Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Penkkiurheilua - Torilla tavataan!

Aloittaja -:)lauri, tammikuu 05, 2019, 19:27:17

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Brutto

Käyttääköhän Pakistanin ja Afganistanin rantalentisjoukkueet peliasuna burkaa?
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Toope

Lainaus käyttäjältä: urogallus - elokuu 05, 2019, 08:42:41
Lainaus käyttäjältä: Hippi - elokuu 05, 2019, 08:32:37
Olen pitkään ihmetellyt, miksi naisten pitää urheilusuorituksen ohella esitellä vartalonsa yleisölle.
Rahan takia?
Mä olen ymmärtänyt, että naisurheilijoiden sponssirahat jakautuvat enemmän medianäkyvyyden kuin tulosten mukaan.
Pärjääkö naisten jalkapallo ja jääkiekko tasonsa vai mainontansa vuoksi?

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 05, 2019, 23:43:35
Lainaus käyttäjältä: urogallus - elokuu 05, 2019, 08:42:41
Lainaus käyttäjältä: Hippi - elokuu 05, 2019, 08:32:37
Olen pitkään ihmetellyt, miksi naisten pitää urheilusuorituksen ohella esitellä vartalonsa yleisölle.
Rahan takia?
Mä olen ymmärtänyt, että naisurheilijoiden sponssirahat jakautuvat enemmän medianäkyvyyden kuin tulosten mukaan.
Pärjääkö naisten jalkapallo ja jääkiekko tasonsa vai mainontansa vuoksi?

Olen ymmärtänyt, että monien mielestä naisten jalkapallo on parempaa katsottavaa. Vähemmän filmaamista ja enemmän oikeaa peliä.

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 05, 2019, 23:43:35
Lainaus käyttäjältä: urogallus - elokuu 05, 2019, 08:42:41
Lainaus käyttäjältä: Hippi - elokuu 05, 2019, 08:32:37
Olen pitkään ihmetellyt, miksi naisten pitää urheilusuorituksen ohella esitellä vartalonsa yleisölle.
Rahan takia?
Mä olen ymmärtänyt, että naisurheilijoiden sponssirahat jakautuvat enemmän medianäkyvyyden kuin tulosten mukaan.
Pärjääkö naisten jalkapallo ja jääkiekko tasonsa vai mainontansa vuoksi?

Jos mainontansa, "miesten jalkapallon" kannattaisi ainakin Suomessa heti aloittaa mainonta.

T: Xante

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 05, 2019, 23:43:35
Lainaus käyttäjältä: urogallus - elokuu 05, 2019, 08:42:41
Lainaus käyttäjältä: Hippi - elokuu 05, 2019, 08:32:37
Olen pitkään ihmetellyt, miksi naisten pitää urheilusuorituksen ohella esitellä vartalonsa yleisölle.
Rahan takia?
Mä olen ymmärtänyt, että naisurheilijoiden sponssirahat jakautuvat enemmän medianäkyvyyden kuin tulosten mukaan.
Pärjääkö naisten jalkapallo ja jääkiekko tasonsa vai mainontansa vuoksi?

Muistikuvani mukaan olet rummuttanut sitä että naisissa ja miehissä on eroja. Jos on, niin silloinhan sukupuolia ei hyödytä vertailla lainkaan keskenään, vaan antaa kummankin pärjäillä keskenään mitä kilpailuun tulee. Naiset kilpailkoot toisten naisten kanssa ja miehet miesten.

Vaikka olisihan se tietysti mielenkiintoista tietää kuinka monta ukkoa kaatuu kun Eva Wahlström tirvaisee turpaan. Lueskelin juttuja hänestä ja vaikutti haastatteluista hienolta ihmiseltä. Vaatimattoman kuuloinen ainakin niissä jutuissa mitä luin, eikä sellainen uhoaja kuin miesnyrkkeilijät.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Eva_Wahlström

Kas kummaa, olenkin saman pituinen kuin hän, ja ajoittain saman painoinenkin.  :)


Toope

Annetaanko markkinoiden päättää, miten maksetaan mies/naisjalkapalloilijalle? Katsotaan, keitä ihmiset tulevat katsomaan ja maksamaan katsomisesta.
Tarvitaanko tukiaisia? En siis mitenkään ole estämässä (Safiiri, älä edes aloita!) naisjalkapalloilua tai -jääkiekkoilua, katsotaan vain, keitä yleisö haluaa seurata. Palkka juoksee sen mukaan, keitä yleisö haluaa seurata.

Itse vain uskon vahvasti, etteivät nuo lajit naisten osalla koskaan kykene saavuttamaan lähellekään miesten tasoa tai tulotasoa, koska naisia yleensä eivät nuo lajit kiinnosta. Naaraille joukkuelajit eivät ole vaan niitä juttuja. Kuten eivät miehillekään rytminen kilpavoimistelu tms. lajit, paitsi nyt toki esteettisen nautinnon vuoksi. Sukupuolissa ja niiden kiinnostustenkohteissa on eroja. Miksi kiistää sitä?

Toope

Lainaus käyttäjältä: safiiri - elokuu 06, 2019, 07:02:12
Olen ymmärtänyt, että monien mielestä naisten jalkapallo on parempaa katsottavaa. Vähemmän filmaamista ja enemmän oikeaa peliä.
Oletko itse asian ymmärtänyt, vai oppinut naisfutista mielistelevästäkielistelevästä mediasta? Trendipelleilyähän tuossa hypetyksessä on.

Brutto

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - elokuu 05, 2019, 01:59:07
Yleisurheilun Kalevan Kisat su 4.8.2019, naisten 400m aidat kohdasta n. 5 min-  eteenpäin:
https://areena.yle.fi/1-50156217  (katseltavissa valitettavasti vain 1 kuukauden ajan.)
Siinä erityisesti naisten esittelyssä:
- n. 5 min 28 s- riisuutuvan Nea Mattilan upea vartalo (takaapäin)
- n. 6 min 30 s- Eveliina Määttäsen hymy joka toi mieleeni itsetyytyväisen hetken näyttelijä Elisabeth Mossilta
- n. 7 min kohdalla 3. radalla Viivi Lehikoinen ravistelee sopusuhtaisia reisiään oikein herkullisesti. Oijoijoi miten sexyä!  Samaa myös tekee 2. radan Mathilda Kvist.

Unohdin leuhkia, että sain viime viikolla kuvaviestin naisten seitsenottelun mitalistilta.
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Norma Bates

Jaaha, että tällaiseen ketjuun päädyttiin. Kun ei itse jaksa tai kykene liikuntasuorituksiin, niin pitää sitten penkki heiluen ja tyrä rytkyen fanittaa kiihkolla jonkun joukkueen urheilusuoritusta. En ole koskaan ymmärtänyt penkkiurheilua ja vielä vähemmän sillä leuhkimista. En aina tiedä miten suhtautua kun amatööriasiantuntijat pääsevät vauhtiin ja spekuloivat esim. jääkiekkojoukkueen suoritusta ja jäseniä.

Brutto

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - elokuu 07, 2019, 07:55:09
Jaaha, että tällaiseen ketjuun päädyttiin. Kun ei itse jaksa tai kykene liikuntasuorituksiin, niin pitää sitten penkki heiluen ja tyrä rytkyen fanittaa kiihkolla jonkun joukkueen urheilusuoritusta. En ole koskaan ymmärtänyt penkkiurheilua ja vielä vähemmän sillä leuhkimista. En aina tiedä miten suhtautua kun amatööriasiantuntijat pääsevät vauhtiin ja spekuloivat esim. jääkiekkojoukkueen suoritusta ja jäseniä.

Edellinen viestini ei liittynyt suoranaisesti urheiluun vaan naisten ulkonäköön. Leuhkimiseni oli suunnattu lähinnä MrKatille, joka ihaili nuorten naisurheilijoiden ulkonäköä. Ja tiedän kyllä, että on hieman noloa kun ainut leuhkimisen aihe on pelkkä kauniilta naisurheilijalta saatu kuvaviesti. Mutta parempiakaan leuhkimisen aiheita ei tähän  hätään löydy.
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Brutto - elokuu 07, 2019, 08:04:57
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - elokuu 07, 2019, 07:55:09
Jaaha, että tällaiseen ketjuun päädyttiin. Kun ei itse jaksa tai kykene liikuntasuorituksiin, niin pitää sitten penkki heiluen ja tyrä rytkyen fanittaa kiihkolla jonkun joukkueen urheilusuoritusta. En ole koskaan ymmärtänyt penkkiurheilua ja vielä vähemmän sillä leuhkimista. En aina tiedä miten suhtautua kun amatööriasiantuntijat pääsevät vauhtiin ja spekuloivat esim. jääkiekkojoukkueen suoritusta ja jäseniä.

Edellinen viestini ei liittynyt suoranaisesti urheiluun vaan naisten ulkonäköön. Leuhkimiseni oli suunnattu lähinnä MrKatille, joka ihaili nuorten naisurheilijoiden ulkonäköä. Ja tiedän kyllä, että on hieman noloa kun ainut leuhkimisen aihe on pelkkä kauniilta naisurheilijalta saatu kuvaviesti. Mutta parempiakaan leuhkimisen aiheita ei tähän  hätään löydy.

Jaa, emmää sitä edes lukenut. Ihmettelin vain että yhtäkkiä oma kommenttini ulkonäkökeskustelusta on täällä, kun penkkiurheiluketju on niitä vihonviimeisiä ketjuja joihin koskaan kuvittelin osallistuvani.  ;D

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 07, 2019, 00:24:44
Annetaanko markkinoiden päättää, miten maksetaan mies/naisjalkapalloilijalle? Katsotaan, keitä ihmiset tulevat katsomaan ja maksamaan katsomisesta.
Tarvitaanko tukiaisia? En siis mitenkään ole estämässä (Safiiri, älä edes aloita!) naisjalkapalloilua tai -jääkiekkoilua, katsotaan vain, keitä yleisö haluaa seurata. Palkka juoksee sen mukaan, keitä yleisö haluaa seurata.

Itse vain uskon vahvasti, etteivät nuo lajit naisten osalla koskaan kykene saavuttamaan lähellekään miesten tasoa tai tulotasoa, koska naisia yleensä eivät nuo lajit kiinnosta. Naaraille joukkuelajit eivät ole vaan niitä juttuja. Kuten eivät miehillekään rytminen kilpavoimistelu tms. lajit, paitsi nyt toki esteettisen nautinnon vuoksi. Sukupuolissa ja niiden kiinnostustenkohteissa on eroja. Miksi kiistää sitä?

Sinustako siis miehet eivät katso naisten jalkapalloa? Se valituksen aihehan on ollut juuri se, että kasvavat yleisömäärät eivät ole näkyneet tulotasossa.

Hayabusa

Joukkuelajeissa naisten lentopallo hakkaa miesten vastaavan seurattavuudessa. Siitä yksinkertaisesta syystä, että miehet lyövät palloa niin kovaa, ettei puolustus pysy mukana. Eli naisten lentopallossa pallo pysyy pidempään ilmassa, mikä on katsojan kannalta hyvä asia.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 07, 2019, 00:27:34
Lainaus käyttäjältä: safiiri - elokuu 06, 2019, 07:02:12
Olen ymmärtänyt, että monien mielestä naisten jalkapallo on parempaa katsottavaa. Vähemmän filmaamista ja enemmän oikeaa peliä.
Oletko itse asian ymmärtänyt, vai oppinut naisfutista mielistelevästäkielistelevästä mediasta? Trendipelleilyähän tuossa hypetyksessä on.

Trendi = moni kiinnostuu ja innostuu. Muuten kyse ei olisi trendistä.

Juha

#209

Liu Shiwen


https://www.youtube.com/watch?v=68Pc-uXElHg


Pöytätenniksestä en paljoa tiedä, katsellut olen, arkistoja.

Siinä tuntus olevan pelaajatapaus, joka erottuu. Varmaan jonkin verran menestenyt huipulla, tosin tästäkään tiedä.

Toinen tuollainen, oli miesten puolelle, joku ruotsalainen. Melko tukeva kaveri, pingikseen.

Liun pelitapa on jotenkin löymättömän tehokkaaksi päätynyt. Kiva katsoa, vaikkei ole edes vasuri.


L:  Jos vaikka vertaan huippuihin naisissa, kuten Ding Ning, tai miesten puolelta: Ma Long, niin Liu on noihin nähden täyskompakti. Muut vieterisempiä pelaajavenyjiä, ja mitä liekkin, se kirjo.