Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Kananperse ja muita kampauksia

Aloittaja ROOSTER, huhtikuu 08, 2019, 16:53:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Toope

Safiiri: En minä naisia käske. En ole omia naisianikaan käskenyt.
Sanon mielipiteeni.

Naiset luovat mitä ulkonäköä itse haluavat, itse valitsen kauniita, en örkkejä.

Mutta tottakai pitkähiuksinen ja naisellinen nainen on minusta houkutteleva. DeGeneres tai se suomalainen butch-nyrkkeilijä ovat minulle vastenmielisiä.
Miksi valitat, kun itse heteronaisena arvostelet seksuaalisesti miehiä samoin tavoin?

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - joulukuu 09, 2020, 20:21:20
Safiiri: En minä naisia käske. En ole omia naisianikaan käskenyt.
Sanon mielipiteeni.

No älä sitten muotoile näkemystäsi käskymuotoon. Äläkä saa kilareita siitä, kun sulle itsellesi kirjoitellaan vastaavia mielipiteitä miesten ulkonäköasioista. Tai muista mielipiteistä siitä, mikä on miehekästä.

LainaaMiksi valitat, kun itse heteronaisena arvostelet seksuaalisesti miehiä samoin tavoin?

Etkö sä vieläkään tajua? Mä kirjoitan vain vastaavanlaisen viestin muunnettuna miehiin kohdistuvaksi, jonka sinä katsot asialliseksi kirjoittaa naisista. Juuri SE, että koet sen pahaksi ja haluat vastustaa näkemystä, kertoo, että oma kommentointisi on asiatonta. En edes kirjoita omia aitoja näkemyksiäni, vaan ne ovat väännöksiä ja karikatyyrejä omistasi.

Ei minulla "heteronaisena" ole mitään yleisiä näkemyksiä siitä, millaisia miesten pitäisi ulkonäöltään olla. Mitä *ittua se mulle kuuluu? Mulla on oma mies, jonka kiinnostavuus minulle on ainoa, johon minulla on jonkinlainen mielipide. Itse asiassa KUKAAN MUU MIES ei voi millään ulkonäkökikkailuilla tai millään herättää minussa kiinnostusta. Siksi minulle on harvinaisen yhdentekevää, miltä he näyttävät. Lopulta omassa miehessänikään se kiinnostavin ei koskaan ole ollut ulkonäkö. Kiinnostavaa on hänen persoonansa.

Toope

Lainaus käyttäjältä: safiiri - joulukuu 10, 2020, 08:18:14
...Lopulta omassa miehessänikään se kiinnostavin ei koskaan ole ollut ulkonäkö. Kiinnostavaa on hänen persoonansa.
On muuten naisessakin se kiinnostavin asia...

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - joulukuu 12, 2020, 00:27:51
Lainaus käyttäjältä: safiiri - joulukuu 10, 2020, 08:18:14
...Lopulta omassa miehessänikään se kiinnostavin ei koskaan ole ollut ulkonäkö. Kiinnostavaa on hänen persoonansa.
On muuten naisessakin se kiinnostavin asia...

Luuletko sen näkyvän pitkinä hiuksina?

Anders Anderes Magobläts

Lainaus käyttäjältä: safiiri - joulukuu 10, 2020, 08:18:14
Itse asiassa KUKAAN MUU MIES ei voi millään ulkonäkökikkailuilla tai millään herättää minussa kiinnostusta. Siksi minulle on harvinaisen yhdentekevää, miltä he näyttävät. Lopulta omassa miehessänikään se kiinnostavin ei koskaan ole ollut ulkonäkö. Kiinnostavaa on hänen persoonansa.

Onpa käynyt melkoinen mäihä, olet löytänyt 3 500 000 000 :n miehen joukosta sen yhden ainoan joka herättää sinussa kiinnostusta. Ihmeellinen sattuma.

Taidat olla melkoinen harvinaisuus, olet saanut lukittua kiinnostuksesi vain yhteen vastakkaisen sukupuolen yksilöön.

Toinen vaihtoehto on, että liiottelet.
"Tuotannon nopeuttaminen on vähän sama asia kuin jos sanon kissalle, että istu. Ei se noin vain istu", Rämet sanoo.

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Anders Anderes Magobläts - joulukuu 14, 2020, 17:14:25
Lainaus käyttäjältä: safiiri - joulukuu 10, 2020, 08:18:14
Itse asiassa KUKAAN MUU MIES ei voi millään ulkonäkökikkailuilla tai millään herättää minussa kiinnostusta. Siksi minulle on harvinaisen yhdentekevää, miltä he näyttävät. Lopulta omassa miehessänikään se kiinnostavin ei koskaan ole ollut ulkonäkö. Kiinnostavaa on hänen persoonansa.

Onpa käynyt melkoinen mäihä, olet löytänyt 3 500 000 000 :n miehen joukosta sen yhden ainoan joka herättää sinussa kiinnostusta. Ihmeellinen sattuma.

Taidat olla melkoinen harvinaisuus, olet saanut lukittua kiinnostuksesi vain yhteen vastakkaisen sukupuolen yksilöön.

Toinen vaihtoehto on, että liiottelet.

No jos nyt saivarrella haluamme, on kyllä kolmaskin vaihtoehto: Safiiri puhuu juuri tämän hetken tilanteesta, ei ajasta ennen tämän yksilön tapaamista tai mahdollisesta ajasta, jolloin tilanne tämän yksilön kanssa muuttuu.

Tämä on jopa aika tavanomainen vaihtoehto, epäilen, eikä erityisen sattumanvaraista, että hyvässä, tyydyttävässä parisuhteessa elävät kiinnittävät enimmäkseen huomiota puolisoonsa, eivätkä niinkään ympäristön muihin yksilöihin.

T: Xante

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Anders Anderes Magobläts - joulukuu 14, 2020, 17:14:25
Lainaus käyttäjältä: safiiri - joulukuu 10, 2020, 08:18:14
Itse asiassa KUKAAN MUU MIES ei voi millään ulkonäkökikkailuilla tai millään herättää minussa kiinnostusta. Siksi minulle on harvinaisen yhdentekevää, miltä he näyttävät. Lopulta omassa miehessänikään se kiinnostavin ei koskaan ole ollut ulkonäkö. Kiinnostavaa on hänen persoonansa.

Onpa käynyt melkoinen mäihä, olet löytänyt 3 500 000 000 :n miehen joukosta sen yhden ainoan joka herättää sinussa kiinnostusta. Ihmeellinen sattuma.

Taidat olla melkoinen harvinaisuus, olet saanut lukittua kiinnostuksesi vain yhteen vastakkaisen sukupuolen yksilöön.

Toinen vaihtoehto on, että liiottelet.

Katsos - kun ei todellakaan ole ketään muuta, jonka kanssa minun olisi mahdollista elää parisuhteessa jo neljättäkymmenettä vuosikymmentä. Ei yhtä ainuata toista miestä maailmassa. Ja mä satun diggaamaan just sitä piirrettä miehessä, että hänen kanssaan on tällainen näin pitkä yhteinen historia takana. Sinusta ehkä on järisyttävä sattuma tämän yhteisen historian osuminen juuri omaa aviopuolisoon, mutta itse taas en ehkä lähesty asiaa siitä vinkkelistä.

Toope

Lainaus käyttäjältä: safiiri - joulukuu 12, 2020, 06:39:05
Lainaus käyttäjältä: Toope - joulukuu 12, 2020, 00:27:51
Lainaus käyttäjältä: safiiri - joulukuu 10, 2020, 08:18:14
...Lopulta omassa miehessänikään se kiinnostavin ei koskaan ole ollut ulkonäkö. Kiinnostavaa on hänen persoonansa.
On muuten naisessakin se kiinnostavin asia...

Luuletko sen näkyvän pitkinä hiuksina?
Naisellisuutena kyllä. Miehekäs nainen on EI ja hyi saatana!

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - joulukuu 14, 2020, 23:37:04
Lainaus käyttäjältä: safiiri - joulukuu 12, 2020, 06:39:05
Lainaus käyttäjältä: Toope - joulukuu 12, 2020, 00:27:51
Lainaus käyttäjältä: safiiri - joulukuu 10, 2020, 08:18:14
...Lopulta omassa miehessänikään se kiinnostavin ei koskaan ole ollut ulkonäkö. Kiinnostavaa on hänen persoonansa.
On muuten naisessakin se kiinnostavin asia...

Luuletko sen näkyvän pitkinä hiuksina?
Naisellisuutena kyllä. Miehekäs nainen on EI ja hyi saatana!

Kai ymmärrät, ettei naisten velvollisuus ole miellyttää juuri sinua? Ei ehkä ole edes heidän intresseissään miellyttää sinua.

kertsi

Juuri noukin _tiskialtaasta_ ja tiskiharjasta tukon hiuksiani. Tässä muutamana päivänä olen joka  f*king päivä noukkinut ruokalautaseltani pitkiä hiuksia. Pelkästään tämä olisi hyvä syy vetää itsensä siiliksi. Extrabonuksena olisi se, että minulle vastenmieliset miehet (nimiä tässä mainitsematta) jättäisivät rauhaan. Sääli vaan, ettei lyhyt tukka oikein minulle sovi.

En ole uskaltanut kampaajalle maaliskuun jälkeen. Itse asiassa taitaa olla jo vuoden verran kasvanut pituutta tämä tukkani.

Kylppärissä pesutorni on niin ahtaassa paikassa, että kammottaa ajatuskin, että hiukset tukkisivat vesipumpun. Käsienpesualtaassakin on jokaisen iltapesun jäljiltä hiuksia, ja aika usein tukoksia. Nyt olen alkanut vessaapaperin avulla pyyhkimään altaan reunat hiuksista, jotta ei viemäri tukkeutuisi.

Eli pitkät hiukset ovat kyllä ihan saatanastaperkeleestä.

Pitää varmaan alkaa letittämään tukka aamuisin.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Toope

Lainaus käyttäjältä: safiiri - joulukuu 15, 2020, 19:49:15
Kai ymmärrät, ettei naisten velvollisuus ole miellyttää juuri sinua? Ei ehkä ole edes heidän intresseissään miellyttää sinua.
Nykyfeministit eivät miellytä edes itseään. Siksi ovat luotaantyöntäviä. Tervehdin suurella kunnioituksella naisia, jotka eivät ole ruikuttajia, vaan norminaisia. Ongelmia aina on, kuten miehilläkin, mutta ei tarvitse mitään apokalyptista uhriutumista osoittaa, jos yhteiskunnassa on vähän ongelmia. Korjataan niitä sitten...

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - joulukuu 15, 2020, 21:16:11
Lainaus käyttäjältä: safiiri - joulukuu 15, 2020, 19:49:15
Kai ymmärrät, ettei naisten velvollisuus ole miellyttää juuri sinua? Ei ehkä ole edes heidän intresseissään miellyttää sinua.
Nykyfeministit eivät miellytä edes itseään. Siksi ovat luotaantyöntäviä. Tervehdin suurella kunnioituksella naisia, jotka eivät ole ruikuttajia, vaan norminaisia. Ongelmia aina on, kuten miehilläkin, mutta ei tarvitse mitään apokalyptista uhriutumista osoittaa, jos yhteiskunnassa on vähän ongelmia. Korjataan niitä sitten...

Hmm. Miten siis pitäisi ymmärtää se, että itse jatkuvasti valitat: feministeistä, maahanmuuttajista, seksuaalivähemmistöitsä, vihreistä, vegaaneista, nykytaiteesta, liberaaleista ajatuksista, vasemmistolaisista, ns. suvakeista, hyysäämisestä, taiteen saamista rahoista, arkkitehtuurista, Helsingistä,  hiuksensa leikanneista naisista...

Toope

Lainaus käyttäjältä: safiiri - joulukuu 16, 2020, 12:41:53
Lainaus käyttäjältä: Toope - joulukuu 15, 2020, 21:16:11
Lainaus käyttäjältä: safiiri - joulukuu 15, 2020, 19:49:15
Kai ymmärrät, ettei naisten velvollisuus ole miellyttää juuri sinua? Ei ehkä ole edes heidän intresseissään miellyttää sinua.
Nykyfeministit eivät miellytä edes itseään. Siksi ovat luotaantyöntäviä. Tervehdin suurella kunnioituksella naisia, jotka eivät ole ruikuttajia, vaan norminaisia. Ongelmia aina on, kuten miehilläkin, mutta ei tarvitse mitään apokalyptista uhriutumista osoittaa, jos yhteiskunnassa on vähän ongelmia. Korjataan niitä sitten...

Hmm. Miten siis pitäisi ymmärtää se, että itse jatkuvasti valitat: feministeistä, maahanmuuttajista, seksuaalivähemmistöitsä, vihreistä, vegaaneista, nykytaiteesta, liberaaleista ajatuksista, vasemmistolaisista, ns. suvakeista, hyysäämisestä, taiteen saamista rahoista, arkkitehtuurista, Helsingistä,  hiuksensa leikanneista naisista...
En valita. Kritisoin ja kommentoin. Suurin piirtein, mistä haluan. Niinhän pitää tehdäkin...
Kaikissa noissahan ON arvostelemisen aihetta.

safiiri

#163
Lainaus käyttäjältä: Toope - joulukuu 18, 2020, 00:34:00
Lainaus käyttäjältä: safiiri - joulukuu 16, 2020, 12:41:53
Lainaus käyttäjältä: Toope - joulukuu 15, 2020, 21:16:11
Lainaus käyttäjältä: safiiri - joulukuu 15, 2020, 19:49:15
Kai ymmärrät, ettei naisten velvollisuus ole miellyttää juuri sinua? Ei ehkä ole edes heidän intresseissään miellyttää sinua.
Nykyfeministit eivät miellytä edes itseään. Siksi ovat luotaantyöntäviä. Tervehdin suurella kunnioituksella naisia, jotka eivät ole ruikuttajia, vaan norminaisia. Ongelmia aina on, kuten miehilläkin, mutta ei tarvitse mitään apokalyptista uhriutumista osoittaa, jos yhteiskunnassa on vähän ongelmia. Korjataan niitä sitten...

Hmm. Miten siis pitäisi ymmärtää se, että itse jatkuvasti valitat: feministeistä, maahanmuuttajista, seksuaalivähemmistöitsä, vihreistä, vegaaneista, nykytaiteesta, liberaaleista ajatuksista, vasemmistolaisista, ns. suvakeista, hyysäämisestä, taiteen saamista rahoista, arkkitehtuurista, Helsingistä,  hiuksensa leikanneista naisista...
En valita. Kritisoin ja kommentoin. Suurin piirtein, mistä haluan. Niinhän pitää tehdäkin...
Kaikissa noissahan ON arvostelemisen aihetta.

Niin nekin, joita syytät valittamisesta tekevät. Kritisoivat ja kommentoivat.

ROOSTER

Aina voi viihdyttää itseään katselemalla 80- ja 90-luvun lasten ja nuorten hiusmuotia.

https://www.boredpanda.com/funny-hairstyles-1980s-1990s-kids/

Olipa mukaan eksynyt kulman coolein kundikin.

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS