Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Foorumin vikalista

Aloittaja Herra, tammikuu 02, 2019, 19:54:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 13 Vieraat katselee tätä aihetta.

Hippi

Lainaus käyttäjältä: Jaska - tammikuu 04, 2023, 00:26:33
Foorumilla ei ole kyllä Unforgivenin tänä, viime tai edellisenä vuonna aloittamia ketjuja minun luettavissani?

Eihän Unforgiven puhunut aloittamastaan ketjusta, eli ketjusta, jossa hän olisi kirjoittanut aloitusviestin.

Hän puhui ketjusta, jonka hän oli avannut luettavakseen. Sen jälkeen hän oli poistunut ketjusta ja avannut luettavaksi uudelleen. Näin minä hänen viestinsä tulkitsin.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Jaska

#211
No niinpä varmaan, ettei liity siihen että aloittamaaansa ketjuun voi olla erilaista käsittelyä.
Kirjautumistunnus ja näkyvä nimi ovat kannassa eri kentissä, että tunnuksen näkyminen olisi outoa. Tosin poistettujen tunnusten viestit näkyvät juurikin tunnuksen nimissä.

Unforgiven

Lainaus käyttäjältä: Lenny - tammikuu 03, 2023, 18:12:41
Lainaus käyttäjältä: Unforgiven - tammikuu 03, 2023, 15:44:09
Chrome. Selainta enemmän epäilisin perjantaina saamiani uusia kipulääkkeitä.

Muistan nämä kaksi nimimerkkiä ja ne sanat mitkä nimimerkkiensä sijaan näkyivät. En viitsi tuoda julki kumpiakaan kun en tiedä mihin ne liittyvät.


No laitapa minulle YV:llä niin voin tarkistella.

Sorry Lenny, olen palkannut tutkinnanjohtajaksi Jaskan.

Eiköhän laiteta tämä minun sekoilun piikkiin, siellä on tilaa. Aiheetta enempään.
I'm just a soul whose intentions are good

Lenny

#213
Sain kuin sainkin päivitettyä tämän nyt. Epäilemättä kaikenlaisia ongelmia on edessä, joten tänne vain niitä sitä mukaan kun tulee eteen, kiitos.

Ja kannattaa varautua ainakin pari päivää siihen, että palataan takaisin vanhaan jos tulee joitakin liian hankalia ongelmia.
Lainsäädäntö ennen luontoa (Immanuel Kant)

Hippi

Paikoin puuttuu suomennoksia noista softan teksteistä, mutta se taitaa olla version "ominaisuus" eikä johdu mitenkään siitä, miten täällä on versio vaihdettu tai että jotain olisi tekemättä?

Kurkkasin Outomaata ja siellä näytti olevan samoin, joten niitä käännöspuutteita tuskin kannattaa ilmoitella, vaan ne on ja pysyy kunnes jossain tulevissa päivityksissä ne korjaantuu, jos on korjaantuakseen.

If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Lenny

Lainaus käyttäjältä: Hippi - joulukuu 27, 2023, 07:46:25Paikoin puuttuu suomennoksia noista softan teksteistä, mutta se taitaa olla version "ominaisuus" eikä johdu mitenkään siitä, miten täällä on versio vaihdettu tai että jotain olisi tekemättä?

En minä tosiaankaan pysty noihin vaikuttamaan, enkä siis ole jättänyt mitään tekemättä tai päivittämättä. Tämä versio on vain puutteellinen niiltä osin.
Lainsäädäntö ennen luontoa (Immanuel Kant)

Hippi

^
Pahus, en tarkoittanut tuota kysymykseksi, vaan toteamukseksi. Kysymysmerkki tuli siihen kyllä ihan vahingossa. Sorry  :)
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

a4

Kehut Ukrainan väreistä!

Hippi

Lainaus käyttäjältä: a4 - joulukuu 27, 2023, 07:58:34Kehut Ukrainan väreistä!

Kun otit värit puheeksi, niin itse kyllä kaipaan niitä aikaisempia.
Keltainen on minusta liikaa silmille pomppaava. Mutta tämä on niitä foorumien ikuisuuskysymyksiä, josta yksimielisyyttä ei tule ikinä.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Lenny

Keltainen viesti on siis vain se viimeisin viesti, johon hypätään etusivun listauksesta, jos nyt oikein ymmärsin mitä meinaatte.
Lainsäädäntö ennen luontoa (Immanuel Kant)

a4

Lainaus käyttäjältä: Hippi - joulukuu 27, 2023, 08:03:39
Lainaus käyttäjältä: a4 - joulukuu 27, 2023, 07:58:34Kehut Ukrainan väreistä!

Kun otit värit puheeksi, niin itse kyllä kaipaan niitä aikaisempia.
Keltainen on minusta liikaa silmille pomppaava. Mutta tämä on niitä foorumien ikuisuuskysymyksiä, josta yksimielisyyttä ei tule ikinä.
Tuo kävi kyllä mielessä heti sen jälkeen kun olin lähettänyt viestini.
Sinänsä minulle käy kaikki värit.

Yllättävän nopeasti totuin uuteen ilmeeseen. Muutamassa sekunnissa.
Syynä lienee se että kännykässäni tämä versio toimii paremmin.

Onnistuuko Avatar-kuvien käyttö?

Hippi

Pystyykö "Pikavastaus" - kohdan viestiketjun hänniltä laittamaan valinnaiseksi? Itse en tykkää, että se on tyrkyllä kaiken aikaa, vaan minusta olisi parempi, jos sen saisi klikkaamalla käyttöön. Profiilista ei ainakaan löytynyt mitään sellaista, että sen sieltä olisi voinut piilottaa.


Tiedoksi sitten niille, jotka kaipaa ignoressa olevine totaalisempaan kadotusta, niin en minä ainakaan löytänyt mitään kehitystä siinä tapahtuneen. Eli lainauksissa näiden viestit näkyvät kuten ennenkin.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Xantippa

Mitä eroa on pikaviestillä ja vastaa-viestillä? En ole moista kommonaan huomionutkaan...Nähtävästi erilaisia linkkejä on mahdollisuus helpommin tuoda, toivottavasti se ei tarkoita, että linkkikeskustelu lisää tilaansa.

Tykkäysnapitkin ovat ilmaantuneet, mielenkiintoista nähdä, mitä vaikutuksia jos mitään, niillä onkaan!

Muutoin näyttää ihan hyvältä, hätkähdin toki minäkin ;) ekana, ja näyttää siltä, että enää ei ensisilmäyksellä näe, onko kirjaantuneena vai vieraana, mutta ei sitä ennenkään aina huomannut vilkaista, vaan tajusi siinä vaiheessa, kun vastaamaan alkoi haluta.

T: Xante

Xantippa

Ohoh muuten, en ole ihan ihastunut siihen, että profiilissa näkyy IP osoite. Ihan periaatteesta ja sama koskee spostia, eli eikö niiden pitäisi anonyymifoorumilla kuitenkin olla piilossa?

Koetin katsella, mistä saa piilottaa, mutta en löytänyt...

t. Xante

Hippi

Pikavastauksessa ei voi laittaa liitteitä.

Mutta muut muotoilut, hymiöt yms. näyttää olevan. Aikaisemmassa versiossahan pikavastuksessa ei ollut mitään muuta kuin tekstinkirjoitus. Nyt tähän on nuo tavallisimmat laitettu mukaan, joten varmaan tämänkin käyttöön tottuu, vaikka tästä vähän kitisinkin.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️