Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Perussuomalaisten muodonmuutos?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, maaliskuu 13, 2019, 10:18:13

« edellinen - seuraava »

Xantippa ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

MrKAT

#3855
Erään twiittiketjun innoittamana tuli idea.
  Olisiko laitonta jos PS-toimistojen ja PS-vaalitelttojen edessä jakelisin apulaisteni kanssa
hoitotahto-papereita, joilla voi "kieltäytyä tehohoidosta koska sillä puututaan räikeästi luontaiseen immuniteettiini"?
Näin äärimmilleen jopa ½ tehohoitotarpeesta saisi vähennettyä ja tulisi yhteiskunnallekin selvästi halvemmaksi.
   Näyttäisimme myös jännittäviä videoita iTabeilla, joissa teho-osaston korisevat piipittävät äänet kuuluisi nupit kaakossa. Taustalla kuuluisi "apua..korr... apua.  - No mites se nyt potilas heräsi kesken puhdistuksen....".

2 kärpästä yhdellä korinavideolla: Hoitotahtopapereita revittäisiin käsistä kun samalla toiset persut juoksisi nurkan taa salaa tilaamaan rokotusaikoja... ;D


Missä perussuomalainen törttöilemässä, siellä Jokisipilä puolustelemassa.
                    - Vanha turkulainen sananlasku (by Antti Gronow)

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: https://twitter.com/EddyWax/status/1463082576017608706Finnish MEP Laura Huhtasaari tells the European Parliament: "I like cows ... we can't eat hay." Certainly a different kind of speech on the CAP from what I've heard so far.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

MrKAT

#3857
Jihuu! Nyt Huhtasaaren Laurakin kannattaa koronapassia. hänen tontilleen ei tulla rokottamattomana! ;)



JK. Jossei joku huomannut: Kyseessä on Taneli Hämäläisen tekemä väärenne Lauran alkup.vaalimainoksesta,    KORONA-sana on kuvankäsittelyllä lisätty.
Missä perussuomalainen törttöilemässä, siellä Jokisipilä puolustelemassa.
                    - Vanha turkulainen sananlasku (by Antti Gronow)

Toope

Huhtasaari oikeasti toki on kritisoinut EU:n kansallisvaltiota hylkäävää keskusjohtoista touhua, jota Ranskan ja Saksan johdolla ollaan työntämässä kurkkuumme, kysymättä meiltä. Hän on täysin oikeassa siinä, että Merkelin perintö ja EU:n tavoite on keskusjohtoinen EU.

Hän on myös oikeassa siinä, ettei tuossa asiassa Suomenkokoisilta valtioilta kysytä, meille sanellaan...
Olemmeko liittolaisia, vai jalkavaimoja?


ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Kopek - joulukuu 05, 2021, 07:25:28
Joskus perussuomalaisenkin kimppuun käydään.

https://www.suomenuutiset.fi/tynkkysen-kimppuun-kaytiin-kysyi-olenko-sebastian-ja-sen-jalkeen-loi-aivan-taysilla-minua-nyrkilla-naamaan-video/

Kyllä tuo on ilman muuta rangaistava teko. Eikös noista sakoilla ole yleensä selvitty?

Lieventävänä asianhaarana voisi todeta mukiloidun aiheuttaneen runsaasti mielipahaa puheillaan kaikkialla Suomessa.

Tuo "aivan täysillä lyöminen" muistuttaa minua tapauksesta noin viisikymmentä vuotta sitten. Joku ääliö tuli haastamaan riitaa kaverilleni joka oli hänen mielestään katsonut "ärsyttävästi". Kaverini sanoi kylmänviileästi, että koska nyt tästä näyttää syntyvän lyöminen, niin kuinka lujaa on lupa lyödä, sillä hän on aivan varma, että jos hän lyö täysillä niin voi mennä vaikka nyrkki läpi toisen kehosta. Tämä viileä mutta harkitun tuntuinen lähestyminen tulevaan turpajuhlaan sai ääliön miettimään tilannetta uudelleen ja hän onnistuikin vielä puhumaan itsensä siitä ulos.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

-:)lauri

Sebu raportoi, että joku oisi lyönyt häntä ravintolassa viimeyönä. Onkohan Laika käynyt kostuttamassa kurkkuaan?
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

MrKAT

Just Sebu. Hänessä on ollut pikkasen draamaprinssin vikaa. Esim. Elokapinan aikoihin piti 1 miehen vastamieenosoitusta tai ständiä ja väitti myös joutuneen poliittisen väkivallan uhriksi, muttei (silloinkaan) tehnyt rikosilmoitusta jotta olisi virallista tutkintaa.


Missä perussuomalainen törttöilemässä, siellä Jokisipilä puolustelemassa.
                    - Vanha turkulainen sananlasku (by Antti Gronow)

MrKAT

Perussuomalaisten ehdokas uhkaili Twitterissä Rkp:n kansanedustajaa – näin kommentoi puoluesihteeri
Anders Adlercreutz kertoo vieneensä asian eduskunnan turvallisuusosastolle.

- https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008007788.html

Missä ikinä liikut, katson, että saat vielä mitä ansaitset tulevaisuudessa, Manner vastasi twiitissään Adlercreutzille.

PS:n puoluesihteeri lausumat suoriksi tulkittuna on että jaa eipä oo mun tontilla eikä mun päänsärky...
Missä perussuomalainen törttöilemässä, siellä Jokisipilä puolustelemassa.
                    - Vanha turkulainen sananlasku (by Antti Gronow)

Brutto

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - joulukuu 15, 2021, 01:14:59
Perussuomalaisten ehdokas uhkaili Twitterissä Rkp:n kansanedustajaa – näin kommentoi puoluesihteeri
Anders Adlercreutz kertoo vieneensä asian eduskunnan turvallisuusosastolle.

- https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008007788.html

Missä ikinä liikut, katson, että saat vielä mitä ansaitset tulevaisuudessa, Manner vastasi twiitissään Adlercreutzille.

PS:n puoluesihteeri lausumat suoriksi tulkittuna on että jaa eipä oo mun tontilla eikä mun päänsärky...

"...että saat vielä mitä ansaitset tulevaisuudessa"

Henkilö joka kokee tuon uhkaukseksi on itse sitä mieltä, että Adlercreutz ansaitsee jotakin pahaa ja laitonta :D
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Brutto - joulukuu 15, 2021, 07:13:42
Lainaus käyttäjältä: MrKAT - joulukuu 15, 2021, 01:14:59
Perussuomalaisten ehdokas uhkaili Twitterissä Rkp:n kansanedustajaa – näin kommentoi puoluesihteeri
Anders Adlercreutz kertoo vieneensä asian eduskunnan turvallisuusosastolle.

- https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008007788.html

Missä ikinä liikut, katson, että saat vielä mitä ansaitset tulevaisuudessa, Manner vastasi twiitissään Adlercreutzille.

PS:n puoluesihteeri lausumat suoriksi tulkittuna on että jaa eipä oo mun tontilla eikä mun päänsärky...

"...että saat vielä mitä ansaitset tulevaisuudessa"

Henkilö joka kokee tuon uhkaukseksi on itse sitä mieltä, että Adlercreutz ansaitsee jotakin pahaa ja laitonta :D

Brutto jaksaa aina yllättää avoimella sinisilmäisyydellään ja uskollaan ihmisen hyvään sydämeen!

On ihanaa näin joulun alla tällaiset pörröiset, hellät ajatukset - nyt taas kaipaa sydänemojia.

T: Xante

Kopek

Epäselvä ilmaus, jonka voi tulkita miksi haluaa. Asiayhteydellä lienee merkitystä.

Tuollaisten viestien - miten ne tulkitaankin - lähettäminen ei ole poliittisesti viisasta.

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Kopek - joulukuu 15, 2021, 07:50:15
Epäselvä ilmaus, jonka voi tulkita miksi haluaa. Asiayhteydellä lienee merkitystä.

Tuollaisten viestien - miten ne tulkitaankin - lähettäminen ei ole poliittisesti viisasta.

No kyllä tuota on erittäin vaikea tulkita kovin monella tavalla, ellei sitten todellakin ole yltiöpositiivinen ihmisrakastaja.

T: Xante

Brutto

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - joulukuu 03, 2021, 00:01:55
Jihuu! Nyt Huhtasaaren Laurakin kannattaa koronapassia. hänen tontilleen ei tulla rokottamattomana! ;)

Olen käynyt monesti Lauran tontilla, viimeksi viime sunnuntaina, mutta passeja ei kyselty.
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

kertsi

Lainaus käyttäjältä: Brutto - joulukuu 15, 2021, 07:13:42
Lainaus käyttäjältä: MrKAT - joulukuu 15, 2021, 01:14:59
Perussuomalaisten ehdokas uhkaili Twitterissä Rkp:n kansanedustajaa – näin kommentoi puoluesihteeri
Anders Adlercreutz kertoo vieneensä asian eduskunnan turvallisuusosastolle.

- https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008007788.html

Missä ikinä liikut, katson, että saat vielä mitä ansaitset tulevaisuudessa, Manner vastasi twiitissään Adlercreutzille.

PS:n puoluesihteeri lausumat suoriksi tulkittuna on että jaa eipä oo mun tontilla eikä mun päänsärky...

"...että saat vielä mitä ansaitset tulevaisuudessa"

Henkilö joka kokee tuon uhkaukseksi on itse sitä mieltä, että Adlercreutz ansaitsee jotakin pahaa ja laitonta :D
Riikka Purra tuon linkin uutisen mukaan twiittaa:
Purra pahoitteli Twitterissä asiaa ja muistutti, että "täytyy kyetä olemaan eri mieltä säilyttäen asiallisuus ja politiikan sisältöön keskittyminen. Saamasi kommentti on täysin asiaton. Minkäänlainen uhkailu ei ole hyväksyttyä."
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️