Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Kananperse ja muita kampauksia

Aloittaja ROOSTER, huhtikuu 08, 2019, 16:53:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hippi

Näköjään tuo pehkoksi kynitty on jotain tämän vuoden uusinta hottia. Järkytyin, kun nyt alkaneessa Masterchef Australiassa tuomaristoon kuuluva Melissa Leong on myös kynityttänyt kauniit kutrinsa.

Ennen                                                                                                   Nyt

If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Hippi - kesäkuu 06, 2022, 18:57:42
Näköjään tuo pehkoksi kynitty on jotain tämän vuoden uusinta hottia. Järkytyin, kun nyt alkaneessa Masterchef Australiassa tuomaristoon kuuluva Melissa Leong on myös kynityttänyt kauniit kutrinsa.

Ennen                                                                                                   Nyt



Näyttäisi olevan avoimemman ja jotenkin vapautuneemman oloinen pitkässä hiusmallissa. Olen ollut huomaavinani, että jotkut naispuoliset leikkaavat hiuksensa lyhyiksi tai lyhyemmiksi suurten elämänmuutosten tai tyytymättömyyden seurauksena tai merkiksi.

Miehet taas vastaavissa tilanteissa heittäytyvät vähemmän huolitelluiksi ja antavat parran rehottaa ja hiusten hapsottaa.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

ROOSTER

Anniina on ollut joskus huomattavasti pitkätukkaisempi kuin nykyään.
ennen



nykyisin



Hän kertoo nykyisen hiusmallin olevan ihan paras ja helppohoitoinen.

Molemmat mallit tuntuvat sopivan hänelle.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Toope

Lainaus käyttäjältä: Socrates - kesäkuu 06, 2022, 11:09:10
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - maaliskuu 08, 2022, 00:09:01

Ai Jeesuskin oli homo vai.

Ei se mikään uusi epäily ole. Jo 90-luvulla eräs työkuvioista tuttu äijä väitti niin. Tosin oli se itse läski vanha hintti ja siten puolueellinen. Rukoillaan yhdessä, että se oli väärässä.
Pahkasika oli vitsijulkaisu, ei ohje.

ROOSTER

Megan Fox on tyyppiesimerkki naisesta jonka viehettävä ulkoinen olemus on vuosien varrella, ilmeisesti ns. muotitietoisten stylistien ja kauneusleikkaus- ja botoxkauppiaiden ansiosta, mennyt täysin turmiolle.

Viimeistelynä hänen kaunis tukkansa on pilattu pinkillä värillä. Voi surkeus.

Lainaus käyttäjältä: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/megan-fox-savaytti-uudessa-tyylissa-punaisella-matolla-tummanruskeat-kutrit-ovat-historiaa/8460222Fox oli pukeutunut pinkkiin kirjaimellisesti päästä varpaisiin, sillä jopa hänen jo tavaramerkikseen muodostuneet tummanruskeat hiukset oli värjätty vaaleanpunaisiksi.

Megan silloin ennen:



https://celebrity.nine.com.au/latest/megan-fox-transformation-in-photos-through-the-years/464af5eb-b493-4187-bd3b-8bc8f42c136f
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Toope

Tukkamalli toki "usein" kertoo asenteesta.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 01, 2022, 21:14:56
Tukkamalli toki "usein" kertoo asenteesta.

Siksi kannattaakin kaljuille esittää heti kysymys: Leikkasitko itse, vai tuliko luonnostaan?

Asenne selvinnee hetkisen kuluttua.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Toope

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - heinäkuu 01, 2022, 21:49:41
Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 01, 2022, 21:14:56
Tukkamalli toki "usein" kertoo asenteesta.

Siksi kannattaakin kaljuille esittää heti kysymys: Leikkasitko itse, vai tuliko luonnostaan?

Asenne selvinnee hetkisen kuluttua.
Niin, en ole lyhyttukkainen aatteen vuoksi, vaan atooppisen ihon.... :D

ROOSTER

Parturi leikkasi hiuksistani noin 10cm. Ei suostunut enempää, ennakoi kotona tulevan vaikeuksia.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

^
Oho, nyt meni mielikuva ROOSTERista ihan uuteen uskoon :D
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Hippi - elokuu 10, 2022, 16:54:17
^
Oho, nyt meni mielikuva ROOSTERista ihan uuteen uskoon :D

Minkähänlainen tuo mielikuva on ollut?  ::) ja menikö pahempaan vai parempaan suuntaan?

Minulla mielikuva ihmisistä muodostuu jotenkin niin, että kohteen mielipiteistä teen synteesin ja vertaan sitä tuntemiini ihmisiin. Sitten korjailen lähimmäksi osuvan kandidaatin piirteitä kuvitelmieni ja saamieni vinkkien mukaan.

Jostain syystä mukavimmat ihmiset vaikuttavat mielikuvissa söpöimmiltä.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

Jouduinpa pureskelemaan kysymystä hyvän hetken enkä sittenkään osaa oikein vastata.

Mielikuvahahmo ei ole niin täsmällinen, että siitä voisi sanoa, onko jonkun yksityiskohdan muutos eduksi vai ei. Se on vain muutos. Noinhan aika usein on tutuissakin ihmisissä. Kun vävyni, se tukkajumala, tuossa yhden kesän kynnyksellä vetäisi kaljuksi, järkytyin. Mutta parin päivän päästä jo tunnistin hänet pihassa ihan vaivatta ja sama entinen vävy tuo oli edelleen. Enpä tuollakaan päätäni sen enempää vaivannut, jotta oliko se eduksi vai ei. Tosin vävy oli sitä mieltä, että sai olla viimeinen kerta, kun hän poisti päästään karvat, sillä päänahka paloi ensimmäisissä helteissä.

Jotenkin ROOSTERin olemuksesta on ollut mielikuva enemmänkin aika perinteisen oloinen "suomalainen mies", joskin hoikan puoleinen. Siihen kuvaan ei oikein sopinut tuo, että 10cm leikataan hiuksia ja enemmänkin olisi ollut leikattavaksi :)
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Amore

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - elokuu 10, 2022, 17:05:00
Lainaus käyttäjältä: Hippi - elokuu 10, 2022, 16:54:17
^
Oho, nyt meni mielikuva ROOSTERista ihan uuteen uskoon :D

Minkähänlainen tuo mielikuva on ollut?  ::) ja menikö pahempaan vai parempaan suuntaan?

Minulla ei juuri ole mielikuvaa kantislaisten ulkonäöstä, mutta Roosterin postaus sai mielessäni välähtämään kuvan Juice Leskisestä. ::)
All you need is Love

Hayabusa

Löysin yhteiskuvan Roosterista ja Hipistä.  ;D
https://www.macgyveronline.com/wp-content/uploads/Season-1-141-1.jpg

Ainakin tuo vastaa mielikuvaa: Rooster tykkää erilaisista vempaimista ja Hippi on maininnut mustat vaatteet.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Toope

Lainaus käyttäjältä: Amore - elokuu 10, 2022, 18:34:21
Minulla ei juuri ole mielikuvaa kantislaisten ulkonäöstä, mutta Roosterin postaus sai mielessäni välähtämään kuvan Juice Leskisestä. ::)
Kalju pitkätukkainen mies?