Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Muotia

Aloittaja Amore, tammikuu 05, 2019, 17:59:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amore

Ällöttävä kalsarimainos ip-lehden sivulla. Tyyppi näyttää rikolliselta; alemman tason lähiöhuumediileriltä. Se kai on tarkoituskin. Kaltaisensa kai sitten ovat kohderyhmää. Hässitägillä vielä hehkutetaan ylpeyttä. Ehkä nämä kalsarihemmot tarvitsisivat oman Pride-kulkueensa.

All you need is Love

urogallus

Vaikuttaa myös hyvin varustellulta tuo malli. Tai itse asiassa kuva näyttää shopatulta.

Mutta rohkeuden huippuhan on mies joka käyttää valkoisia kalsareita.

Tai näin wanha kansa tapasi sanoa.


Toope

Lainaus käyttäjältä: Amore - toukokuu 27, 2020, 23:43:16
Ällöttävä kalsarimainos ip-lehden sivulla. Tyyppi näyttää rikolliselta; alemman tason lähiöhuumediileriltä. Se kai on tarkoituskin. Kaltaisensa kai sitten ovat kohderyhmää. Hässitägillä vielä hehkutetaan ylpeyttä. Ehkä nämä kalsarihemmot tarvitsisivat oman Pride-kulkueensa...
Ajan henkeä. Joka mainoksessa pitää olla neek.., anteeksi monikulttuurisia ja myös homoja ja transuja.
En minä ainakaan tykkää siitä.

Minä tykkään elovenatytöstä, en jostain crackmustalatinosta mainoksissamme, koska haluan yhteiskuntamme koostuvan edellisistä enkä noista jälkimmäisistä.

Lognessa

Lainaus käyttäjältä: Toope - toukokuu 28, 2020, 00:05:54
Lainaus käyttäjältä: Amore - toukokuu 27, 2020, 23:43:16
Ällöttävä kalsarimainos ip-lehden sivulla. Tyyppi näyttää rikolliselta; alemman tason lähiöhuumediileriltä. Se kai on tarkoituskin. Kaltaisensa kai sitten ovat kohderyhmää. Hässitägillä vielä hehkutetaan ylpeyttä. Ehkä nämä kalsarihemmot tarvitsisivat oman Pride-kulkueensa...
Ajan henkeä. Joka mainoksessa pitää olla neek.., anteeksi monikulttuurisia ja myös homoja ja transuja.
En minä ainakaan tykkää siitä.

Minä tykkään elovenatytöstä, en jostain crackmustalatinosta mainoksissamme, koska haluan yhteiskuntamme koostuvan edellisistä enkä noista jälkimmäisistä.

Eloveenatyttö mainostamassa miesten kalsareita, et ole tosissasi!?

Toope

Wau mikä kommentti!

Lognessa

Noh, alan vähän oppia. Paitsi, muuten, propsit kuuluu sinulle, minähän vain toistin mitä itse sanoit kommentissasi.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Lognessa - toukokuu 28, 2020, 00:53:23
Noh, alan vähän oppia. Paitsi, muuten, propsit kuuluu sinulle, minähän vain toistin mitä itse sanoit kommentissasi.
Ei minua haittaa kalsarimainokset sinänsä, vaan tiettyjen ryhmien tulo yhteiskuntaamme.
Itselläni on jälkeläisiä, ihan senkin vuoksi.

Hippi

Kyllähän noihin miesten kalsareihin on melkoisia toppauksia viritetty ja kauppa käy kuin siimaa.
Tämäkin tuote on myyjältä loppunut:




Tässä sitten Toopen mieliksi ihan pohjoismaista mieskomeutta. Nämä heput on TV-mainoksessakin hetkutelleet:

If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hayabusa

^Ym. suomalaisfirmalla on myös kauan odotettu malli Kommando  ;)
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur


Norma Bates

Kaikenlaisia mukamas housuja esittäviä riekaleita on nähty. Mutta joko on ollut muodissa valmiiksi rikotut rillit?

Hayabusa

^Kävitkö Specsaversilla?
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Norma Bates

Nyt ei ole hetkeen tullut käytyä missään. Mutta tuli mieleeni kun näin telkussa teipillä korjatut lasit että koskahan tuo tulee muotiin.

Toope

No, itse boikotoin noita.
Ostan elovenaa.

Lognessa

Lainaus käyttäjältä: Toope - syyskuu 30, 2020, 22:54:13
No, itse boikotoin noita.
Ostan elovenaa.

Hieno saavutus. Itse en pysty samaan vaikka arvostan. Moni suomalainen vaatekin valmistetaan halvemman työvoiman maissa.