Mitkä valinnat, hankinnat, toiminnat tms. ovat aiheuttaneet sinussa sellaisen olon että siinäpä sitä taas tuli haaskattua rahaa ja/tai aikaa ja/tai energiaa?
Nyrkkeilyhanskojen sisähanskojen kanssa olen saanut ongelmoida pitkään ja hartaasti. Käsisiteet ovat parhaat, mutta ei niitä jaksa vempata kämmenten ympäri salilla kun on kiire, kiire. Joidenkin Evo-säkkihanskojen kylkiäisenä tuli muinoin geelitäytteiset sisähanskat, jotka vaikuttavat kyllä ihan näppäriltä. Kunnes sitten käyttää niitä, ja tällaisen vaivaisen yksilön ongelmaksi koituu se että kyllä hanskoissa on muille sormille omat osastonsa, mutta nimenomaan peukaloille ei ole minkään laista tuubitukea. Pelkät isot reiät vain peukaloiden juureen. Ja sehän ei sovi minulle, koska fibro.
Tilasin suomalaisesta liikkeestä sisähanskat, mutta voi pettymysten pettymys, ohuet kuin mitkäkin. En minä niillä mitään tee.
Sitten tilasin ebayn kautta Evolta sellaiset geeli- ja neopreenisisähanskat joissa on myös peukaloille pötköt. Tilasin kokoa S/M, koska käteni ovat kohtalaisen pienet. Voi jumalauta: tuli kokoa L/XL. Ja tilauksen tiedoissa lukee nimenomaan S/M, eli ei minun takkiini tämä. Valitin asiasta, pulju lupasi laittaa oikeankokoiset ja lupasi vieläpä että saan pitää ne liian isotkin. Olin onnessani, kunnes sitten osoittautui että ne (muka?) lähetetyt oikeankokoiset sisähanskat eivät saavu koskaan. Kyselin perään, myyjä arveli että kuljetuspuoli mättää. Sitten eBayn virallinen palautustoiminto tai mikä lie, jota oli pitänyt käyttää, sulkeutui. En saa ilmeisesti enää itkeä parkua hanskojen perään, koska ne vei julma maailma.
Ryhdyin sitten kiukuspäissäni käyttämään niitä liian isoja alushanskoja 12 unssin nyrkkeilyhanskojeni alla. Pelkäsin että liian isot tötteröt peukoloiden ympärillä päästävät peukalot liikkumaan, jolloin tulee niitä kipuja peukalohankaan, mutta näin ei ilmeisesti käy. Eli ajavat asiansa. Mutta jotenkin minua jurppi olla "lapiot" käsissä. Tuntuu kuin olisi joku dille joka ei osaa edes oikeankokoisia hanskoja itselleen ostaa. Vaikka osasinhan minä.