Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Uutisia maailmalta ja Suomesta

Aloittaja Jaska, tammikuu 06, 2019, 22:02:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

urogallus

Husseinin valehteluista en ollut yllättynyt, mutta tästä kyllä olen:

LainaaSDP:n valtuustoryhmä on päättänyt erottaa Helsingin kaupunginvaltuutetun Abdirahim "Husu" Husseinin (sd.) ensi vuoden kesäkuun loppuun saakka. Asiasta kertoo SDP:n valtuustoryhmän puheenjohtaja Eveliina Heinäluoma Twitterissä.

Heinäluoma kertoo erottamisen syyksi valehtelun ja siitä johtuvan luottamuspulan. Hänen mukaansa ryhmä edellyttää jokaiselta valtuutetulta rehellisyyttä ja arvokasta toimintaa.
https://yle.fi/uutiset/3-11062769

Toope

#1771
Lainaus käyttäjältä: urogallus - marraskuu 11, 2019, 21:42:18
Husseinin valehteluista en ollut yllättynyt, mutta tästä kyllä olen:

LainaaSDP:n valtuustoryhmä on päättänyt erottaa Helsingin kaupunginvaltuutetun Abdirahim "Husu" Husseinin (sd.) ensi vuoden kesäkuun loppuun saakka. Asiasta kertoo SDP:n valtuustoryhmän puheenjohtaja Eveliina Heinäluoma Twitterissä.

Heinäluoma kertoo erottamisen syyksi valehtelun ja siitä johtuvan luottamuspulan. Hänen mukaansa ryhmä edellyttää jokaiselta valtuutetulta rehellisyyttä ja arvokasta toimintaa.
https://yle.fi/uutiset/3-11062769
Vähän hehettää! Paskanheittäjä-äijä saa mitä tilasi.

Kopek

Uusnatsit tähtäimessä.

Yle Uutiset:

"Uusnatsien lauantain mielenosoituksesta tehty rikosilmoitus – lakkautettu vastarintaliike kiertää toimintakieltoaan?"



"Kohti vapautta! -niminen liike järjesti mielenosoituksen lauantaina Narinkkatorilla puoliltapäivin. Liikkeen jäsenet jakoivat ihmisille tiedotteita ja heiluttivat hakaristiä mukailevia lippujaan. Iltalehden mukaan poliisi kävi paikalla(siirryt toiseen palveluun), mutta ei puuttunut mielenosoitukseen.

Mielenosoitus oli ajoitettu kristalliyön vuosipäivälle. Kristalliyöksi kutsutaan natsi-Saksassa 1938 juutalaisiin kohdistunutta väkivallan aaltoa.

Helsinkiläisen Dmitry Gurbanovin mukaan katukuvaan ilmestyi viikonloppuna myös juutalaisvastaisia tarroja."

https://yle.fi/uutiset/3-11063102

---

Vapauden kannattajana en kannata yhdistysten - tässä tapauksessa rekisteröimättömän - kieltämistä. Ylilyönteihin kuten juutalaisvastaisten tarrojen liimailemiseen voidaan puuttua. (Oheinen kuva on otettu Olarin Prismassa heinäkuussa eikä liity uutiseen - ellei Prisma ole mukana uusnatsiliikkeessä.)

urogallus

Hususirkus jatkuu:

LainaaValehtelun takia Sdp:n Helsingin valtuustoryhmästä jäähylle joutunut Abdirahim "Husu" Hussein teki maanantaina kaksi rikosilmoitusta poliisille. Toinen niistä koskee taksimatkaa, jonka aikana kuljettajana toiminut Hussein sanojensa mukaan joutui asiakkaansa rasististen solvausten kohteeksi.

Poliisi ei vahvista henkilöllisyyksiä, mutta teonkuvausta vastaava ilmoitus on poliisin mukaan tehty.

– Poliisin sähköiseen rikosilmoitusjärjestelmään on maanantaina tehty ilmoitus, joka vastaa kuvatun kaltaista tekoa, rikoskomisario Pekka Seppälä Helsingin polisiisista kertoo.

Toki hyökkäys on paras puolustus:

LainaaToinen Husseinin maanantaina tekemä rikosilmoitus ei liity taksin ajamiseen. Hussein itse kirjoitti Facebookissa tehneensä rikosilmoituksen perussuomalaisten puheenjohtajasta Jussi Halla-ahosta.

"Tein myös rikosilmoituksen Jussi Halla-ahon solvaavasta tavasta yhdistää minut toisen taksikuskin tekemään raiskaukseen," Hussein kirjoitti. Hän ilmeisesti viittasi Halla-ahon 4. marraskuuta lähettämään Twitter-viestiin, joka koski uutista taksinkuljettajan raiskaustuomiosta.

– En ole kuullut asiasta muuta kuin olen lukenut Husseinin kirjoituksen. Hän on tietysti vapaa toimimaan haluamallaan tavalla, Halla-aho sanoo.

IS ei tavoittanut tämän jutun tutkinnanjohtajaa tiistaina.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006305355.html

No nyt olen kyllä yllättynyt, jos tästä kuuluu vielä jotain lisää. Luulisi Husun tai vähintäänkin lähipiirinsä pistävän somesordiinon päälle.


Hippi

Ja nyt sitten miehen uskottavuusa on asetettu kyseenalaiseksi ja hänen aikaisempiakin juttujaan käydään läpi täikamman kanssa.

Husu Hussein kertoi rajun tarinan jo vuonna 2015 – mutta pitääkö se paikkansa?

....
Hussein osallistui syksyllä 2015 Iltalehden järjestämään maahanmuuttokeskusteluun. Keskustelussa Hussein kertoi joutuneensa pahoinpitelyn kohteeksi ihonvärinsä takia.

– Olen jopa herännyt sairaalassa, kun minua on lyöty pesäpallomailalla. Ainoa syy oli, että olen väärän värinen, Hussein kertoi.

Husseinin tarina on raju, mutta ei historian tuntien yhtään mahdoton Suomessa, jossa pesäpallo on kansallispeli, ja jossa mailoilla on tehty joskus muutakin kuin kunnareita.
....


Tuosta tapauksesta ei sitten löydy mitään mainintaa myöhemmin kirjoitetusta elämänkerrasta tai muualtakaan, vaikka pari muuta rasistista kohtaamista on kyllä kerrottu. Aika erikoista, että noin vakava tapahtuma on sitten jäänyt kokonaan pois.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Brutto

Lainaus käyttäjältä: Hippi - marraskuu 13, 2019, 07:18:57
Ja nyt sitten miehen uskottavuusa on asetettu kyseenalaiseksi ja hänen aikaisempiakin juttujaan käydään läpi täikamman kanssa.

Husu Hussein kertoi rajun tarinan jo vuonna 2015 – mutta pitääkö se paikkansa?

....
Hussein osallistui syksyllä 2015 Iltalehden järjestämään maahanmuuttokeskusteluun. Keskustelussa Hussein kertoi joutuneensa pahoinpitelyn kohteeksi ihonvärinsä takia.

– Olen jopa herännyt sairaalassa, kun minua on lyöty pesäpallomailalla. Ainoa syy oli, että olen väärän värinen, Hussein kertoi.

Husseinin tarina on raju, mutta ei historian tuntien yhtään mahdoton Suomessa, jossa pesäpallo on kansallispeli, ja jossa mailoilla on tehty joskus muutakin kuin kunnareita.
....


Tuosta tapauksesta ei sitten löydy mitään mainintaa myöhemmin kirjoitetusta elämänkerrasta tai muualtakaan, vaikka pari muuta rasistista kohtaamista on kyllä kerrottu. Aika erikoista, että noin vakava tapahtuma on sitten jäänyt kokonaan pois.

En epäile lainkaan etteikö Husua olisi lyöty pesäpallomailalla. Itse asiassa pidän sitä hyvin todennäköisenä. Mutta siinä Husu varmasti valehtelee, että lyömisen syynä olisi ollut hänen ihonvärinsä. Olen varma että syynä oli hänen luonteensa.
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Hayabusa

^Taannoisen Turun terrorismipuukotuksen yhteydessä kerrottiin torikauppiailla olleen jahdissa mukana pesäpallomailoja. Silloin ihmettelin asiaa, koska Turkua ei tunneta pesäpallopaikkakuntana. Nyt asia selvisi - kauppiaat mätkivät mailoilla husuja.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur


ROOSTER

Husu ei ole huijaamassa ensi kertaa. Yllättäviä tietoja.

Lainaus käyttäjältä: https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/9cf60e1d-1bbe-4352-8967-fb2f10e3c7a6Husu Hussein on tuomittu kolmesta petosrikoksesta – erehdytti Kelaa ja Turun kaupungin sosiaalitoimea

Kaupunginvaltuutettu Abdirahim "Husu" Hussein (sd) on tuomittu 2000-luvulla kolmesta petoksesta.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Toope

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - marraskuu 13, 2019, 19:21:25
Husu ei ole huijaamassa ensi kertaa. Yllättäviä tietoja.

Lainaus käyttäjältä: https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/9cf60e1d-1bbe-4352-8967-fb2f10e3c7a6Husu Hussein on tuomittu kolmesta petosrikoksesta – erehdytti Kelaa ja Turun kaupungin sosiaalitoimea

Kaupunginvaltuutettu Abdirahim "Husu" Hussein (sd) on tuomittu 2000-luvulla kolmesta petoksesta.
Halla-aholta hyvä kommentti tuohon:
https://www.facebook.com/jussi.hallaaho/posts/2599698710150307
Hususta on tehty toteemi, jonka arvoa ei uskalleta kiistää. Vaikka osoittautuisi huijariksi, hänen arvoaan ei uskalleta kiistää, koska monikulttuurin ihannoiminen perustuu tuollaisiin "menestystarinoihin". Ei voida myöntää sitä, että taas osoittautui ulkkaritoteemi huijariksi, kuten niin monesti ennenkin.
https://hommaforum.org/index.php/topic,124098.0.html
Huijareita ja epäselviä tapauksia, niitä on!

Saares

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - marraskuu 13, 2019, 19:21:25
Husu ei ole huijaamassa ensi kertaa. Yllättäviä tietoja.

Lainaus käyttäjältä: https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/9cf60e1d-1bbe-4352-8967-fb2f10e3c7a6Husu Hussein on tuomittu kolmesta petosrikoksesta – erehdytti Kelaa ja Turun kaupungin sosiaalitoimea

Kaupunginvaltuutettu Abdirahim "Husu" Hussein (sd) on tuomittu 2000-luvulla kolmesta petoksesta.
Sos.dem. puolueella tuli kova tarve osoittaa vaalikarjalle ennakkoluulottomuutensa ja suvaitsevaisuutensa ennen vaaleja. Niinpä he lankesivat kiireessään valitsemaan ensimmäiset saatavissa olleet oikean väriset ja mielipiteiltään joustavat henkilöt.Toivoisi tuollaisen vakiintuneen puolueen ajoissa ottavan selkoa edustajaehdokkaistaan. Sama koskee myös perussuomalaisia sinne kun tuntuu kerääntyvän melkoisen epämääräistä joukkoa.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Saares - marraskuu 14, 2019, 00:03:07
Sos.dem. puolueella tuli kova tarve osoittaa vaalikarjalle ennakkoluulottomuutensa ja suvaitsevaisuutensa ennen vaaleja. Niinpä he lankesivat kiireessään valitsemaan ensimmäiset saatavissa olleet oikean väriset ja mielipiteiltään joustavat henkilöt.

Kyllä poliitikko-Husu taitaa olla Keskustan löytö alunperin.

Lainaus käyttäjältä: https://fi.wikipedia.org/wiki/Abdirahim_HusseinAbdirahim "Husu" Hussein Mohamed (s. 21. lokakuuta 1978 Mogadishu, Somalia)[1][2] on suomalainen, somalialaissyntyinen radiotoimittaja ja sosialidemokraattinen poliitikko. Hän toimi Helsingin Keskustanuorten puheenjohtajana kaksi kautta vuosina 2007–2008.[3] Hän on Helsingin kaupunginvaltuutettu (sd), yhteisöpedagogi ja konsultti.[4] Erottuaan keskustasta hän liittyi SDP:n riveihin elokuussa 2016.

Taustojen tarkistus jäi siis myös kepulta suorittamatta. Tai sitten on niin, että kauheasti valinnanvaraa ei ollut. Saattaa olla  laskelmoinut missä pääsee nopeimmin etenemään. Samanlaista nopeaa urakehitystä on nähty perussuomalaisissa.  Muutama peräkamarirasisti on yhtäkkiä ponnahtanut kansanedustajaksi, ilman minkäänlaista kompetenssia.

Husu ei sentään eduskuntaan asti ehtinyt.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hayabusa

Italiassa tietävät millaisia poliitikot ovat.
Veden jälkeen asukkaiden raivo tulvii kaduille Venetsiassa – "kaikki poliitikot kuuluisivat vankilaan"
LainaaVenetsialaiset syyttävät korruptoituneita poliitikkoja siitä, että kaupungin suojaksi suunniteltu tulvajärjestelmä ei vieläkään ole toiminnassa. Projekti noin 80 tulvaportin rakentamiseksi aloitettiin jo vuonna 2003.

– (Poliitikot) eivät ole tehneet mitään. He ovat laiminlyöneet sen. Järjestelmä ei toimi, ja he ovat varastaneet kuusi miljardia euroa. Kaikki poliitikot kuuluisivat vankilaan, sanoi venetsialainen Dino Perzolla.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hippi

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - marraskuu 14, 2019, 10:27:28

Taustojen tarkistus jäi siis myös kepulta suorittamatta. Tai sitten on niin, että kauheasti valinnanvaraa ei ollut. Saattaa olla  laskelmoinut missä pääsee nopeimmin etenemään. Samanlaista nopeaa urakehitystä on nähty perussuomalaisissa.  Muutama peräkamarirasisti on yhtäkkiä ponnahtanut kansanedustajaksi, ilman minkäänlaista kompetenssia.

Husu ei sentään eduskuntaan asti ehtinyt.

No demarit sentään yritti, joskin hiukan myöhäässä tuota valtuustopaikkaa ajatellen.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000006307296.html
SDP:lle Husseinin rikostuomiot tulivat yllätyksenä. Hussein oli SDP:n ehdokkaana tämän vuoden eduskuntavaaleissa. Puoluesihteeri Antton Rönnholm kertoo IS:lle, että Hussein on allekirjoittanut muiden ehdokkaiden tavoin lomakkeen, jossa kysytään mahdollisista rikostuomioista. Hussein ei lomakkeella kertonut rikostuomioistaan.

– Kyllä siitä varmaan keskustelua olisi käyty ja se olisi minun tietooni tullut, jos se siinä lomakkeella olisi mainittu, Rönnholm sanoo.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Saares

Kepu ja Sosdem. ovat illanlaskun puolueita joille nämä husseinit ovat oljenkorsia suosionsa romahduksessa.