Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Muotia

Aloittaja Amore, tammikuu 05, 2019, 17:59:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Hippi

No nyt on pakarahousuista ihan uusi versio, joka on tämän kesän kuuminta hottia.



Ja ennen kuin kukaan ehtii moittimaan tummaihoista mallia, niin sanonpa vaan, että minun silmissäni tuo ei näytä läheskään niin alastomalta kuin näyttäisi suomalainen liki albiinoihoinen takapuoli naruihin käytettynä. Viimeksi mainitusta tulisi mieleen lähinnä rullasyltty :D
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

a4

^
Klassinen rekkamiehen hymy on taas muodissa. :)


Juuli



mummun brodyyrit lainassa

Toope

Lainaus käyttäjältä: Juuli - kesäkuu 19, 2021, 21:21:14


mummun brodyyrit lainassa
Tuo on Bogart co:n tyyliä. Jotain sellaista, mitä ei saa enää olla.

Norma Bates


ROOSTER

Olin tänään sähköpyöräilemässä ja aloin miettiä outfittiäni.

Päässäni oli styroxinen tarjouskypärä, noin 15e. Käsissä hanskat jostain poistomyynnistä 1e. Jalassa Jahti-merkkiset kengät Motonetistä, 9e. Sukat Prismasta 10pr 12e eli 1,20e. Paita XXL:n tarjous 12e ja housut sama paikka mutta taisi olla 20e. Takki kaupanpäällinen jostain lehtitilauksesta kuten kiikarikin.

Varusteitten hinnaksi näkyy muodostuvan yhteensä 58,20e. Ei huono, mutta aivan väärään ketjuun tuli viesti. Ellei sitten nuukailu tule muotiin, mitä epäilen kyllä.

Ostan siis usein kalliimman pullon konjakkia kuin mitä vaatetukseni on. Mielenkiintoista.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Toope

Muotia katsellessani näen sen, että liberalismi on niitä aatteita, jotka menivät liian pitkälle.
Siksi vastareaktio on toivottua.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 21, 2021, 22:24:24
Muotia katsellessani näen sen, että liberalismi on niitä aatteita, jotka menivät liian pitkälle.
Siksi vastareaktio on toivottua.

Jep, kaikille samanlainen kostyymi kuin kommunisti-Kiinan pahimpina aikoina.  ;D Kyllähän joidenkin ihmisten tavat muokata olemustaan ärsyttävät. Mutta ainakin tietää kiertää kyseisen ihmisen kaukaa jos yhtään epäilee että ulkonäkö korreloi luonteen kanssa ja äly tai sen puute näkyy esim. naamasta.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - heinäkuu 22, 2021, 10:28:05
Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 21, 2021, 22:24:24
Muotia katsellessani näen sen, että liberalismi on niitä aatteita, jotka menivät liian pitkälle.
Siksi vastareaktio on toivottua.

Jep, kaikille samanlainen kostyymi kuin kommunisti-Kiinan pahimpina aikoina...
Noin en sanonut.


Toope

Hääpuvulla myös osoitetaan yhteisölle asemaa, riippuen kulttuurista.
Hääpuku osoittaa morsiamen ylhäisyyttä, siksi morsiusneidot ovat rumempia.
Mutta mikäs tuossa, se päivä on ansaittu!

Hippi

^
Olen joitain kertoja katsonut sarjaa "Say Yes To The Dress", jossa sukulaiset ja/tai ystävät on mukana valitsemassa morsiuspukua avioituvalle. Monesti on ihmetyttänyt etenkin morsiamen äidit, jotka halutavat pukea naimisiin menevän tyttärensä lähes lutkamaisen seksikkääseen asuun. Ilmeisesti esitelläkseen miten upean vaimon sulhanen on saanut. Erityisesti äidit ovat sitä mieltä, että tyttären on näytettävä seksikkäältä ja haluttavalta. Isät ei niinkään. Isät mieluummin ovat perinteisemmän puvun kannalla, ja minä katsojana tietysti isinen kannalla. :)

Olen ehkä hiukan tiukkapipo, mutta kirkkoon ei välttämättä sovi asu, joka on omiaan yökerhoon. Jotkut ovatkin tuon ratkaisseet hankkimalla kaksi pukua, toisen viralliseen juhlaan ja toisen biletykseen. Ihan fiksua, jos on rahaa. Itseäni on ihmetyttänyt juuri tuo enemmänkin äitien hinku esitellä tyttärensä puolipaljaana seksipommina.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Hippi - elokuu 12, 2021, 12:06:13
Itseäni on ihmetyttänyt juuri tuo enemmänkin äitien hinku esitellä tyttärensä puolipaljaana seksipommina.

Liittynee siihen, että useat haluavat lasten olevan jotain sellaista mihin eivät ehkä itse omasta mielestään riittävästi koskaan yltäneet.

Minulla olisi kysymys vaatteista. Miksi tytöt sanovat paitaa paitapuseroksi? Mikä ero on paidalla ja paitapuserolla?
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Toope

Lainaus käyttäjältä: Hippi - elokuu 12, 2021, 12:06:13
^
Olen joitain kertoja katsonut sarjaa "Say Yes To The Dress", jossa sukulaiset ja/tai ystävät on mukana valitsemassa morsiuspukua avioituvalle. Monesti on ihmetyttänyt etenkin morsiamen äidit, jotka halutavat pukea naimisiin menevän tyttärensä lähes lutkamaisen seksikkääseen asuun. Ilmeisesti esitelläkseen miten upean vaimon sulhanen on saanut. Erityisesti äidit ovat sitä mieltä, että tyttären on näytettävä seksikkäältä ja haluttavalta. Isät ei niinkään. Isät mieluummin ovat perinteisemmän puvun kannalla, ja minä katsojana tietysti isinen kannalla. :)

Olen ehkä hiukan tiukkapipo, mutta kirkkoon ei välttämättä sovi asu, joka on omiaan yökerhoon. Jotkut ovatkin tuon ratkaisseet hankkimalla kaksi pukua, toisen viralliseen juhlaan ja toisen biletykseen. Ihan fiksua, jos on rahaa. Itseäni on ihmetyttänyt juuri tuo enemmänkin äitien hinku esitellä tyttärensä puolipaljaana seksipommina.
Huorakulttuuria?
https://sarastuslehti.com/2016/12/19/20-rappeutunutta-kulttuuria-jotka-muodostavat-aikamme-dystopian/
Ymmärrän isiä, jotka eivät halua tyttäristään blm-mannekiineja.
Tuo kulttuuri on rappiota, ei kehitystä!

kertsi

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - elokuu 12, 2021, 20:06:51
Mikä ero on paidalla ja paitapuserolla?
Napitus erilainen miehillä ja naisilla. Paitapuserossa voi olla ja onkin usein muotolaskokset, joilla tehdään tilaa ryntäille (usein rinnan sivussa muotolaskos), ja kavennetaan vyötäröltä (selän muotolaskos tai -laskokset). Usein materiialikin on erilainen, ja kuosi ja värikin. Naisilla näkee harvemmin havunvihreänruskean kukertavaa flanellista ruutupaitaa. Miehillä harvemmin esim. persikan ja hennon vihreän väristä silkkistä paitaa, jossa kukkaiskuosi, tai applikaatioita kauluksessa ja hihansuissa. (Överi esimerkki, ei kyllä usein näy naisillakaan tuollaista jälkimmäistä, mutten muuta keksinyt.)
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️