Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Muotia

Aloittaja Amore, tammikuu 05, 2019, 17:59:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Toope

Tiukka paitapusero nostaa rintoja esille, jotta kukaan mies ei saisi huomata naisen nostavan rintojaan esille.
Koska miehen huomaaminen asiasta on sikamaista naisten halveksuntaa... :-\

Vähän sama kuin minihameissa. Ne ovat naisten vapautumista, eivät miesten silmiä varten.
Minä pervona kyllä tiiraan...

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: kertsi - elokuu 12, 2021, 21:31:55
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - elokuu 12, 2021, 20:06:51
Mikä ero on paidalla ja paitapuserolla?
Napitus erilainen miehillä ja naisilla. Paitapuserossa voi olla ja onkin usein muotolaskokset, joilla tehdään tilaa ryntäille (usein rinnan sivussa muotolaskos), ja kavennetaan vyötäröltä (selän muotolaskos tai -laskokset). Usein materiialikin on erilainen, ja kuosi ja värikin. Naisilla näkee harvemmin havunvihreänruskean kukertavaa flanellista ruutupaitaa. Miehillä harvemmin esim. persikan ja hennon vihreän väristä silkkistä paitaa, jossa kukkaiskuosi, tai applikaatioita kauluksessa ja hihansuissa. (Överi esimerkki, ei kyllä usein näy naisillakaan tuollaista jälkimmäistä, mutten muuta keksinyt.)

Kiitos.

Nyt olen tietäväisempi.

Joskus naisystävä sanoi paitaani paitapuseroksi, joten hänellekään ei asia ollut selkeä. Ehkä siksi hämäännyin itsekin. Nyt ymmärrän eron.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Norma Bates



Muotia Briteistä, Craig Green.

Toope

Ei ole muotia, vaan provosointia ja julkisuushakua.
Tottakai nuo muotiparonit haluavat kohahduttaa, siksi yleensä niin tekevät ja tarjoavat naisille oikeasti inhimillisiä vaatteita.

ROOSTER

Jos olisit upporikas ja maailmanmestari, miten pukeutuisit?

Esimerkki:  https://www.hs.fi/urheilu/art-2000008318327.html
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

^
Tuosta tuli mieleen menneiltä vuosilta joitain ihmisiä, jotka on kanssani samoilla tienoilla asuneet tai liikennevälineissä tulleet muuten huomatuksi. Ovat olleet juuri tuollaisia "erittäin persoonallisesti ja huomiota herättävästi" pukeutuneita. Niitä helposti ajatteli höpsähtäneiksi. Mutta kun saman tekee joku superjulkkis, niin se on ties mitä hienoa muodin edelläkävijän tyyliä parhaimmillaan. Tosin Hamiltonin tyylikkyydelle on hienovaraisesti kohotettu kulmiakin :D
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

-:)lauri

Ainoa mikä tuossa asusteessa itseäni hiertää, on se, että kaikki muut ulkoilevat tuolla kesätamineet päällä.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hippi

^
Eihän muodilla ole mitään tekemistä käytännöllisyyden kanssa  :P
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

Kerrankin on otettu mallia katupukeutumisesta urheilijoiden edustusasuissa. Nämähän on kuin suoraan tiistai-illan katukuvasta napattuja. Suomi-sininen näyttää jo pahasti haalistuvan, mikä onkin oikea tulkinta mitalimääriin nähden.



Itse tykkään, että se rautavaaratyypin verkkapuku on paras ja ikonisin mutta totta mooses uudistumista kaivataan.


https://www.hs.fi/kulttuuri/kirja-arvostelu/art-2000002600291.html
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Norma Bates


kertsi

^ ei aukea. Vaatii salasanan vaikka olisi jo valmiiksi FB:ssa, liekö salasanakalastelua?
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Norma Bates

Ei se minulta mitään vaadi. Nyt puhelimella kirjauduin FB-sovellukseen, video aukeni tähän Firefox-selaimeen mitään kyselemättä, poislukien hyväksynkö evästeet.

kertsi

Kännyllä näköjään onnistuu mullakin, muttei siis läppärillä. Jos laittaa kunnon linkin teksteineen, sillä tekstillä pystyy hakemaan, vaikkei itse linkki toimisikaan.

Mutta itse "muodista" eli kai kelvollisen mekon tärvelemisestä en perusta sitten niin pätkääkään, enkä tuon tilin muistakaan videoista, sillä niissä tehdään jotain hirveää kuraa ja se tekeminen kestää kauan  (ei viitsi katsoa) ja sitten lopuksi huudahdetaan, että ah ja voih kun on ihana lopputulos.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Norma Bates

Odotin kyllä itsekin hohdokkaampaa lopputulosta. Parempi kuitenkin kuin tekotaiteelliset viritelmät joilla kerätään huomiota muotinäytöksissä. Joita ei sitten oikeasti asiakkaat käytäkään. Paitsi ehkä Lady Gaga.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - lokakuu 28, 2021, 16:22:58
Odotin kyllä itsekin hohdokkaampaa lopputulosta. Parempi kuitenkin kuin tekotaiteelliset viritelmät joilla kerätään huomiota muotinäytöksissä. Joita ei sitten oikeasti asiakkaat käytäkään. Paitsi ehkä Lady Gaga.
Muotinäytökset toki ovat teatteria. Ei kukaan oikeasti noita käytä.
Sama, kun Iltalehti tarjoaa "malleiksi". Eivät ihanteita, friikkiys vaan on trendi:
https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/6cb6c812-f5f4-4330-8586-45803f373edb
Perseestä ammuttuja rumiluksia, koska trendi. Kauneus ei nyt ole ihanne, koska woke luo rumuudesta ja lihavuudesta ihannetta.
Itse katselen toki vain kauniita valkoisia naisia.
Minun valintani.