Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Kananperse ja muita kampauksia

Aloittaja ROOSTER, huhtikuu 08, 2019, 16:53:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Toope

#330
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - maaliskuu 04, 2022, 10:15:02
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - maaliskuu 04, 2022, 09:51:13


Meillähän on ollut kyseisen tyylin edelläkävijä.

Kypärä ja suojalasit ovat tosin hieman erikoiset hänellä.

Juice oli aikanaan myös Suomen pitkätukkaisin kalju!
Ja kaljuisin pitkätukkahippi. Itse en vieläkään kaljuunnu, mutta pitkätukkahippi olen, olkaan asti. Luultavasti letti lähtee taas keväällä, koska on niin paljon mukavampaa olla siilinä.
https://i.postimg.cc/yY3ghLqT/tukka.jpg

Norma Bates

^ Ja ilmeisesti näyttää samalta tusinatuotteelta kuin kaikki muutkin ikääntyvät miehet, siis siilinä. Kumma kun miehet eivät halua erottua millään tavalla persoonallisin ratkaisuin, vaan pitää olla tasan kuten "13 tusinassa".

Toope

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - maaliskuu 05, 2022, 09:31:48
^ Ja ilmeisesti näyttää samalta tusinatuotteelta kuin kaikki muutkin ikääntyvät miehet, siis siilinä. Kumma kun miehet eivät halua erottua millään tavalla persoonallisin ratkaisuin, vaan pitää olla tasan kuten "13 tusinassa".
Homothan ne koreilee...

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Toope - maaliskuu 07, 2022, 22:34:18
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - maaliskuu 05, 2022, 09:31:48
^ Ja ilmeisesti näyttää samalta tusinatuotteelta kuin kaikki muutkin ikääntyvät miehet, siis siilinä. Kumma kun miehet eivät halua erottua millään tavalla persoonallisin ratkaisuin, vaan pitää olla tasan kuten "13 tusinassa".
Homothan ne koreilee...

Ai Jeesuskin oli homo vai.

Toope

Ei hän koreillut, hänhän kritisoi noita öljyjä ja parfyymeja.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Toope - maaliskuu 08, 2022, 01:02:25
Ei hän koreillut, hänhän kritisoi noita öljyjä ja parfyymeja.

Mutta hänellä oli pitkä tukka. Laitoin tuohon "homothan ne koreilee..." perään että "hiuksilla". Onhan nykyään kaikenlaista settiä siitä että miltä Jeesus kenties näytti, mutta uskon ettei hän mikään roomalaismielinen ollut, joten lyhyt tukka ei tule kyseeseen. Raamatussa muistaakseni puhutaan jostain Jumalan nasiirista. Ja nykyäänkin fundisjuutalaisilla on ainakin korkkiruuvikiharat poskillaan.

Toope

Itselläni ei kasva pulisongit kunnolla, eikä karva oikeissa paikoissa. Minusta ei tulisi rockabilly-eteläistä pulisonkeineen tai ortodoksijuutalaista, koska karvankasvu on erilaista. Parta ei ole kuin Marxilla, enemmän kuin Soininvaaralla. Tosin ei selkäkarvojakaan, kuten turkkilaisilla. Tunnen kyllä irakilaisen naisen, joka on karvaisempi kuin minä.
Olikos tuo nyt järkevä kommentti, näin perjantaina?

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Toope - maaliskuu 11, 2022, 22:41:20
Olikos tuo nyt järkevä kommentti, näin perjantaina?

Aivan mainio kommentti.

Kuinka läheltä pääsit tutustumaan irakilaisnaisen karvoituksen jakautumiseen? Koitko kuinka viehettävänä?

Karvaiset neanderthalityttöset ja denisovanneidot ovat varmaan olleet aikanaan hyvinkin ihastuttavia ja puoleensavetäviä.


https://www.science.org/content/article/ancient-dna-puts-face-mysterious-denisovans-extinct-cousins-neanderthals

Ehkä meillä on vielä muistijälki karvaisesta ihanuudesta. Emmehän me muutoin niin paljon arvostaisi jäljelle jäänyttä karvapeitteen osaa, siis hiuksia.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Toope

Tykkään enemmän pohjoismaisesta kauneusmallista.

ROOSTER

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

ROOSTER

Mitä näet kuvassa?



Seiskan mukaan kuvassa on Vappu Pimiä ja hänen kutrinsa joita ei ole vielä suojannut olkihatullaan

Lainaa
Somekuvassaan Vappu esittelee kaunista, rusettisomisteista olkihattuaan, jolla hän on suojannut kutrinsa.

Anteeksi vaan, mutta minusta, sinänsä aivan nätin, kampauksen kuvaileminen sanalla "kutrit" antaa hyvin paljon väärän mielikuvan.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Norma Bates

Mitä suojattavaa noin vaaleassa pehkossa nyt enää on? Päässä ehkä toki, jos ei halua auringonpistosta.

Socrates

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - maaliskuu 08, 2022, 00:09:01

Ai Jeesuskin oli homo vai.

Ei se mikään uusi epäily ole. Jo 90-luvulla eräs työkuvioista tuttu äijä väitti niin. Tosin oli se itse läski vanha hintti ja siten puolueellinen. Rukoillaan yhdessä, että se oli väärässä.
Kävelevä kremppakertymä

Hippi

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - kesäkuu 06, 2022, 10:23:59
Anteeksi vaan, mutta minusta, sinänsä aivan nätin, kampauksen kuvaileminen sanalla "kutrit" antaa hyvin paljon väärän mielikuvan.

Kyllä kutrit on yleensä pitkät ja vähintäänkin aaltoilevat jos ei ihan luonnonkiharat sekä myös hyväkuntoiset, ainakin jos minulta kysytään :)

Tosin jossain mainoksessa sanotaan, että "laitetaan kutrit kuntoon", mutta ei se tarkoita mitä tahansa pehkoa (Normalle kiitos hyvästä sanasta), vaan tuossa tilanteessa kutrit on tilapäisesti reissussa rähjääntyneet.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Socrates - kesäkuu 06, 2022, 11:09:10
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - maaliskuu 08, 2022, 00:09:01

Ai Jeesuskin oli homo vai.

Ei se mikään uusi epäily ole. Jo 90-luvulla eräs työkuvioista tuttu äijä väitti niin. Tosin oli se itse läski vanha hintti ja siten puolueellinen. Rukoillaan yhdessä, että se oli väärässä.

On olemassa joku evankeljumi joka ei päässyt Uuteen Testamenttiin, jonka mukaan joku juippi hiippaili alasti kun Jeesus vihki hänet jollain tavalla. Pitänee selvitellä mikä oli epistolan nimi, nyt en ehdi.