Kirjoittaja Aihe: Sananvapaudesta  (Luettu 38598 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Toope

• Kantapeikko
Vs: Sananvapaudesta
« Vastaus #1095 : Maaliskuu 23, 2020, 21:52:37 »

Muistelenpa muuten kun tv-kuvassa (uutisissa?) Turkkilalta kysyttiin ja sanoi hän että oli semmoisia kommentteja.. ..että oli pakko panna kiinni.
Joko omat: Breivikiä puolusteltiiin, SDP:läisiä morkattiin,"sitä saa mitä tilaa" ... tai vastapuolen vieraat: tulivat ilkkumaan, "no niin.." vai mikä ? Emme tiedä tuosta koska Homma rajoitti rankasti sananvapauden Suomen kansalta. ;D

Hommafoorum on kuin lastentarha, jossa lapset ovat valvojina. Yhtenä moderaattorina näyttää toimivan "Alaric" -nimimerkillä esiintyvä kiihkeä etnonationalisti. Hänen avattarensa edustaa äärioikeistopiirien suosimaa pohjoista tarustoa edustavaa tyyliä.

https://hommaforum.org/kuvia/avatars/avatar_11732_1579273397.jpg

Tai miten tuon nyt itse kukin tulkitsee.
Näkemyksiä on erilaisia. Itse olen pikemminkin ihaillut sitä, miten asiallisena Homman porukka foorumia pitää. Totta kai radikaalejakin näkemyksiä saa esittää, ei ehkä julistaa. Natsinäkemyksethän siivotaan pois Hommalta. Muuten pidän hyvänä heidän linjaansa siinä, että näkemyksiä saa esittää ja esittäjä niistä vastaa.

Poissa Toope

• Kantapeikko
« Vastaus #1096 : Maaliskuu 23, 2020, 21:55:22 »
^Eihän Räsänen ole edes päässyt puolustautumaan, kun syyttäjä penkoo koko ajan uusia juttuja eikä ole ehtinyt yhtään juttua nostaa oikeasti. Tuskin nuo edes oikeuteen pääsevät. Onpahan syyttäjät keksinyt itseen vähäksi aikaa jotain puuhasteltavaa.
Nousee esille se ikävä ajatus, että onko Räsäsellä lähtökohtaisestikaan mahdollisuuksia puolustautua? Oikeusorganisaatio on häntä vastaan, onko siis tuomittu jo ennen tuomioiden julistamista? En ole täysin luottavainen oikeuslaitoksemme objektiivisuuteen ja riippumattomuuteen (Demla!). Ikävä näin sanoa, mutta itse näen merkkejä siitä, että oikeuslaitoksessamme on politisoitumisen tautia...

Poissa Toope

• Kantapeikko
« Vastaus #1097 : Maaliskuu 23, 2020, 22:04:51 »
Lisää tiiliä Räsäsen niskaan. Nyt 4 rikostutkintaa yhteensä.

Valtakunnansyyttäjä määräsi lisää tutkintoja Päivi Räsäsen lausunnoista
Kyseessä ovat Räsäsen mukaan hänen lausumansa kommentit Ruben Stillerin että Maria Veitolan ohjelmissa.

- https://www.is.fi/politiikka/art-2000006429340.html
Jotkut ovat puhuneet maalittamisesta, joukkovainoista/syyttämisistä. Eikö valtamedian ja syyttäjien vainoama Päivi Räsänen ole se selvin uhri, vaikka maalittamisesta pyritään syyttämään lähinnä somea?