Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Facebook

Aloittaja Amore, kesäkuu 14, 2019, 20:08:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.


Norma Bates

Tätä sponssattua mainosta on riemuittu että kerrankin sanotaan suoraan jotta minne ne rahat menee.


Toope

Nigeriaan sijoittaminen olisi kuin ampuminen omaan perseeseensä.

Norma Bates

Tuttuni oli saanut Facebookilta varoituksen kun käytti sanaa ryssä.

Socrates

Facebookin paras puoli on se, että jos joku nainen alkaa tuntua turhan kiinnostavalta, niin hänen fb-tiliään lueskelemalla kiinnostus häviää muutamassa minuutissa.
Älykäs etsii vaniljapanoja, viisas etsii perspanoja.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Socrates - kesäkuu 27, 2023, 11:00:10
Facebookin paras puoli on se, että jos joku nainen alkaa tuntua turhan kiinnostavalta, niin hänen fb-tiliään lueskelemalla kiinnostus häviää muutamassa minuutissa.

Minkäs sorttinen matsku tappaa kiinnostuksen? Kotielukkakuvat?

Socrates

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - kesäkuu 27, 2023, 11:24:37
Lainaus käyttäjältä: Socrates - kesäkuu 27, 2023, 11:00:10
Facebookin paras puoli on se, että jos joku nainen alkaa tuntua turhan kiinnostavalta, niin hänen fb-tiliään lueskelemalla kiinnostus häviää muutamassa minuutissa.

Minkäs sorttinen matsku tappaa kiinnostuksen? Kotielukkakuvat?

Nekin, mutta eniten ramppaaminen festareilla ja kaiken maailman kissanristiäisissä. Hyvesignalointi kuten keräykset sun muut. Linkit paskaan musaan. Ällöt kuvat matkoilta. Puujalkavitsit.

Noilla jo pääset eroon ei-toivotuista ihailijoista.
Älykäs etsii vaniljapanoja, viisas etsii perspanoja.

Norma Bates

Yksi tuttuni sanoi että kun nainen aloittaa suhteen, hänen vitsinsä muuttuvat härskeiksi. Kaiketi tämän pitäisi Facessakin sitten näkyä. Vaikea sanoa, olen sinkuillakin nähnyt melko rujoa kamaa esillä.

Socrates

Kaikkein pahin unohtui: Aforismit! Varsinkin englannin kieliset >:( >:( :(
Älykäs etsii vaniljapanoja, viisas etsii perspanoja.

Socrates

Liityin kahteen fb ryhmään: kerrostalokyttääjät ja vanhojen sähköttömien mökkien omistajat.

Poistuin myös parista, mm eräästä hiihtoryhmästä, jossa on lähinnä täysiä kusipäitä. Ryhmiä kannattaa aina välillä vaihtaa.
Älykäs etsii vaniljapanoja, viisas etsii perspanoja.

Hippi

^
Minä olen joskus liittynyt Vantaan Puskaradio ja Ei mennyt niin kuin Strömsössä -ryhmiin. Liittymistä seuraavina päivinä muistaakseni muutaman kerran kävin lueskelemassa noita, mutta sitten ne unohtui. Ei vaan koskaan muista silloin, kun on niin tylsää, että aikaa tappaisi vaikka millä. Tuo Strömsö -ryhmä on kyllä aika hauska, kun ihmiset kertovat pieleen menneistä jutuistaan.

Aika outoa, että en ole someen addiktoitunut, vaikka olen niin herkkä hurahtelemaan mitä kummallisimpiin asioihin.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Kopek

Facebook taitaa olla kriisin kynnyksellä. Tehokas vieraan valtion tekoälypohjainen bottiarmeija saa järjestelmän polvilleen.

Viime aikoina Facebookiin on ilmestynyt entistä enemmän valeprofiileja eli jonkun jo olemassa olevan henkilöprofiilin kopioita, jotka pyytävät päästä kaveriksi. Minäkin olen vahingossa tullut hyväksyneeksi jonkun tyypin kaveriksi useita kertoja (yksi oli kaverilistassani kolmeen kertaan). Jos näitä generoidaan loputtomasti, Facebook romahtaa.


Toope

Varmaan noiden kantsis valvoa enemmän....   :-*

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Kopek - elokuu 24, 2023, 16:07:19
Facebook taitaa olla kriisin kynnyksellä. Tehokas vieraan valtion tekoälypohjainen bottiarmeija saa järjestelmän polvilleen.

Viime aikoina Facebookiin on ilmestynyt entistä enemmän valeprofiileja eli jonkun jo olemassa olevan henkilöprofiilin kopioita, jotka pyytävät päästä kaveriksi. Minäkin olen vahingossa tullut hyväksyneeksi jonkun tyypin kaveriksi useita kertoja (yksi oli kaverilistassani kolmeen kertaan). Jos näitä generoidaan loputtomasti, Facebook romahtaa.

Yhdeltä kaveriltani vietiin FB-tili sillä tavalla että joku kusipää kopioi sen. Jostain syystä kaverini ei sitten saanut sitä takaisin, joten hän loi uuden tilin käyttäen etunimenään lempinimeään. Luulisi nyt että siellä jonkinlaiset päivämäärät on kirjattuna niin että FB:n ylläpito näkee mikä tili on luotu ekaksi! Vai pystyykö nekin väärentämään?

Hippi

FB teki taannoin jonkun uudistuksen ja sen myötä "viimeisimmät" klikkauksella saa vain parin päivän viestejä omassa feedeissä, joko omia tai niiden viestejä, joita seuraa. Muutoin feediin tulee minulle kaikenlaista sekalaista, mutta ihmeen tarkoin valikoituja juttuja. Nyt ihan viimeisen viikon aikana on tullut eri formula 1:een liittyviä viestejä. FB:n kautta ei ole osoittanut mitään kiinnostusta F1:een, mutta se nyt osaa näköjään arvata hyvin.

Kissa-aiheet on lisääntyneet älyttömästi ja sieltä tulee mm. erilaisia piirrosvitsejä ja sarjakuvia oikeiden kissavideoiden lisäksi

Yhden lemmikkeihin liittyvän sivustoin pidin ensin pariin otteeseen tauolla ja sitten lopetin seuraamisen kokonaan. Mukavien juttujen sijasta sieltä alkoi tulla lähes pelkästään juttuja rääkätyistä ja huonosti kohdelluista koirista kuvien kera. Aamuväsyneenä ei todellakaan halua sellaista katsoa ensimmäisenä. Tosin en kyllä niitä halua katsella muihinkaan aikoihin, mutta minulle oli liikaa, että FB:n avauksessa heti oli tuollainen kuva tarjolla.

Nykyisin en oikeastaan kirjoita sinne mitään, vaan lähetän viestini mesen kautta. Aiemminhan pidin jonkinlaista avointa päiväkirjaa FB:ssä omalle porukalleni ja niitä vanhoja viestejä vuosien takaa tulee aina välillä selattua. Enää vaan kirjoittaminen ei tunnu tarpeelliselta tai edes hauskalta.

Minulle ei ole tullut mitään kaveripyyntöjä tmv kun profiili ei ole julkinen. Pari viestiä on vuosien mittaan tullut mesen kautta muilta kuin kavereilta ja ne olen kyllä tunnistanut ihan viestien sisällön perusteella. Silti olen jättänyt ne huomiotta. En halua yhteyksiin ihmisten kanssa hamasta menneisyydestä.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️