minä taas en ole vaatinut muita noudattamaan näkemyksiäni, enkä ole vaatinut muiden mielipiteiden kieltämistä, koska en ole vasuri.
Minä oikeistolaisena hyväksyn sen, että esitetään mielipiteitä, jotka eivät minua miellytä. En ole vasemmistolainen, joten en vaadi minua epämiellyttävää kulttuuria tai mielipiteitä kiellettäväksi, minä hyväksyn ne. En vain itse seuraa.

Eihän queer-kulttuurissa ole juuri muusta kysymys kuin heidän termeillään "heteronormatiivisen" ja "cis-normatiivisen" kulttuurin kritiikistä ja sille vaihtoehtojen etsimisestä oman toiminnan ja kulttuurin kautta.

Äkkiseltään sanoisin, että ei ole kauheasti järkeä kritisoida sellaista, jota ei itse seuraa -- jos seuraamisella tarkoitetaan jonkinlaista asian tuntemista, kiinnostusta tai perehtymistä siihen.

Voinhan mä kritisoida esimerkiksi tosi-tv:tä ja pitää sitä rappiollisena silleen, että en ikinä katso sitä tai yritä perehtyä siihen. On se silti mielipide, mutta se on silloin sellainen mielipide, joka on tavallaan kerralla ilmaistu ja sen jälkeen kannattaisi siirtyä johonkin muuhun asiaan :) Tietyssä mielessä on ajankäytöllisesti traagista ja vähän surullista, jos varsinaisen kulttuuritoiminnan ja johonkin osallistumisen ja elämisen sijaan keskittyy ilmaisemaan täysin yksiulotteista mielipidettä jostakin, jota ei tee ja johonka ei osallistu.

Jos käyttäisin vuosia siihen, että messuiaisin foorumeilla siitä, miten tosi-tv on rappiollista, olishan se tavallaan menetetty mahdollisuus siinä, että olisin voinut edistää niitä asioita ja toimia niiden asioiden parissa, jotka mun mielestä päin vastoin ovat hyviä ja terveitä. Tai toisaalta jos mun mielestä ongelma on siinä, että tosi-tv:tä tehdään jollain tietyllä tavalla huonosti tai väärin, olishan se nyt ollut arvokkaampaa täsmentää se kritiikki ja kanavoida se esimerkiksi niin, että olisi itse lähtenyt tekemään jotakin parempaa tai pyrkinyt tukemaan tahoja, joilla on tällainen intressi.

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: Toope - syyskuu 05, 2021, 03:08:37
Lainaus käyttäjältä: Viihde- ja hömppäpöhinä - syyskuu 05, 2021, 02:46:21
Tulee teille kommunisteille ilmeisesti yllätyksenä, mutta väkivalta ei ole täällä Suomessa näkemys.
Ei suomalaisille:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/itahelsinkilaisessa-lukiossa-joukkotappelu-paikalle-tarvittiin-poliisia/8226628#gs.a2iy6q
Tuo muuten oli monikulttuuriväkivaltaa!

Todennäköisesti oli persuväkivaltaa. Kukaan ei kaipaa persuja.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Melodious Oaf - syyskuu 05, 2021, 03:08:57
Lainaus käyttäjältä: Toope - syyskuu 05, 2021, 02:43:16
Minä arvostelen queer-kulttuuria, pidän sitä rappeutuneena.
Minä taas en ole vaatinut muita noudattamaan näkemyksiäni, enkä ole vaatinut muiden mielipiteiden kieltämistä, koska en ole vasuri.
Minä oikeistolaisena hyväksyn sen, että esitetään mielipiteitä, jotka eivät minua miellytä. En ole vasemmistolainen, joten en vaadi minua epämiellyttävää kulttuuria tai mielipiteitä kiellettäväksi, minä hyväksyn ne. En vain itse seuraa.

Eihän queer-kulttuurissa ole juuri muusta kysymys kuin heidän termeillään "heteronormatiivisen" ja "cis-normatiivisen" kulttuurin kritiikistä ja sille vaihtoehtojen etsimisestä oman toiminnan ja kulttuurin kautta....
Tiesitkö muuten, että homo/lesbosuhteet ovat suhteellisesti väkivaltaisempia kuin heterosuhteet?
Tiesitkö, että pedofiileissa homojen osuus on suhteellisesti suurempi, kuin normiväestössä?
Tiesitkö, että tietyt piirteet kerääntyvät...
Ei, en kaikkia syytä. Sanon vaan, että tietyt seksuaaliset erikoisuudet kertyvät keskivertoa enemmän tietyille seksuaaliryhmille.

Jaska

Leveli-podcastista tunnetut juontajat Milad "Slim Mill" Dehghan ja Nico Giansanti ovat saaneet lähtöpassit perussuomalaisista. Asiasta uutisoi Yle.

Rap-artistinakin tunnettu Dehghan on Vantaan valtuutettu ja Giansanti Helsingin varavaltuutettu. Dehghan sai kesäkuun kuntavaalissa 376 ja Giansanti 265 ääntä.

YouTubessa Leveli-Lähetyksissä on käsitelty PS:n entisiä ja nykyisiä johtajia, kuten Jussi Halla-ahoa, Riikka Purraa ja puoluevirkailija Matti Putkosta erittäin kriittisesti ja alatyylisesesti.

Kaksikko tunnetaan myös siitä, että he suhtautuvat erittäin kriittisesti koronarajoituksiin, kuten maskien käyttöön ja koronarokotuksiin, ja ovat pitäneet pontevasti tätä teemaa esillä myös julkisuudessa.

PS:n Seinäjoen puoluekokouksessa kaksikko ajoi puolueen puheenjohtajaksi Ossi Tiihosta, joka hänkin tunnetaan kriittisyydestä koronan rajoitustoimia kohtaan.


[https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/40ec8ec1-ff8a-416e-919a-435a73c8f1cf]

Melodious Oaf

Lainaus käyttäjältä: Toope - syyskuu 05, 2021, 03:50:39
Tiesitkö muuten, että homo/lesbosuhteet ovat suhteellisesti väkivaltaisempia kuin heterosuhteet?
Tiesitkö, että pedofiileissa homojen osuus on suhteellisesti suurempi, kuin normiväestössä?
Tiesitkö, että tietyt piirteet kerääntyvät...
Ei, en kaikkia syytä. Sanon vaan, että tietyt seksuaaliset erikoisuudet kertyvät keskivertoa enemmän tietyille seksuaaliryhmille.

En ihan hirveästi luota sun lähdekritiikkiin enkä tiedonhakutaitoihin muutenkaan.

Nopealla vilkaisulla löysin yhden tutkimuksen vuodelta 1991 jossa löydös oli että aitojen pedofiilien kohdalla pojista kiinnostuneisuus on yleisempää kuin väestössä keskimäärin.

Tää perustui sellaiseen että pääosin naisiin kohdistuva kiinnostus on aikuisia kumppaneita preferoivien miesten keskuudessa keskuudessa 20 kertaa yleisempää kuin pääosin miehiin kohdistuva kiinnostus. Sitten näiden aitojen pedofiilien kohdalla havaittiin että enemmän tytöistä kiinnostuneita oli 11 kertainen määrä enemmän pojista kiinnostuneisiin nähden.

Sellainen täysin kiistämätön tosiasia tässä on se, että tyttöihin kohdistuva pedofilia on huomattavasti yleisempää kuin poikiin kohdistuva pedofilia.

Tota tutkimusten löydöstä voi selittää silleenkin, että silloin kun jonkun halu kohdistuu vahvemmin lapsiin kuin aikuisiin, siinä on ehkä vähemmän merkitystä enää kohteen sukupuolella sinänsä. Uhrit ovat pääosin esimurrosikäisiä, niin se käy tavallaan järkeen, että siinä ei ehkä ole niin voimakasta eroa edes enää homoseksuaaleilla ja heteroilla. Ja silti tyttöihin kohdistuva pedofilia oli tossa tutkimuksaineistossa 11 kertaa yleisempää.

En tiedä kuinka luotettava tää tulos on, että homoja olis noin 5 % väestöstä (kääntäen sama kuin yllä mainittu 20:1). Tossa tutkittiin tiettyä seksuaalirikoksesta tuomittujen miesten populaatiota, ja kun rajattiin tarkastelu peniksen paksuuntumista mittavilla tutkimuksilla aidoiksi pedofiileiksi todettuihin, tästä porukasta homoja olikin vähän päälle 9 % (kääntäen sama kuin 11:1).

Sitten näissä tutkimuksissa yksi metodologinen ongelma on se, että näihin peniksen paksuuntumista mittaaviin tutkimuksiin on ylipäätään valikoitu porukkaa niin, että he ovat saaneet lähetteen jonkun seksuaalisen häiriön tai häiriökäyttäytymisen takia.

Sitä ei ole missään vaiheessa tehty kaikille joten siitä ei ehkä ole sellaista täysin luotettavaa ns. kalibrointidataa.

Mutta joo. Nää on taas semmosia keskusteluja että ei kyllä oikeastaan kannattais haaskata aikaansa, kun Toope aina laukaisee jonkun kahden rivin aivopierun, eikä millään taustatyöllä varsinaisesti ole merkitystä niiden muodostumisessa.

Periaatteessa ajattelen että asioista pitäis pyrkiä oikeasti keskustelemaan, mutta ymmärrän jossain määrin nyt sitä, miksi pöhinä vastaa Toopelle ihan surutta täysin aivopieruilla :D




MrKAT

#3702
Freudilaisesti ja muutenkin persujen pään sisälle.

1)
Tavio lipsautti persujen Freudilaisen lipsauksen; nää parat luulee että muutkin kuin he haaveilevat keskitysleireistä:


(Taanoin Tavio väitti että "puolue haluaa profiloitua järkevänä keskustelijana".
Onko hän siis itse eroamassa puolueesta ja sen tavoista? Vai Tavio on tekopyhä kahdella jalalla pyörivä <piip>?)

2)
Johtava etnonationalisti vauhdissa taas ja haluaa purra säälittömästi:

Sitähän tää meinaa. Ensin vastustettiin vain haittamaahanmuuttoa, myöhemmin haluttiin 3 tonnin raja.
Mutta nyt ei käy mikään koska SS:n rotuoppi.
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Toope

Niin, edelleen kysyn sinultakin MrKAT sitä, haluatko Afganistanin kaltaisten yhteiskuntien kulttuuria Suomeen?
Mitä hyvää tuovat meille?
Me tiedämme jo, mitä pahaa tuovat. ;D

MrKAT

^Puhut tietysti persuista. Joo - ensin alettava kotipesästä rikolliste siivoomine.
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!