Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Kananperse ja muita kampauksia

Aloittaja ROOSTER, huhtikuu 08, 2019, 16:53:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kertsi

Pitkä tukka ja puolipitkäkin on kyllä perseestä monestakin syystä, ei vain siksi, että se on helteellä kuuma kuin karvahattu. Irronneet hiukset tukkivat kaikki viemärit, keittiön, kylpyhuoneen lavuaarin, suhkun. Niitä kerääntyy kasoiksi matolle. Ne ovat tiellä esimerkiksi urheillessa, kuntosalilla, jumpassa, ja kun ulkona tuulee. Ruoasta löytyy paljon useammin hius silloin kun kokkaajalla sattuu olemaan pitkä tukka.

Lähteeköhän pitkästä tukasta enemmän hiuksia kuin lyhyestä, vai onkohan niin, että niitä vaan huomaa helpommin?
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Hippi

Nyt alan olla yhä enemmän hämillani tyttäreni puolisovalinnasta. Kuten tuolla toisessa ketjussa mainitsin, mies, tai mieheksi luulemani, on valinnut syystä tai toisesta luonnonvastaisen ammatin (lähihoitaja). Mutta sitten ne hiukset.

Lainaus käyttäjältä: Toope - kesäkuu 25, 2020, 00:29:18
Pitkät hiukset sidottuina tai ponnarilla sopivasti on aika jees. Saatan olla vanhoillinen, mutta naiseus on pitkätukkaisuutta.

Hän tällä hetkellä on tukkajumala, kutrit hulmuaa reilusti lapaluiden alapuolella silloin, kun se ei ole nutturalle nykerretty. Eikä siinä vielä kaikki. Jokunen vuosi takaperin hän päätti kokeilla kunnon kesätukkaa, ja leikkasi kaiken pois. Se ei ollut hänestä hyvä, joten antoi kasvaa taas entisiin mittoihinsa.

Parrasta hän ei missään vaiheessa kuitenkaan ole luopunut, joten mikähän hän sitten on miehiään vai pitäisikö sanoa naisiaan  :-\ :o ::)

If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Toope

Lainaus käyttäjältä: Hippi - kesäkuu 25, 2020, 12:43:14
Nyt alan olla yhä enemmän hämillani tyttäreni puolisovalinnasta. Kuten tuolla toisessa ketjussa mainitsin, mies, tai mieheksi luulemani, on valinnut syystä tai toisesta luonnonvastaisen ammatin (lähihoitaja). Mutta sitten ne hiukset.

Lainaus käyttäjältä: Toope - kesäkuu 25, 2020, 00:29:18
Pitkät hiukset sidottuina tai ponnarilla sopivasti on aika jees. Saatan olla vanhoillinen, mutta naiseus on pitkätukkaisuutta.

Hän tällä hetkellä on tukkajumala, kutrit hulmuaa reilusti lapaluiden alapuolella silloin, kun se ei ole nutturalle nykerretty. Eikä siinä vielä kaikki. Jokunen vuosi takaperin hän päätti kokeilla kunnon kesätukkaa, ja leikkasi kaiken pois. Se ei ollut hänestä hyvä, joten antoi kasvaa taas entisiin mittoihinsa.

Parrasta hän ei missään vaiheessa kuitenkaan ole luopunut, joten mikähän hän sitten on miehiään vai pitäisikö sanoa naisiaan  :-\ :o ::)
Kai hän tietää, onko mies vai nainen?
Mies tietää.


ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Hippi - kesäkuu 25, 2020, 12:43:14
Nyt alan olla yhä enemmän hämillani tyttäreni puolisovalinnasta. Kuten tuolla toisessa ketjussa mainitsin, mies, tai mieheksi luulemani, on valinnut syystä tai toisesta luonnonvastaisen ammatin (lähihoitaja). Mutta sitten ne hiukset.

Lainaus käyttäjältä: Toope - kesäkuu 25, 2020, 00:29:18
Pitkät hiukset sidottuina tai ponnarilla sopivasti on aika jees. Saatan olla vanhoillinen, mutta naiseus on pitkätukkaisuutta.

Hän tällä hetkellä on tukkajumala, kutrit hulmuaa reilusti lapaluiden alapuolella silloin, kun se ei ole nutturalle nykerretty. Eikä siinä vielä kaikki. Jokunen vuosi takaperin hän päätti kokeilla kunnon kesätukkaa, ja leikkasi kaiken pois. Se ei ollut hänestä hyvä, joten antoi kasvaa taas entisiin mittoihinsa.

Parrasta hän ei missään vaiheessa kuitenkaan ole luopunut, joten mikähän hän sitten on miehiään vai pitäisikö sanoa naisiaan  :-\ :o ::)

Nyt alan olla yhä enemmän hämillani. Alkaa paistaa läpi, että olet ihastunut tyttäresi puolisoon. Nyt jäitä hattuun, hän on kuitenkin tyttäresi löytämä ja "omistama".   :o ;D
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - kesäkuu 28, 2020, 14:45:58
Nyt alan olla yhä enemmän hämillani. Alkaa paistaa läpi, että olet ihastunut tyttäresi puolisoon. Nyt jäitä hattuun, hän on kuitenkin tyttäresi löytämä ja "omistama".   :o ;D

Niin olenkin :)
Mutta en mitenkään sopimattomalla tavalla, joten ei tarvitse olla huolissaan. Hän vaan on kerrassaan mainio tyyppi ja oivallinen todiste siitä, että ihmisen ulkokuori ei paljoakaan kerro siitä, mitä sisältä löytyy :)

Se käyttämäni termi "tukkajumala" ei sisällä mitään latauksia, jos puhun sukulaisesta tukkajumalana. Se vain on aika sopiva kokoniskuvaus ulkonäöstä ainakin niille, jotka raskaampaa metallimusiikkia on ikinä livenä käyneet katsomassa.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Toope

Pitäkää naiset pitkiä hiuksia = Toopesta eroottista.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 01, 2020, 21:22:18
Pitäkää naiset pitkiä hiuksia = Toopesta eroottista.

Mitä itse aiot vastaavasti tehdä ollaksesi naisten silmissä eroottinen? Itse tykkään timmeistä miehistä.

Xantippa

Ja onhan Toopella itsellään paksu, luonnostaan tumma ja hieman lainehtiva hiuslaatu?  Xantipasta eroottista.

T: Xante

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 01, 2020, 21:22:18
Pitäkää naiset pitkiä hiuksia = Toopesta eroottista.

Ei sitten tullut mieleen, että joku ehkei nimenomaan halua herättää sinussa eroottisia mielikuvia? Pitäisitkö itse pitkiä hiuksia sillä perusteella, että ne ovat Toopesta eroottisia?

Hippi

Heheee, olen turvassa Toopelta kynityn kananperseeni kanssa :D
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Toope

Lainaus käyttäjältä: Hippi - heinäkuu 03, 2020, 18:39:21
Heheee, olen turvassa Toopelta kynityn kananperseeni kanssa :D
Sehän voi olla nätti, riippuu naisesta ja sen pärstästä!

Toope

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - heinäkuu 02, 2020, 11:07:21
Ja onhan Toopella itsellään paksu, luonnostaan tumma ja hieman lainehtiva hiuslaatu?  Xantipasta eroottista.
Kun olen pitänyt pidempää tukkaa, laineileva hiekanruskea... :-*

Toope

Lainaus käyttäjältä: safiiri - heinäkuu 02, 2020, 12:37:51
Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 01, 2020, 21:22:18
Pitäkää naiset pitkiä hiuksia = Toopesta eroottista.

Ei sitten tullut mieleen, että joku ehkei nimenomaan halua herättää sinussa eroottisia mielikuvia? Pitäisitkö itse pitkiä hiuksia sillä perusteella, että ne ovat Toopesta eroottisia?
Onkos joku taas vaatinut?
Sanoin vaan, että tietynlaiset naisenmallit ovat kivoja, toiset eivät.
Rasismia ja fasismia varmaan...!

Toope

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - heinäkuu 02, 2020, 10:03:11
Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 01, 2020, 21:22:18
Pitäkää naiset pitkiä hiuksia = Toopesta eroottista.

Mitä itse aiot vastaavasti tehdä ollaksesi naisten silmissä eroottinen? Itse tykkään timmeistä miehistä.
Olemalla mies, eikä cuck.

Lognessa

Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 03, 2020, 22:28:17
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - heinäkuu 02, 2020, 10:03:11
Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 01, 2020, 21:22:18
Pitäkää naiset pitkiä hiuksia = Toopesta eroottista.

Mitä itse aiot vastaavasti tehdä ollaksesi naisten silmissä eroottinen? Itse tykkään timmeistä miehistä.
Olemalla mies, eikä cuck.

Uskon, että olet foorumin ulkopuolella ihan symppis. Teillä varmasti on kivaa. Yön laskiessa käyt täällä purkamassa pahat ajatukset ulos ja aamulla heräätte taas loistavaan päivään.