Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Tuu tuu tupakkirulla, mistäs tiesit tänne tulla?

Aloittaja hibiscuc, heinäkuu 12, 2019, 16:08:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hibiscuc

Jos joku kantapaikan ytimestä tai vaikkapa mierontieltä haluaa purkaa pahimpia höyryjään, niin tämä aihe on vielä avoimempi itsensä paljasteluille tai sitten ei. Yleiset ketään kiinnostamattomat syöveiritä syvimpiäkin pohdiskeluita ovat otollinen tapa purkaa sisintään. Muuallakin kuin Wc-pöntöllä.

No minäpä aloitan yläpään paljastelun. Olen onnen poika koska pullahdin äitikultani sieltä niin. Jo oitis synnyttyäni minulla oli pitkä musta tukka ja kätilöt olivat solmineet mustat hiukseni ponnahduslaudalle (ponnarille) sinisellä rusetilla. Huomenlahjaksi sain vanhemmiltani kaksi kieltä. Äidinkielen ja isänkielen. Molemmat kielet ovat edellenkin virallisia suomenkieliä. Poliittislta habitukseltani olen aika lailla vasemmalle kallellani. Vihreällä sävytettynä.

Lasteni äiti on synnyttänyt meidän iloksemme neljä mahottoman kaunistä älykästä ja ennakkoluulotonta tytärtä. He kaikki ovat yleisen mittapuun mukaan korkeasti kouluttautuneita. Yksi heistä pakertaa rennolla ja kevyellä otteella parasta aikaa tohtorin väitöskirjaa. Yllätys yllätys itämerensuomalaisesta filologiasta. Kolmella heistä on Toopen näkemysten mukaan liian tummaa geneettistä perimää. Olen ylpeä vävypojistani ja vävykandidaatistani. Yksi vävypojistani on ulkoiselta habitukseltaan arjalaisen adoniksen protyyppi. Sisältä hänkin on täyttä kultaa. Jalo sielu. Ei ole silkkoa sisältä.

No niin, tämäpä tässä. Voitte niellä nämäkin tiedonjyväset karvoine kaikkine päivineen. En kyllä ole vielä apposen auki ja saattapi olla, että joskus avaudun lisää. Tuskinpa ketään kiinnostaa, mutta Kantapaikka on ekstroverttien taivas. Tai helvetti.