Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.comPalvelimen statistiikkaa
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Eikös partaveitsi olisi vielä ekologisempi? Sen kun voi hioa helposti.
No ainakin helpompi hioa kuin (kahvaton) parahöylän terä. Muistanko väärin, kun muistelen, että niillä olisi semmoinen nahkavyö, jota pitkin vetelevät sitä partahöylää?
Hei tästä tuli mieleen, että pitäisi olla myös puhelin, joka toimii vain kotona johdon päässä, nimittäin tosi ärsyttävää, että ihmiset olettavat mulla olevan sellainen puhelin, johon voi soittaa, vaikka en ole kotona. Ja siksi vaan ei voi soittaa, kun akku on loppu.Tahdon puhelimeni langan päähän!T: Xante
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - Lokakuu 28, 2019, 12:01:07Hei tästä tuli mieleen, että pitäisi olla myös puhelin, joka toimii vain kotona johdon päässä, nimittäin tosi ärsyttävää, että ihmiset olettavat mulla olevan sellainen puhelin, johon voi soittaa, vaikka en ole kotona. Ja siksi vaan ei voi soittaa, kun akku on loppu.Tahdon puhelimeni langan päähän!T: XanteAivan sama on television ja muiden viihdelaitteitten kanssa. On miltei mahdoton erottaa kaukosäätimiä toisistaan, homma helpottuisi paljon jos säätimestä menisi lanka laitteeseen, näkisi selvästi mitä vehjestä ollaan säätämässä.
Vielä helpompaa olisi, jos säätimet olisivat itse laiteessa, jolloin ei ole vaaraa edes siitä, että näpyttelee tuskissaan väärän piuhan päässä olevaa kaukkaria. Eikä olisi tuota kompastumisen vaaraakaan.
Minkä helvetin takia naamassa ylipäätään pitää kasvaa karvoja? Jotain evoluution virheitä.
Miksi kaikkien laitteiden pitää olla niin monimutkaisia. Partakone, laita töpseli seinään ja ajat parran. Mitä muuta vaaditaan.Nyt minulla on pari partakonetta, joista loppuu aina akku silloin kun pitää partaa ajaa. Sitten ladataan ja ajetaan loput yötä myöten...Minkä helvetin takia naamassa ylipäätään pitää kasvaa karvoja? Jotain evoluution virheitä.
Lainaus käyttäjältä: Toope - Marraskuu 02, 2019, 01:25:53Miksi kaikkien laitteiden pitää olla niin monimutkaisia. Partakone, laita töpseli seinään ja ajat parran. Mitä muuta vaaditaan.Nyt minulla on pari partakonetta, joista loppuu aina akku silloin kun pitää partaa ajaa. Sitten ladataan ja ajetaan loput yötä myöten...Minkä helvetin takia naamassa ylipäätään pitää kasvaa karvoja? Jotain evoluution virheitä.Evoluution virhe on ennemminkin ajatus, että ne pitää ajaa pois.