Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Sukupuolentutkimus

Aloittaja -:)lauri, kesäkuu 29, 2019, 03:06:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Toope

Hard times create strong men.
Strong men create good times.
Good times create weak men.
Weak men create hard times.


Tarvitsemmeko soijapoikia vai miehiä?

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - syyskuu 25, 2019, 23:19:41
Hard times create strong men.
Strong men create good times.
Good times create weak men.
Weak men create hard times.


Tarvitsemmeko soijapoikia vai miehiä?

Tässä se taas nähdään, että eihän monetkaan miehet voi sietää ajatusta, että syrjäytyvien miesten tilanteeseen pyrittäisiin saamaan parannusta. Jopa ne, joille nykyinen miehen roolimalli lähinnä kertoo, että he ovat sen kriteereiden mukaan lähinnä luusereita, ovat sen saman itselleen tavoittamattoman miehen mallin faneja. Ilmeisesti pelkkä sellaisen miehen hännystelijöiden joukkoon pääseminen on niin suuri ilo, että muutos pelottaa liikaa.

Hard times lienee vallinnut esim. sodan aikana. Sieltä kuitenkin palasi - jos palaamaan pääsi - hyvin rikkinäisiä miehiä, joiden loppuelämä sitten kuluikin oman päänsä selvittämisessä noiden kokemusten jälkeen. Siinä selvitellessä tuli "hakattua vaimot ja lapset" ja siirrettyä omaa traumaa sukupolvelta toiselle. Nyt sitten romantisoidaan näitä kovia aikoja ja ajatellaan, että edes pieni osa glooriaa valuu itsellekin, kun jatkaa mallin mukaista vaimon ja lasten hakkaamista.


-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: safiiri - syyskuu 26, 2019, 06:13:36
Lainaus käyttäjältä: Toope - syyskuu 25, 2019, 23:19:41
Hard times create strong men.
Strong men create good times.
Good times create weak men.
Weak men create hard times.


Tarvitsemmeko soijapoikia vai miehiä?

Tässä se taas nähdään, että eihän monetkaan miehet voi sietää ajatusta, että syrjäytyvien miesten tilanteeseen pyrittäisiin saamaan parannusta. Jopa ne, joille nykyinen miehen roolimalli lähinnä kertoo, että he ovat sen kriteereiden mukaan lähinnä luusereita, ovat sen saman itselleen tavoittamattoman miehen mallin faneja. Ilmeisesti pelkkä sellaisen miehen hännystelijöiden joukkoon pääseminen on niin suuri ilo, että muutos pelottaa liikaa.

Hard times lienee vallinnut esim. sodan aikana. Sieltä kuitenkin palasi - jos palaamaan pääsi - hyvin rikkinäisiä miehiä, joiden loppuelämä sitten kuluikin oman päänsä selvittämisessä noiden kokemusten jälkeen. Siinä selvitellessä tuli "hakattua vaimot ja lapset" ja siirrettyä omaa traumaa sukupolvelta toiselle. Nyt sitten romantisoidaan näitä kovia aikoja ja ajatellaan, että edes pieni osa glooriaa valuu itsellekin, kun jatkaa mallin mukaista vaimon ja lasten hakkaamista.

Kuten todettua, ihmettelen todella, mitä ongelmia Toope näkee yhtään missään, mistä hän valittaa. Eka hän valittaa ongelmista ja heti seuraavassa viestissä ongelmat ovatkin pelkästään hyvä juttu.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

kertsi

#93
Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 24, 2019, 23:10:04
Ruotsi on häiriintynyt maa, tässä asiasta lisää:
https://pt-media.org/2019/08/24/onko-lapsesi-poika-tai-tytto-tai-jotain-silta-valilta/
LainaaTranskollo, eli suomeksi transsulasten kesäleirillä, sukupuolettomilla vanhemmilla on mahdollisuus opastaa sukupuolettomille lapsilleen sukupuolettomuutta. Ei ole tyttöjä tai poikia vaan on vain henkilöitä. Pojista poistetaan poikamaisuus ja tytöistä tyttömäisyys. Isä ja äiti, haluatko tytöstäsi pojan ja pojasta tytön? Ota silloin yhteyttä transsulasten kesäleiriin, teemme lapsestasi sukopuolettoman.
Noiden esi-isät muuten oli viikinkejä...
Lähteesi sitten listaa tuossa lainauksessasi asioita, joista yksikään ei pidä paikkansa. Yksikään. Ainakaan, jos tietolähteesi tietolähteenä on linkissäsi mainittu websivu: https://www.transammans.se/om-oss/l%C3%A4ger/transkollo

Tietolähteesi on joko tietämätön, tyhmä, tai ilkeä. Tai lukutaidoton, tai sellainen, joka ei osaa ruotsia. Tai kaikkea näitä. Miksi linkkaat tänne pelkkiä valheita sisältävää paskaa?
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Toope

No, sulkekaa silmänne ja korvanne erilaisilta mielipiteiltä, eihän niitä pidä kuunnella, kun totuus on teillä...
Minust tekin edellämainitut olette ihmisiä, joiden näkemyksiä on hyvä kyseenalaistaa.

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - syyskuu 26, 2019, 22:23:40
No, sulkekaa silmänne ja korvanne erilaisilta mielipiteiltä, eihän niitä pidä kuunnella, kun totuus on teillä...
Minust tekin edellämainitut olette ihmisiä, joiden näkemyksiä on hyvä kyseenalaistaa.

Ilmeisesti seksuaali- ja sukupuolivähemmistöt eivät sitten ole ihmisiä, joiden erilaisia mielipiteitä pitäisi kuunnella...

kertsi

Lainaus käyttäjältä: Toope - syyskuu 26, 2019, 22:23:40
No, sulkekaa silmänne ja korvanne erilaisilta mielipiteiltä, eihän niitä pidä kuunnella, kun totuus on teillä...
Minust tekin edellämainitut olette ihmisiä, joiden näkemyksiä on hyvä kyseenalaistaa.
Miksi kutsut valehtelua "erilaiseksi mielipiteeksi"?
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Toope

#97
Lainaus käyttäjältä: kertsi - syyskuu 27, 2019, 09:41:47
Lainaus käyttäjältä: Toope - syyskuu 26, 2019, 22:23:40
No, sulkekaa silmänne ja korvanne erilaisilta mielipiteiltä, eihän niitä pidä kuunnella, kun totuus on teillä...
Minust tekin edellämainitut olette ihmisiä, joiden näkemyksiä on hyvä kyseenalaistaa.
Miksi kutsut valehtelua "erilaiseksi mielipiteeksi"?
Miksi kutsutte eriäviä mielipiteitä valehteluksi?

Olen itse hakenut jotain rationalistista ajattelua tähän ketjuun. Jotkut esittävät, että sukupuolia on useampia kuin kaksi, vaikka biologia kumoaa ajatuksen. Jotkut puhuvat siitä, että ihminen muka voisi vaihtaa sukupuoltaan tai mies synnyttää.

Nuo vaan ovat irvokkaita tieteenvastaisia ja sitä raiskaavia ajatuksia, että olen lähellä menettää malttini välillä, kun joutuu lukemaan noin tyhmiä ja tieteenvastaisia kommentteja. Kaikki te näette, miten luonto toimii, miten eläimet lisääntyvät. Mikä ihmeen häiriö saa joitakin kuvittelemaan ihmisen olevan erilainen?

kertsi

Lainaamasi väitteet "Transkollo, eli suomeksi transsulasten kesäleirillä, sukupuolettomilla vanhemmilla on mahdollisuus opastaa sukupuolettomille lapsilleen sukupuolettomuutta. Ei ole tyttöjä tai poikia vaan on vain henkilöitä. Pojista poistetaan poikamaisuus ja tytöistä tyttömäisyys. Isä ja äiti, haluatko tytöstäsi pojan ja pojasta tytön? Ota silloin yhteyttä transsulasten kesäleiriin, teemme lapsestasi sukopuolettoman." eivät olleet mielipiteitä, vaan valheellisia, keksittyjä väitteitä.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Toope

Lainaus käyttäjältä: kertsi - syyskuu 27, 2019, 23:08:04
Lainaamasi väitteet "Transkollo, eli suomeksi transsulasten kesäleirillä, sukupuolettomilla vanhemmilla on mahdollisuus opastaa sukupuolettomille lapsilleen sukupuolettomuutta. Ei ole tyttöjä tai poikia vaan on vain henkilöitä. Pojista poistetaan poikamaisuus ja tytöistä tyttömäisyys. Isä ja äiti, haluatko tytöstäsi pojan ja pojasta tytön? Ota silloin yhteyttä transsulasten kesäleiriin, teemme lapsestasi sukopuolettoman." eivät olleet mielipiteitä, vaan valheellisia, keksittyjä väitteitä.
Yhteiskunnan sairautta.
Olen puhunut siitä, että aatteet aina johtavat absurdiuteen, kun niitä vedetään äärimmäisyyksiin. Queer-aate ja liberalismi tekevät tuota, kun esittävät tuollaisia idioottimaisuuksia. Miksei rationalismi ole vaihtoehto?

kertsi

Lainaus käyttäjältä: Toope - syyskuu 27, 2019, 23:45:37
Lainaus käyttäjältä: kertsi - syyskuu 27, 2019, 23:08:04
Lainaamasi väitteet "Transkollo, eli suomeksi transsulasten kesäleirillä, sukupuolettomilla vanhemmilla on mahdollisuus opastaa sukupuolettomille lapsilleen sukupuolettomuutta. Ei ole tyttöjä tai poikia vaan on vain henkilöitä. Pojista poistetaan poikamaisuus ja tytöistä tyttömäisyys. Isä ja äiti, haluatko tytöstäsi pojan ja pojasta tytön? Ota silloin yhteyttä transsulasten kesäleiriin, teemme lapsestasi sukopuolettoman." eivät olleet mielipiteitä, vaan valheellisia, keksittyjä väitteitä.
Yhteiskunnan sairautta.
Olen puhunut siitä, että aatteet aina johtavat absurdiuteen, kun niitä vedetään äärimmäisyyksiin. Queer-aate ja liberalismi tekevät tuota, kun esittävät tuollaisia idioottimaisuuksia. Miksei rationalismi ole vaihtoehto?
No mutta kun eivät esitä tuollaisia idioottimaisuuksia. Sinä vain valehtelet, että muka esittäisivät. Eli väsäät olkinukkea, vedät asian absurdeihin äärimmäisyyksiin.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - syyskuu 27, 2019, 21:33:57
Lainaus käyttäjältä: kertsi - syyskuu 27, 2019, 09:41:47
Lainaus käyttäjältä: Toope - syyskuu 26, 2019, 22:23:40
No, sulkekaa silmänne ja korvanne erilaisilta mielipiteiltä, eihän niitä pidä kuunnella, kun totuus on teillä...
Minust tekin edellämainitut olette ihmisiä, joiden näkemyksiä on hyvä kyseenalaistaa.
Miksi kutsut valehtelua "erilaiseksi mielipiteeksi"?
Miksi kutsutte eriäviä mielipiteitä valehteluksi?

Olen itse hakenut jotain rationalistista ajattelua tähän ketjuun. Jotkut esittävät, että sukupuolia on useampia kuin kaksi, vaikka biologia kumoaa ajatuksen. Jotkut puhuvat siitä, että ihminen muka voisi vaihtaa sukupuoltaan tai mies synnyttää.

Nuo vaan ovat irvokkaita tieteenvastaisia ja sitä raiskaavia ajatuksia, että olen lähellä menettää malttini välillä, kun joutuu lukemaan noin tyhmiä ja tieteenvastaisia kommentteja. Kaikki te näette, miten luonto toimii, miten eläimet lisääntyvät. Mikä ihmeen häiriö saa joitakin kuvittelemaan ihmisen olevan erilainen?

Onko tämä se tapa, jolla itse sallit erilaisia mielipiteitä? Minusta nyt kuulostaa siltä, että haluaisit kieltää olemasta eri mieltä kanssasi. Menetät malttiisi siitä ja kutsut eri mieltä olevia tyhmiksi ja tieteenvastaisiksi. Ilmeisesti siis haluat, että sinua kohdellaan paremman kuin itse haluat kohdella muita. Millä mahdat perustella tämän? Miksi sinun mielipiteitäsi ei saisi kyseenalaistaa ja olla sinun kanssasi eri mieltä?

Äläkä viitsi väittää, että koska sinun mielipiteesi onkin fakta, sillä se ei ole totta. Sinulle on kyllä linkattu biologien, lääkärien ja muiden luonnontieteen edustajien näkemyksiä, joiden mukaan sukupuoli ei ole sen kummemmin eläimillä kuin ihmisilläkään pelkkiä genitaaleja ja sukusoluja. Oletpa jopa ihan itse ollut omien väitteittesi kanssa tässä asiassa ristiriidassa, kun jatkuvasti vaadit kasvattamaan lapsia oikeanlaisiksi pojiksi ja tytöiksi, vaikka olet juuri esittänyt sukupuolen olevan vain lisääntymisbiologinen asia ja suoraan sukupuolikromosomeista syntyvää.

mikainen

Lainaus käyttäjältä: safiiri - syyskuu 28, 2019, 07:21:29
Lainaus käyttäjältä: Toope - syyskuu 27, 2019, 21:33:57
Lainaus käyttäjältä: kertsi - syyskuu 27, 2019, 09:41:47
Lainaus käyttäjältä: Toope - syyskuu 26, 2019, 22:23:40
No, sulkekaa silmänne ja korvanne erilaisilta mielipiteiltä, eihän niitä pidä kuunnella, kun totuus on teillä...
Minust tekin edellämainitut olette ihmisiä, joiden näkemyksiä on hyvä kyseenalaistaa.
Miksi kutsut valehtelua "erilaiseksi mielipiteeksi"?
Miksi kutsutte eriäviä mielipiteitä valehteluksi?

Olen itse hakenut jotain rationalistista ajattelua tähän ketjuun. Jotkut esittävät, että sukupuolia on useampia kuin kaksi, vaikka biologia kumoaa ajatuksen. Jotkut puhuvat siitä, että ihminen muka voisi vaihtaa sukupuoltaan tai mies synnyttää.

Nuo vaan ovat irvokkaita tieteenvastaisia ja sitä raiskaavia ajatuksia, että olen lähellä menettää malttini välillä, kun joutuu lukemaan noin tyhmiä ja tieteenvastaisia kommentteja. Kaikki te näette, miten luonto toimii, miten eläimet lisääntyvät. Mikä ihmeen häiriö saa joitakin kuvittelemaan ihmisen olevan erilainen?

Onko tämä se tapa, jolla itse sallit erilaisia mielipiteitä? Minusta nyt kuulostaa siltä, että haluaisit kieltää olemasta eri mieltä kanssasi. Menetät malttiisi siitä ja kutsut eri mieltä olevia tyhmiksi ja tieteenvastaisiksi. Ilmeisesti siis haluat, että sinua kohdellaan paremman kuin itse haluat kohdella muita. Millä mahdat perustella tämän? Miksi sinun mielipiteitäsi ei saisi kyseenalaistaa ja olla sinun kanssasi eri mieltä?

Ehkä tämä on jokin kulttuurikristityn ohjenuora:

Tee minulle kuten minä haluan minulle tehtävän.

Toope

Lainaus käyttäjältä: safiiri - syyskuu 28, 2019, 07:21:29
Lainaus käyttäjältä: Toope - syyskuu 27, 2019, 21:33:57
Lainaus käyttäjältä: kertsi - syyskuu 27, 2019, 09:41:47
Lainaus käyttäjältä: Toope - syyskuu 26, 2019, 22:23:40
No, sulkekaa silmänne ja korvanne erilaisilta mielipiteiltä, eihän niitä pidä kuunnella, kun totuus on teillä...
Minust tekin edellämainitut olette ihmisiä, joiden näkemyksiä on hyvä kyseenalaistaa.
Miksi kutsut valehtelua "erilaiseksi mielipiteeksi"?
Miksi kutsutte eriäviä mielipiteitä valehteluksi?

Olen itse hakenut jotain rationalistista ajattelua tähän ketjuun. Jotkut esittävät, että sukupuolia on useampia kuin kaksi, vaikka biologia kumoaa ajatuksen. Jotkut puhuvat siitä, että ihminen muka voisi vaihtaa sukupuoltaan tai mies synnyttää.

Nuo vaan ovat irvokkaita tieteenvastaisia ja sitä raiskaavia ajatuksia, että olen lähellä menettää malttini välillä, kun joutuu lukemaan noin tyhmiä ja tieteenvastaisia kommentteja. Kaikki te näette, miten luonto toimii, miten eläimet lisääntyvät. Mikä ihmeen häiriö saa joitakin kuvittelemaan ihmisen olevan erilainen?

Onko tämä se tapa, jolla itse sallit erilaisia mielipiteitä? Minusta nyt kuulostaa siltä, että haluaisit kieltää olemasta eri mieltä kanssasi...
Noinhan minä en väitä. Kritisoin typeryyksiä, kuten useiden sukupuolten käsityksiä, koska ovat biologian vastaisia. En estä ketään esittämästä hömelöitä näkemyksiä.
Näkemyksiä saa esittää, mutta kaikkea queerteologiaa ei pidä esittää tieteenä.

Toope

Lainaus käyttäjältä: safiiri - syyskuu 28, 2019, 07:21:29
Sinulle on kyllä linkattu biologien, lääkärien ja muiden luonnontieteen edustajien näkemyksiä, joiden mukaan sukupuoli ei ole sen kummemmin eläimillä kuin ihmisilläkään pelkkiä genitaaleja ja sukusoluja...
Kommenttisi on naurettavaa roskaa, koska biologinen sukupuolisuus perustuu juuri kromosomeihin ja geeneihin. Mikään frankensteinilainen sukupuolten silpominen ei muuta ihmisen biologista sukupuolta, koska tuollaiset puoskarointihoidot sukupuolensilpomisleikkauksineen vaativat myös jatkuvaa hormoni/lääkehoitoa, ettei tuollainen ihmisparka hajoa atomeiksi.

Mitä helvetin "hoitoa" muka on se, että ihmisestä silvotaan jotain, jota ei biologisesti ole. Tuo on brutaalia ja epäinhimillistä ihmiskokeilua.