Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Muut foorumit

Aloittaja hibiscus, tammikuu 04, 2019, 19:09:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Socrates

Kurkkasin Kapealle Näkökulmalle. Seniili läskimooses pitää käytännössä yksinpuhelua siellä. No toimiihan se vähän kuin blogina.
Älkää googletelko minua vaan googlettakaa perspano, niin löydätte jotain mikä kiinnostaa ja kiihottaa.

urogallus

Lainaus käyttäjältä: Socrates - elokuu 16, 2022, 16:55:32
Kurkkasin Kapealle Näkökulmalle. Seniili läskimooses pitää käytännössä yksinpuhelua siellä. No toimiihan se vähän kuin blogina.

Apea näkökulma on suorastaan eksponentiaalisessa nousussa. Vuonna 2021 viestejä lähetettiin 3, ja tänä vuonna jo peräti viisi. Ties vaikka päästäisiin toiselle kymmenelle!

Ei ehkä kannata liikaa virnuilla. On suorastaan ihme, että kantis on vielä hengissä.

MrKAT

Onpa ulkonäkö muuttunut. (Kuvakaappaus-liite, 80%:iin pienensin). Vai onko vika selaimessani.
Muistuttaa 90/00-luvun aikojen webbisivua, ei ollenkaan Näkökulmaa tai tätä Kantapaikkaa.

Yx kaunis päivä niin olin lentänyt ulos, en tiedä onko syy suomi24:ssa (postisysteemi hävisi) vai henk. koht.
Ei ole tullut uudelleen rekisteröidyttyä.

JK. Jos klikkaa viimeistä viestiä niin sitten tulee se harmaa normaali ulkonäkö kuten pitääkin mutta tuo aloitussivu on mitä on. Ei auta refressi eli uudelleenlataus.
Missä perussuomalainen törttöilemässä, siellä Jokisipilä puolustelemassa.
                    - Vanha turkulainen sananlasku (by Antti Gronow)

Jaska

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - elokuu 16, 2022, 20:21:27
Onpa ulkonäkö muuttunut. (Kuvakaappaus-liite, 80%:iin pienensin). Vai onko vika selaimessani.
Minulla kapeanäkökulman aloitussivukin on normaali. Ja minunkaan tunnukseni ei ole voimassa.

Kahden viime vuoden aikana mks:n ja adminin lisäksi Hippi on kirjoittanut yhden viestin. Pari vuotta sitten näyttää olleen ongelma tuhannen roskarekisteröitymisyrityksen ylityttyä.

Hayabusa

^Ai tuollainen Kapeanäkökulma on olemassa? Aika hiljaiselta näytti. Tämä Kantapaikka tuntuu suorastaan menomestalta siihen verratuna. Btw: onkohan siellä joku näkkäri, joka ei tiedä Kantiksen olemassa olosta? Voisi houkutella tänne.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hippi

^
Olen tuolla käynyt aina välillä kurkkaamassa, jotta onko eloa jäljellä vielä. Aika hiljaista on.

Ei se tunnuksen voimassa olo tuolla lakkaa, vaikka ei kirjoittaisi tai kävisi siellä lainkaan. Kyllä kai sen on täytynyt itse käydä poistamassa, jos se on poistunut. Esimerkiksi Renttu on rekkantunut 2015 ja samana vuonna ollut viimeksi paikalla ja tunnus edelleen on voimassa.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hippi

Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - elokuu 17, 2022, 14:07:39
^Ai tuollainen Kapeanäkökulma on olemassa? Aika hiljaiselta näytti. Tämä Kantapaikka tuntuu suorastaan menomestalta siihen verratuna. Btw: onkohan siellä joku näkkäri, joka ei tiedä Kantiksen olemassa olosta? Voisi houkutella tänne.

Eipä paljon ole houkuteltavia ja jos eivät tuolla käy, niin ei yksäriäkään tule luettua.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

MrKAT

Ainoa houkuteltava olisi mks itse ?

Missä perussuomalainen törttöilemässä, siellä Jokisipilä puolustelemassa.
                    - Vanha turkulainen sananlasku (by Antti Gronow)

Jaska

Kun itse en ole Kapeanäkökulman tunnustani poistanut, sen lie tehnyt joku muu. 2018 lopussa olen saanut Kapeanäkökulmalta viimeksi sähköpostia ja se sp-osoite edelleen toimii. Mitään ilmoitusta tilin poistosta en ole saanut.

Kantapaikalle mks sopisi mielestäni halutessaan joukkoon. Kapeanäkökulman perustamisen aikaan pystyssä olleella jatkumomme foorumilla, Taha Islamin ja socrateksen vaihtoehtoyritelmästä puhumattakaan ei keskustelun tasossa ollut kehumista.

Xantippa

Minä muistelen Kapean foorumin perustetun jo Näkkärin aikaan, jolloin Socrullakin oli Juhan kanssa? joku viritelmä. Toki voin muistaa väärinkin.

T: Xante

Hippi

^
Eipä tainnut olla Näkkärin aikana, vaan Jatkumon alussa, kun selvisi , että modetusta ei juurikaan ole, niin mks ilmoitti perustavansa kurinalaisen ja kunnollisen foorumin. Synnytystä joutui vielä jonkin aikaa odottamaan, kun oli hänellä muita kiireitä.

Näkkäri kai loppui joskus vuoden 2015 alussa, olisiko ollut helmikuuta ja lennosta mentiin Jatkumolle. Nyt kun kurkkasin Kapean rekkaantumispäiviä, niin mks on rakentanut raamit toukokuulla ja muita sinne on tullut syyskuusta alkaen.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Socrates

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - elokuu 17, 2022, 19:18:58
Minä muistelen Kapean foorumin perustetun jo Näkkärin aikaan, jolloin Socrullakin oli Juhan kanssa? joku viritelmä. Toki voin muistaa väärinkin.

T: Xante

Ei minulla mitään viritelmiä Juhan kanssa ole ollut.

Juhalla oli joskus ammoisina aikoina Sohvaperuna ja myöhemmin vähän aikaa foorumi, jonka nimeä en enää muista enkä tarkkaa ajankohtaa. Olisiko ollut jo Näkkärin loppuaikoina. Se oli ihan aktiivinen. Hurut, jukris, Arto Lauri ottivat yhteen.

Kun Juha bannasi Tahan Jatkumolta, minä ja hibsu siirryimme Tahan foorumille, joka ei lähtenyt käyntiin.
Älkää googletelko minua vaan googlettakaa perspano, niin löydätte jotain mikä kiinnostaa ja kiihottaa.

Hippi

Näkkärin aikana oli se Penskun Ihannefoorumi, joka taisi kuolla siihen, että viestien siirtelysäännöt ei tulleet valmiiksi. Siellä ei tainnut olla kovinkaan montaa rekkaantunutta ja vielä vähemmän näiden viestejä.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Socrates

Lainaus käyttäjältä: Hippi - elokuu 17, 2022, 19:38:24
Näkkärin aikana oli se Penskun Ihannefoorumi, joka taisi kuolla siihen, että viestien siirtelysäännöt ei tulleet valmiiksi. Siellä ei tainnut olla kovinkaan montaa rekkaantunutta ja vielä vähemmän näiden viestejä.

Joo, Pensador jäi juttelemaan bottien kanssa. Perusidea oli hyvä, mutta hän vei sen niin pitkälle monimutkaisuudessaan, ettei voinut toimia.
Älkää googletelko minua vaan googlettakaa perspano, niin löydätte jotain mikä kiinnostaa ja kiihottaa.

Jaska


Pensadorin Ihannefoorumnia "kehittelivät" pensu ja socru ensin Näkkärillä julkisesti. Noiden lisäksi ymmätääkseni Ihannefoorumin kolmantena jäsenenä oli Juha jota tarvittiin smf-foorumiohjelmiston asennukseen ja ylläpitoon. Ideahan oli umpihullu, vailla mitään menestymisen mahdollisuuksia. Pensu ja socru määrittelivät ihannepuurakenteen jonka solmuihin foorumiviestit sisältönsä mukaan kuuluvat ja foorumihallinto (moderaattoriarmeija) siirtelee viestit keskusteluista kaavion mukaisiin paikkoihin. Socru muistanee tarkoittiko tämä, että foorumilla sallitut ketjut oli alunperin perustettu niiksi paikoiksi. Ihannefoorumi oli salainen, vain jäsenet saivat sitä lukea.

Noita Juhan näkkäriltä bannatuille perustamia foorumeita oli Ajatusmylly, jonka suunnitteluun Juha minuakin pyysi. Näkökulman loputtua Juhan pelastuslautaksi pystyttämä yli kaksi vuotta toiminut Jatkumo oli varmaan pitkäikäisin Juhan foorumeista. Viestittelyn hiipumiseen tapasivat nyykähtää.