Minun päiväkirja on lähinnä "päiväkirja". Kerron kaikenlaista sellaista, mitä voisin noille omillenkin kertoa kahvipöydässäkin. Suurimmaksi osaksi varsin arkisia tapahtumia, linkkejä hyviin biiseihin tai joku uutinen, jota haluan kommentoida. Nyt on menossa jatkokertomus kissojeni välirikosta. Reilu vuosi sitten tuli enemmän kirjoitettua kylppäriremontista ja siinä sattuneista tapahtumista. Tuohon liittyen käytin FB:ia tiedonjakamiskanavana ja kerroin suurin piirtein kaiken, mitä aiheesta opin, jotta vastaavasti heillä homma tulee sujumaan helpommin.
Purkaudun kyllä, mutta "kyllä minä niin mieleni pahoitin" -hengessä, jos joku juttu menee pahasti reisille. Mutta yhtä lailla kerron "oma moka, kyllä nyt hävettää" -juttuja, mutta kirjoittaessa nuo on jo takana, joten niitä voi kertoa reippaamman huumorin ryydittämänä. Olen saattanut jopa kirota jotain firmassa tehtyä organisaatiomuutosta idioottimaiseksi tmv., mutta en tietenkään käytä firman nimeä, vaan puhun vain firmasta ja sen pöljästä johtoportaasta.
Ehkä en ole kovin syvällinen henkilö, sillä ei minulla oikein ole mitään purkauduttavaa. Todellakin, tällä hetkellä suurin murheeni on kissojen välirikko, joten siinä nyt sitten mittatikkua, johon verrata.
Kuten mainitsin, niin vain lähimpäni voivat noita lukea. Ja vaikka Facebookissa sattuisi joku tekninen moka ja profiilistani tulisi vahingossa julkinen, niin en ole rakkaantunut sinne nykyisellä nimelläni. Tosin lasten kautta minut voisi sieltä tunnistaa, ne jotka ylipäätään lapseni tuntevat. Mutta tuskinpa sieltä mitään yleisesti kiinnostavaa löytyisi. Tuolta Hipin jupinoista voi nähdä tyylin ja tason, millä kirjoitan. Ei kovin syvällisiä ole sepustukseni.