Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Muotia

Aloittaja Amore, tammikuu 05, 2019, 17:59:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Hayabusa

^Pipo on aivan kauhea, mutta mirriä voisi silitellä.  ;)
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hippi

No, nyt jumalauta vielä kerran, kun ette usko!!!!!

"Nuorekas" look onkin kaikkea muuta – 11 suomalaisnaisten vanhentavaa kauneussyntiä
.....
Juttu julkaistu aiemmin toukokuussa 2020, huhtikuussa 2021 ja lokakuussa 2021.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hippi

Mielessäni olen tuollaista suunnitellut monesti, kun fillaroidessa viima käy käsivarsiin. Kuoritakin alle kaipaa hihoja, mutta ei muuta osaa siitä villapaidasta, ettei tule kuuma. Kauluskaan ei olisi välttämättä hyvä noin tukevana, vaan matala riittäisi. Sen voisi korvata huivilla, jota voi säätää enemmän tai vähemmän peittäväksi mytyksi kaulalle.

If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

-:)lauri

Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.


Hippi

On jonkin aikaa ketuttanut huolella, kun olen törmännyt sanaan parkatakki tietämättä millaista takkia se tarkoittaa ja mistä nimitys on peräisin. Nyt sitten kaivelin googlella ja löytyi riemastuttava kirjoitus luettavaksi muille, jotka on tietämättömyydestään vaiennut.

Takkiparka maailmalla (kotus)
Nykysuomessa sana parka merkitsee raukkaa ja poloista, mutta parkaan voi yllättäen törmätä myös vaatekaupassa. Parka-sanan synonyymitkin tarkoittavat usein paitsi poloista myös vaatekappaleita, mutta heikkoja ja huonoja vaatteita kuten kuluneita päällysvaatteita tai riepuja ja rättejä. Tällaisia sanoja ovat raasu, rassu, ressu ja riepu. Myös sanalla huntu on murteissa poloisen merkitys, ja rukka taas tarkoittaa poloisen lisäksi poronnahkaista peskiä eli turkkia, jonka karvapuoli on ulospäin.
....


Kopioin tarkoituksella vain alkukappaleen, jossa vasta johdatellaan asiaan, sillä juttu kannattaa lukea kokonaan ja en tohdi sitä kokonaan kopioida :)
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hayabusa

^
Vau! Parka on siis kirjaimellisesti tai ainakin kirjallisesti kiertänyt maapallon.  :D
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur


Hippi

^
Riippuu siitä, mitä vaatteen sisällä on :)
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hayabusa

Tietääkö kukaan mistä näitä Kanye West -paitoja voi ostaa?
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Amore

^Hah, tuli itsekin nähtyä tuo kuva jonkun uutisen yhteydessä. Näyttää Kanyella olevan aika paksut niskamakkarat myös.
All you need is Love

MrKAT

Ohiolainen infektiotautien professori Dr. Smith sai koronarokotteen (bivalenttisen boosterin jossa omikronia vastaan):

- https://twitter.com/aetiology/status/1570899830289080320   (17.9.2022)

Minä vähän hetken ihmettelin että miten ne rokottaa ohuen sifonkikankaan läpi.
Ennen kuin tajusin: Tatuointi!
Värikkyys hämäsi.
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Amore

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - lokakuu 07, 2022, 00:03:09
Ohiolainen infektiotautien professori Dr. Smith sai koronarokotteen (bivalenttisen boosterin jossa omikronia vastaan):

- https://twitter.com/aetiology/status/1570899830289080320   (17.9.2022)

Minä vähän hetken ihmettelin että miten ne rokottaa ohuen sifonkikankaan läpi.
Ennen kuin tajusin: Tatuointi!
Värikkyys hämäsi.

Minua taas ihmettelin, että onpa erikoista, että on ottanut tatuointiin myös laastarin kuvan. Pidin omaperäisenä ideana!
All you need is Love

MrKAT

#313
^ :D

Ilmankos tatuoinnit (aamu-tv vierailla ym) ei ole innostaneet minua yhtään, ne on mustavalkoisia (yäk), kuin noettuja tai rasvamonttu-jamppoja ilman suihkua.. ;D
Täällä ollaan takapajuisesti jäljessä mualimaa?

JK. Tässä lisää kuvia samalta Dr. Smithiltä:





- https://twitter.com/aetiology/status/1570915433712357377
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Hippi

Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - lokakuu 06, 2022, 22:37:34
Tietääkö kukaan mistä näitä Kanye West -paitoja voi ostaa?


Googlettamalla löytyy https://www.teeshirtpalace.com/t-shirts/white-lives-matter
Tuskin löytyy Suomesta ainakaan kivajalkaliikkeestä
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️