Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Kananperse ja muita kampauksia

Aloittaja ROOSTER, huhtikuu 08, 2019, 16:53:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

safiiri

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - tammikuu 10, 2021, 18:28:07
Aina voi viihdyttää itseään katselemalla 80- ja 90-luvun lasten ja nuorten hiusmuotia.

https://www.boredpanda.com/funny-hairstyles-1980s-1990s-kids/

Olipa mukaan eksynyt kulman coolein kundikin.



No, jos se takaa lyhyt hiusmalli on kananperse, niin tämä kai sitten on Penan karsee.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: safiiri - tammikuu 11, 2021, 06:39:04
No, jos se takaa lyhyt hiusmalli on kananperse, niin tämä kai sitten on Penan karsee.

Hahhaa..niinpä juuri. Tosiaan... ;D
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Toope

Ymmärrän antiikin, mutta nykymaailmassa pitkä tukka miehellä on aika neitimäinen. Harvoille sopii.

Lognessa

Lainaus käyttäjältä: Toope - tammikuu 19, 2021, 21:53:17
Ymmärrän antiikin, mutta nykymaailmassa pitkä tukka miehellä on aika neitimäinen. Harvoille sopii.

Pitkät, jopa paksut ja vaikka kiharatkin sopii hyvin naiselle, mutta miehestä sellaiset tekee tukkajumalan.

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - tammikuu 19, 2021, 21:53:17
Ymmärrän antiikin, mutta nykymaailmassa pitkä tukka miehellä on aika neitimäinen. Harvoille sopii.

Hmm. Nyt vain herää kysymys, miksi tässä jonkun miehen mielipide olisi jollain tapaa merkittävä.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Toope - tammikuu 19, 2021, 21:53:17
Ymmärrän antiikin, mutta nykymaailmassa pitkä tukka miehellä on aika neitimäinen. Harvoille sopii.

Juu, suosittelisin pitkän tukan lisäksi myös partaa tai viiksiä. Muutoin voi saada homoeroottisesti väräjävät papat peräänsä.

Siis ei näin:



vaan näin:

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

kertsi

Lainaus käyttäjältä: Lognessa - tammikuu 19, 2021, 22:17:36
Lainaus käyttäjältä: Toope - tammikuu 19, 2021, 21:53:17
Ymmärrän antiikin, mutta nykymaailmassa pitkä tukka miehellä on aika neitimäinen. Harvoille sopii.

Pitkät, jopa paksut ja vaikka kiharatkin sopii hyvin naiselle, mutta miehestä sellaiset tekee tukkajumalan.
Sana tukkajumala on mulle aika tuntematon. Olen luullut sitä positiivisekkdi sanaksi (tyyliin tv-sarjassa Meredith Greyn aviomies, jonka nimi ei muistu nyt mieleen). Ilmeisesti siinä on jokin esim. naurettava vivahde?
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: kertsi - tammikuu 20, 2021, 12:44:36
Lainaus käyttäjältä: Lognessa - tammikuu 19, 2021, 22:17:36
Lainaus käyttäjältä: Toope - tammikuu 19, 2021, 21:53:17
Ymmärrän antiikin, mutta nykymaailmassa pitkä tukka miehellä on aika neitimäinen. Harvoille sopii.

Pitkät, jopa paksut ja vaikka kiharatkin sopii hyvin naiselle, mutta miehestä sellaiset tekee tukkajumalan.
Sana tukkajumala on mulle aika tuntematon. Olen luullut sitä positiivisekkdi sanaksi (tyyliin tv-sarjassa Meredith Greyn aviomies, jonka nimi ei muistu nyt mieleen). Ilmeisesti siinä on jokin esim. naurettava vivahde?

Tulkitsen itsekin positiiviseksi, kuten Lognessan kommentinkin. Eli itse tulkitsisin jotenkin näin: pitkä, paksu ja vaikka kihara tukka on hieno naisella, mutta miehellä se on jumalaisen upea. Näin varmaan senkin vuoksi, että tuossa kolmenkympin jälkeen viimeistään se osa miehistä, joilla on mahdollisuus päästä tukkajumalien joukkoon, kyllä harvenee.

Ja jos taas sitten mies on jumalaisen kaunis tai hänellä on jumalaisen upea tukka, totta kai se joidenkin mielestä on naurettavaa!

T: Xante

kertsi

Ah tulkitsin siis väärin Lognessan kommentin, kiitos Xante.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

-:)lauri

Mä olen kuullut sen verran usein tukkajumalan kielteisessä merkityksessä, että mulla selkeesti kestää vähän aikaa, ennen kuin onnistun poimimaan sanalle myönteisen merkityksen.

Pitääpä jatkosssa yrittää välttää pohtimasta mielleyhtymiä ennen kuin sanan käyttäjä on jotenkin paljastanut kontekstin. Eli että siihen asti tukkajumala tarkoittaakin vain jossain mielessä runsasta/näyttävää hiuslaitetta.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hippi

#175
En ole ikinä kuullut tukkajumalaa käytettävän kielteisessä merkityksessä ja sanaan sentään tutustuin jo viime vuosituhannella. Tosin en ole koskaan myöskään kuullut miehen käyttävän tuota sanaa toisesta miehestä. Onkohan se kielteinen merkitys sitten jotain poikien juttuja?
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

-:)lauri

Vaikea sanoa, mistä kielteinen mielleyhtymä on minulle tullut, mutta sellainen on tullut. Hyvä kuitenkin, että saa tällä tavoin oppia uutta.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Xantippa

Voihan se olla, että minä tulkitsin Lognessan väärin, emmänytsitäsano :D

Itse olen aina ollut vanhan kansan eri mieltä siitä, mistä hevonen potkii. Kateudesta se potkii, ehkä turhatuneisuuttaan, mutta ei rakkaudesta.

Jos siis sattuu itse kuulumaan tukkajumalien kastiin, on ihan oletettavaa, että etenkin kilpailijajoukolta saa kuulla siitä negatiivisessa merkityksessä. Tai vastaavasti, ellei kuulu, saattaa, luonteenlaadusta riippuen, kutsua toisia semmoiseksi negatiivisessa merkityksessä.

Onhan pitkä, hoikka mieskin honkkeli. Lyhyt, kaunis mies sitten onkin homppeli, ymmärtänette, mitä tarkoitan.

T: Xante


Lognessa

^Tukkajumala juu, ehdottomasti positiivisessa merkityksessä. Ylipäätään saatan huolimattomasti sanoa jotain, jota en perustele, enkä muista myöhemminkään korjata ja tuo ei todellakaan ole hyvää keskustelukulttuuria [Soosoo]

Ikää myöten kyllä tukka katoaa päästä, viisauden tieltä. Ja jokainen on kaunis huolimatta hiuksistaan.






Toope

Lainaus käyttäjältä: Lognessa - tammikuu 20, 2021, 23:53:26
Ikää myöten kyllä tukka katoaa päästä, viisauden tieltä. Ja jokainen on kaunis huolimatta hiuksistaan...
Paitsi, että kaikki ihmisen luoma ei ole kaunista.