Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Kananperse ja muita kampauksia

Aloittaja ROOSTER, huhtikuu 08, 2019, 16:53:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ROOSTER

Syksyn hiustrendit on päätetty. Näistä linkin avaamalla sivulla näkyvistä kuvista ehdottomia suosikkejani ovat ensimmäinen ja kuudes kuva(sarja).

Lainaus käyttäjältä: https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/97aaa9cc-4df2-4de8-9c53-4f942de1f4efKampaajalta halutaan nyt kahta asiaa - tällaiset ovat suomalaisen unelmahiukset syksyllä 2020!

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Lognessa

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - elokuu 08, 2020, 17:32:00
Syksyn hiustrendit on päätetty. Näistä linkin avaamalla sivulla näkyvistä kuvista ehdottomia suosikkejani ovat ensimmäinen ja kuudes kuva(sarja).

Lainaus käyttäjältä: https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/97aaa9cc-4df2-4de8-9c53-4f942de1f4efKampaajalta halutaan nyt kahta asiaa - tällaiset ovat suomalaisen unelmahiukset syksyllä 2020!

Tämä oli helppo, tukasta viis, haksahdit vietteleviin kasvoihin.

Toope

Pitkät hiukset useimmiten ovat naisilla eroottisia, toki aina riippuu vähän tapauksesta, mutta yleistän rankasti.
Se on jotain naiseutta.
Lyhyet hiukset ovat vähän äiti/isoäititouhua.

Hippi

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - elokuu 08, 2020, 17:32:00
Syksyn hiustrendit on päätetty. Näistä linkin avaamalla sivulla näkyvistä kuvista ehdottomia suosikkejani ovat ensimmäinen ja kuudes kuva(sarja).

Lainaus käyttäjältä: https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/97aaa9cc-4df2-4de8-9c53-4f942de1f4efKampaajalta halutaan nyt kahta asiaa - tällaiset ovat suomalaisen unelmahiukset syksyllä 2020!

Muutamassa kuvassa oli aika kökösti leikattu hiukset ja näyttivät ihan samalla tavalla saksituilta kuin tyttöjeni pitkät hiukset silloin, kun minä hoidin niiden parturoinnin. Mutta ehkä olin vain aikaani edellä. No, tuo leikkausjälki kyllä parissa viikossa tasottui ihan hyvän näköiseksi eikä näyttänyt "äidin leikkaamalta".

Mutta mitähän minun pitäisi tehdä, että kananperseeni syksyyn mennessä kasvaisi trendikkään kihararaiseksi pitkäksi hiuspehkoksi?
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 09, 2020, 01:15:56
Pitkät hiukset useimmiten ovat naisilla eroottisia, toki aina riippuu vähän tapauksesta, mutta yleistän rankasti.
Se on jotain naiseutta.
Lyhyet hiukset ovat vähän äiti/isoäititouhua.

- kuuluuko isoäiti-ikäisen näyttää eroottiselta?

- pitkät hiukset ovat olleet isoäititouhua vuosisatojen, ellei -tuhansien ajan

Monet naiset vetoavat siihen että hiukset ovat niin huonokuntoiset ettei viitsi pitää enää pitkiä hiuksia. Mutta aika moni taitaa todeta keski-ikään tultuaan ettei jaksa enää piitata miesten ajatuksista. Varsinkaan jos ei muutenkaan miehille kelpaa, minkä huomaa kyllä parinhaussa. Vaikka olisi niin timmi ja kondiksessa kuin ikäisekseen suinkin voi olla 40+ tai 50+ iässä, niin hui hui, heti kun mies saa tietää iän, niin hastalavista - vaikka mies olisi itse samanikäinen.

Sitäpaitsi eiväthän miehet edes ole kiinnostuneita pitkistä hiuksista. Olen kymmenen saatanan vuotta (miinus muutama pätkä) tuputtanut itseäni nettideittisaiteilla kuvin ja enpä muista yhtä ainutta miestä joka olisi sanonut mitään kivaa nimenomaan siitä että minulla enimmän aikaa on ollut pitkät hiukset. Jos ei noin pitkän ajan kuluessa saa suutansa kukaan auki, niin eiköhän siitä voi jo jotain johtopäätöksiä tehdä.

Hippi

Nuorimmat isoäidit ovat vähän päälle kolmekymppisiä, joten se isoäiti-ikä on kyllä parhaimmillaan aika pitkä pätkä naisen elämää :D
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER


Lainaus käyttäjältä: Lognessa - elokuu 08, 2020, 22:52:54
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - elokuu 08, 2020, 17:32:00
Syksyn hiustrendit on päätetty. Näistä linkin avaamalla sivulla näkyvistä kuvista ehdottomia suosikkejani ovat ensimmäinen ja kuudes kuva(sarja).

Lainaus käyttäjältä: https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/97aaa9cc-4df2-4de8-9c53-4f942de1f4efKampaajalta halutaan nyt kahta asiaa - tällaiset ovat suomalaisen unelmahiukset syksyllä 2020!

Tämä oli helppo, tukasta viis, haksahdit vietteleviin kasvoihin.

Eeen välttämättä. Katsoin kuvat vielä uudelleen, yrittäen aktiivisesti olla välittämättä kasvoista - tulin taas samaan tulokseen. Myönnän toki, että taideteoskin näyttää paremmalta miellyttävässä ympäristössä.

Toisin päin, viehättävien kasvojen vaikutuksen voi eliminoida kamalalla kampauksella.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 09, 2020, 01:15:56
Pitkät hiukset useimmiten ovat naisilla eroottisia, toki aina riippuu vähän tapauksesta, mutta yleistän rankasti.
Se on jotain naiseutta.
Lyhyet hiukset ovat vähän äiti/isoäititouhua.

On se kumma, että mieheltä pitäis hyväksyä hiusmallin valintaperusteeksi helppohoitoisuus, vaivattomuus ja mukavuus. Sen sijaan naisen pitäisi ihan vain miellyttääkseen miestä jaksaa hoitaa pitkää tukkaa ja sietää sen vaivalloisuus. Jos haluaa Naiselleen pitkät hiukset, on miehen parasta hankkia kampaajan ammattitaito, jotta voit sitten myös joka aamu luoda niistä kampauksen, joka sekä toimii että viehättää. Jos naisen pitää hoitaa kampaaminen itse, on ihan turha esittää mitään vaatimuksia hiusmallin suhteen. Olisitko valmis uhraamaan omaa aikaasi ja vaivaasi vaimon hiusten laittamiseen aina aamuisin, Toope?


Toope

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - elokuu 09, 2020, 09:45:20
Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 09, 2020, 01:15:56
Pitkät hiukset useimmiten ovat naisilla eroottisia, toki aina riippuu vähän tapauksesta, mutta yleistän rankasti.
Se on jotain naiseutta.
Lyhyet hiukset ovat vähän äiti/isoäititouhua.

- kuuluuko isoäiti-ikäisen näyttää eroottiselta?

- pitkät hiukset ovat olleet isoäititouhua vuosisatojen, ellei -tuhansien ajan
Vanhoilla naisilla toki ponnarilla tai sidottuina, ei avoimina, kuten nuorilla naisilla.
Toki erilaiset ponnarit tai sidotut kampausmallit sopivat nuorille naisillekin.

Norma Bates:
Itse pidän pitkiä hiuksia naisilla eroottisena, en puhu miehistä yleensä, kun en heitä ymmärrä.

Toope

Lainaus käyttäjältä: safiiri - elokuu 09, 2020, 14:57:10
Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 09, 2020, 01:15:56
Pitkät hiukset useimmiten ovat naisilla eroottisia, toki aina riippuu vähän tapauksesta, mutta yleistän rankasti.
Se on jotain naiseutta.
Lyhyet hiukset ovat vähän äiti/isoäititouhua.

On se kumma, että mieheltä pitäis hyväksyä hiusmallin valintaperusteeksi helppohoitoisuus, vaivattomuus ja mukavuus. Sen sijaan naisen pitäisi ihan vain miellyttääkseen miestä jaksaa hoitaa pitkää tukkaa ja sietää sen vaivalloisuus. Jos haluaa Naiselleen pitkät hiukset, on miehen parasta hankkia kampaajan ammattitaito, jotta voit sitten myös joka aamu luoda niistä kampauksen, joka sekä toimii että viehättää. Jos naisen pitää hoitaa kampaaminen itse, on ihan turha esittää mitään vaatimuksia hiusmallin suhteen. Olisitko valmis uhraamaan omaa aikaasi ja vaivaasi vaimon hiusten laittamiseen aina aamuisin, Toope?
Ei ole hommani.

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 12, 2020, 00:29:46
Lainaus käyttäjältä: safiiri - elokuu 09, 2020, 14:57:10
Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 09, 2020, 01:15:56
Pitkät hiukset useimmiten ovat naisilla eroottisia, toki aina riippuu vähän tapauksesta, mutta yleistän rankasti.
Se on jotain naiseutta.
Lyhyet hiukset ovat vähän äiti/isoäititouhua.

On se kumma, että mieheltä pitäis hyväksyä hiusmallin valintaperusteeksi helppohoitoisuus, vaivattomuus ja mukavuus. Sen sijaan naisen pitäisi ihan vain miellyttääkseen miestä jaksaa hoitaa pitkää tukkaa ja sietää sen vaivalloisuus. Jos haluaa Naiselleen pitkät hiukset, on miehen parasta hankkia kampaajan ammattitaito, jotta voit sitten myös joka aamu luoda niistä kampauksen, joka sekä toimii että viehättää. Jos naisen pitää hoitaa kampaaminen itse, on ihan turha esittää mitään vaatimuksia hiusmallin suhteen. Olisitko valmis uhraamaan omaa aikaasi ja vaivaasi vaimon hiusten laittamiseen aina aamuisin, Toope?
Ei ole hommani.

Silloin on ihan turha esittää myöskään asiasta toiveita ja vaatimuksia, jos kerran ei ole sun hommasi. Jos haluat sietää sen vaivan, joka pitkistä hiuksista aiheutuu, voit ihan itse kasvatella kutrejasi. Oma syyni aikoinaan luopua pitkistä hiuksista oli nimenomaan kyllästyminen siihen, että vaikkapa niiden kuivuminen Pesun jälkeen kesti useita tunteja - paksut kun olivat. Tai siihen, mettä ne piti pistää letille yöksi, ellei halunnut herätä siihen, että puoliso on nukkuessaan kierähtänyt niiden päälle. Tai niiden kuumuuteen kesäkeleillä. Tai siihen, että ne piti aina väkertää letille, nutturalle, ponnarille, koska avonaisina ne olivat  aina tiellä. Ainoa hyvä ominaisuus oli se, ettei paljoa kampaajalla tarvinnut käydä. Mieskin osasi pätkäistä latvasta, jos oli tarvis.

Nyt lyhyellä mallilla hiusten tarvitsema hoito ja laittaminen on: pesu kerran viikossa, ei vaadi kuin "viisipiikkisellä" pöyhimisen aamuisin. Miksi ihmeessä mun pitäisi nähdä tämän enempää vaivaa vain miellyttääkseni miehiä? Mitäs vaivaa näet itse jatkuvasti ja päivittäin miellyttääksesi naisia ulkonäölläsi?

PS. En muuten sikäli edes pyydä kovin kummoisia, että itse kyllä olen hoitanut koko muun perheen parturoinnit jo vuosien ajan.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 12, 2020, 00:28:52
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - elokuu 09, 2020, 09:45:20
Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 09, 2020, 01:15:56
Pitkät hiukset useimmiten ovat naisilla eroottisia, toki aina riippuu vähän tapauksesta, mutta yleistän rankasti.
Se on jotain naiseutta.
Lyhyet hiukset ovat vähän äiti/isoäititouhua.

- kuuluuko isoäiti-ikäisen näyttää eroottiselta?

- pitkät hiukset ovat olleet isoäititouhua vuosisatojen, ellei -tuhansien ajan
Vanhoilla naisilla toki ponnarilla tai sidottuina, ei avoimina, kuten nuorilla naisilla.
Toki erilaiset ponnarit tai sidotut kampausmallit sopivat nuorille naisillekin.

Norma Bates:
Itse pidän pitkiä hiuksia naisilla eroottisena, en puhu miehistä yleensä, kun en heitä ymmärrä.

Joidenkin, yleensä naisten, mielestä vanhenevan naisen on pakko leikkauttaa hiuksensa lyhyiksi. Somessa jotkut ovat valittaneet että heitä painostetaan tällaiseen. Siltikin vaikka tukka olisi vahvaa hiuslaatua.

Mihin tuo perustuu että vanhempi nainen ei saisi pitää tukkaa auki? Itse pidän aina kun en ole treeneissä. Osin juuri tämän vuoksi näytän nuoremmalta kuin olen.

Toope

Minusta ponnari sopii oikeastaan melkein kaikille/kaikenikäisille naisille.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 14, 2020, 21:57:23
Minusta ponnari sopii oikeastaan melkein kaikille/kaikenikäisille naisille.

Ajatellen turvallista liikkumista se on kuitenkin yksi huonoimmista kampauksista, koska joku kusipää voi takaapäin tarttua poninhäntään ja riuhtaista siitä uhrin vaikka nurin kun tarpeeksi kovaa kiskaisee. En tiedä sitten miten hyvin otteen saa hajallaan olevista pitkistä hiuksista. Jos näitä ei saa kaikkia kouraansa, niin ehkä osa tukasta jää vetäjän käteen, mutta uhri saattaa yhä pystyä pakenemaan?

Tätä voisi tietysti laajentaa ja kysyä että tykkäävätkö miehet noin ylipäätään kaikesta sellaisesta mikä tekee naisen olemisista naiselle turvattomampaa? Korkeat korot joissa voi taittaa nilkkansa, tiukka hame jossa on vaikea liikkua (tämän vuoksi itse suosin housuja) jne. Sitten voikin tuntea miehekästä suojelunhalua sellaista naista kohtaan joka on ns. raiskattavissa olevan näköinen.