Ihmettelen minkä takia kannabis kytketään AINA muihin päihteisiin, mutta alkoholia ja tupakkaa ei. Minkä takia kannabiksen käyttäjä olisi jollain sen kaltevammalla pohjalla kuin em. kahden muun myrkyn kuluttaja? Olletikin siksi että kun kannabis on laitonta, voi mieltää itsensä rikolliseksi ja sitten se on yksi lysti mitä kaikkea paskaa kaataan nassuunsa siitä eteenpäin? Jos me odottelemme tuloksia maista joissa kannabis on laillistettu, olisi mielenkiintoista kuulla varsinkin se että miten suuri hinku sen käyttäjillä on muihin aineisiin ollut sen jälkeen kun siitä on tullut laillista.
Yksi seikka mistä myöskään ei kukaan tunnu uskaltavan puhua ääneen on se että lukemattomat ihmiset käyttävät laillisia reseptilääkkeitä joiden takia he eivät ole ihan terävimmässä terässä. En tarkoita mitään opioidikoukkuun jäämistä, vaan sitä että sun on pakko käyttää jotain lääkettä joka hidastaa refleksejä, vaikuttaa muistiin ynnä muuta. Nyt juuri itse olen tällaisen lääkityksen vaikutuksen alainen, siis tietenkin fibroon käyttämäni Triptylin, enkä todellakaan väitä että olen ihan helvetin fiksuna juuri nyt. Mutta pystyn operoimaan normaalissa elämässä. Itse en kyllä ratin taakse lähtisi muutenkaan, mutta noin ylipäätään kun kyseessä ei ole kolmiolääke, sen käyttäjältä ei ole kielletty ajoneuvon kuljettamista.
Tuntuu siis perin naurettavalta ja kaksinaismoralistiselta kieltää kannabis, josta lukemani perusteella tulee täsmälleen samat sivuoireet kuin tästä reseptilääkkeestäni jota kipuun käytän.