Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Muotia

Aloittaja Amore, tammikuu 05, 2019, 17:59:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

a4

^ Kyllä mä näkisin että ROOSTERilla on rohkeaa otetta sisäiseen ilmaisuvoimaansa ja kaikille kuuluvaan taiteeseen.
Pitää vaan lainailla vanhaa ja luoda uutta. Mites olisi johonkin sukujuhlaan juhlapuvuksi klassinen kokomusta häistähautajaisiinasu, pienellä muutoksella josta kasvaa esteettinen tsunami, mailmankuvien tsernobyl ja aikaa kestävä legenda ihmissuvun tai ainakin oman suvun historiaan?
Nuorisolta voisi lainata tuunausmalleja juhlahousuihin:


tai maailmalla testattua Suomitaidetta osaksi juhla-asua:

Alakulttuureista voisi napata pelkän päähineenkin muuten perinteiseen kokomustaan juhla-asuun:

Tai tasa-arvon modernistisena väriläiskänä pelkkiä kenkiä varioimalla saisi näyttävän kokonaisuuden:

Toope

#121
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - kesäkuu 11, 2019, 09:44:42
Harmaatukkainen harmaahattuinen herrasmies kokoharmaassa puvussaan, harmaapaitaisena ja kokoharmaissa Pomarfinneissään mutta punaisilla sukilla ja kravatilla varustettuna voisi olla muotimaailmassa kova sana. Hetken.
Mutta miksi muodin tulisi olla radikalismia, kuten edellisen "a4:n" mainostamaa sm-touhua. Onko muuta ideaa, kuin tahtoa herättää huomiota?
Minussa nuo "Tom of Finland"- ja muut sm-tyylit herättävät vastenmielisyyttä, eivät positiivisia mielikuvia.

a4

Nykyvaatetusta voi piristää myös vanhalla kunnon miesten hoviperuukilla, keskiaikaisella sotakilvellä tai tuohivirsuilla.
Hitlerviiksiäkin näkee yllättävän vähän nykyään. Metsäseksuaalit viikinkiparrat on jo niin nähty.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: a4 - kesäkuu 12, 2019, 21:47:39
Nykyvaatetusta voi piristää myös ...

Olen ottanut ilolla vastaan työvaatteiden esiinmarssin myös osana kaupunkipukeutumista. Siinä on jotain samaa kuin farkuissa. Ensin vain köyhien työvaate josta se ominaisuuksiensa ja yleiskäyttökelpoisuutensa kautta pakotti jopa ravintolat antautumaan - farkuissakin pääsee sisään, useimpiin paikkoihin.

Nyt on suomalainen bräditalo Fiskars iskemässä kultasuoneen, puutarhavaatteille aiotaan tehdä Levikset tai Dimexit, ihan miten vaan.

LainaaFiskarsilla leikkasi – yhtiö lanseeraa ensi vuonna katu-uskottavan vaatemalliston

"Tavoitteemme on luoda sellaisia vaatekappaleita, jotka sopivat täydellisesti puutarhanhoitoon, mutta tarkoitus on myös, että ihmiset haluavat lähteä ne päällä kaupungille tai mihin tahansa."

Kerrankin ollaan ajoissa myös markkinoimassa. Italiassa messuilla on luvattu esitellä tuotesarja joka on vasta suunnitteilla. Toivotan onnea. Kyseessä on kuitenkin Suomen vanhin yritys joten uskon onnistumiseen.

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

ROOSTER

Olen kuljeskellut jonkun aikaa Björn Borgin kalsareissa. Siis ostetuissa.

Nyt vaimo hankki minulle samaa merkkiä olevan hupparin, koko XXL. Olen näet ylhäältä yhden X.n verran leveämpi kuin alhaalta.

En tiedä mistä on vartalomalli löytynyt mutta muuten keholle sopiva koko on käsivarsista ylipinkeä. Miten jollakulla voi olla xxl-ylävartalo mutta lyijykynämäisen ohuet kädet ja olemattomat hauikset? Joku kasvava ruotsalaismallin mukainen nuoriko?

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

ROOSTER

Alusvaatteisillaan keimailu mitä eriskummallisimmissa paikoissa on nykyajan ilmiö eli muoti. Odotan innolla mitä jatkossa tuleman pitää.

Nyt on kuitenkin jokin raja ylitetty. Ilmeisesti yleismaailmallisesti ei nähdä soveliaana alusvaateposeerauksia leipänsä eteen raatavien ihmisten edessä.

Lainaus käyttäjältä: https://www.is.fi/viihde/art-2000006147156.html...ruotsalaiskaunotar poseeraa riisipellolla valkoisissa bikineissä. Kuvan saatetekstissä hän äimistelee, kuinka erilaista hänen elämänsä on moniin muihin verrattuna.

– Mietin, kuinka erilaista elämäni on kuin joka aamu riisipellolla työskentelevän miehen, Schalter kirjoitti Instagramissa.


Näissä työukkojen edessä poseerauksissa on vielä monta taiteellista rajaa ylitettävänä. Esim. leikkaussalissa, poliisin puhallusratsiassa, leipomossa, teloituskomppanian kanssa jne. Epäilemättä nämä tullaan vielä näkemään. Autonrengasala oli joskus edelläkävijä, yhä edelleen näkee taiteellisesti korkeatasoisia kalenterikuvia korjaamojen seinillä. Osalla poseerajista oli motiivi: I was young and needed the money. Nykyään ehkä enemmän: I am pretty and want to show it.

Minkähänlaisia kalenterikuvia roikkuu islamilaisten korjaamojen seinillä?


https://www.upi.com/Top_News/World-News/2017/01/12/Morocco-bans-production-sale-of-burqas-on-claim-of-security-concerns/6231484196548/

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

ROOSTER

Ja sitten toiseen äärilaitaan.

Lainaus käyttäjältä: https://www.seiska.fi/Uutiset/Peppukuningatar-Tanja-Sundellilla-ongelmia-auringonotossa-En-loyda-Suomesta-tarpeeksiNyt neonvärit ovat kuuminta hottia myös bikineissä.

– Kuvittele: en löytänyt mistään kivoja neonvärisiä stringibikinejä. Siksi ostin nämä tavalliset neonstringit.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Juuli

Lainaus käyttäjältä: Hippi - kesäkuu 09, 2019, 18:49:23
Viileää kesämuotia meneville miehille :)



Karkit rivissä... ;D ;D ;D

Toope

Harvoin näkee mitään noin homoa.

Renttu

Varhaisin tunnettu tapaus, jossa sekä muotipaita että maalaus ovat edelleen tallella... Elettiin vuotta 1610. Ovat esillä Victoria and Albert -museossa, Lontoossa.


Renttu

#131
^
Korkokengät ovat olleet alun perin miesten juttu. Fiksuina kuitenkin huomasivat, että niillähän pilaa vain kinttunsa, mutta naiset ne vaan ei vieläkään ota opikseen.

Eipä sillä, naisella pitkät sääret + tyylikkäät korkkarit ovat kyllä aina mitä seksikkäin näky.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: https://www.is.fi/viihde/art-2000006195929.htmlJessica Simpson sai somekansan vihat niskaansa tyttärensä kampaamokäynnin vuoksi.

Hiukset olivat kuitenkin lapselle mieleiset.

Muistelen itse aikaa 7-vuotiaana. Beatlesien innoittamana halusin pitkät hiukset. Trendejä ymmärtämättömät vanhempani raahasivat minut väkisin pihalle ja aloittivat parturoinnin. Koska kovin laadukasta jälkeä ei rimpuilevaan yksilöön saanut, oli tuloksena useimmiten siilitukka.

Siksikin vihaan siilitukkia ja koen, että olen joutunut lapsena kohtuuttomien itsemääräämisoikeuden rajoitusten kohteeksi. Siitä saattoi myös olla seurauksena, että nykyäänkin voimakkaat tartuntaotteet aiheuttavat, että testosteronitasoni ja adrenaliinini pomppaavat hetkessä tappiin, asteikolla 1-10 noin 11, eikä itsehillintä oikein enää pelaa kunnolla. Mitään judoa tai painia tuskin pystyisin edes harrastamaan.

Hiukset pitäisi vertauttaa sukupuolielimiin koskemattomuusmielessä ja omaan päätösvaltaisuuteen liittyen.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Toope

#133
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - elokuu 06, 2019, 14:39:05
Lainaus käyttäjältä: https://www.is.fi/viihde/art-2000006195929.htmlJessica Simpson sai somekansan vihat niskaansa tyttärensä kampaamokäynnin vuoksi.

Hiukset olivat kuitenkin lapselle mieleiset.

Muistelen itse aikaa 7-vuotiaana. Beatlesien innoittamana halusin pitkät hiukset. Trendejä ymmärtämättömät vanhempani raahasivat minut väkisin pihalle ja aloittivat parturoinnin. Koska kovin laadukasta jälkeä ei rimpuilevaan yksilöön saanut, oli tuloksena useimmiten siilitukka.

Siksikin vihaan siilitukkia ja koen, että olen joutunut lapsena kohtuuttomien itsemääräämisoikeuden rajoitusten kohteeksi. Siitä saattoi myös olla seurauksena, että nykyäänkin voimakkaat tartuntaotteet aiheuttavat, että testosteronitasoni ja adrenaliinini pomppaavat hetkessä tappiin, asteikolla 1-10 noin 11, eikä itsehillintä oikein enää pelaa kunnolla. Mitään judoa tai painia tuskin pystyisin edes harrastamaan.

Hiukset pitäisi vertauttaa sukupuolielimiin koskemattomuusmielessä ja omaan päätösvaltaisuuteen liittyen.
Vetäisin juuri siilitukan, koska tekee hyvää. Itselläni on vähän atooppinen iho, siksi päänahka ei kestä pidempää tukkaa kun alkaa kutiamaan niin pirusti. Hyvä lääke on ajaa pois enimmät huikset. Suihkussakäyntikin on nopeaa ja helppoa.
Juu, en ole skini tai natsi, koska minulla on siilitukka. Olen atooppisista oireista kärsivä konservatiivinen oikeistolainen.

Norma Bates

Näin, olisiko ollut Iltalehden sivuilla, muotiuutisen että paitaa muistuttava takki on nyt muotia. Itse olen ajoin käyttänyt paitoja eräänlaisena takkina jo iät ajat.