Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Miksi partakone ei ole perinteinen pistokekytketty laite?

Aloittaja Toope, elokuu 13, 2019, 21:42:12

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - helmikuu 28, 2021, 10:10:42
Minulla on niin vanha Philips ladattava partakone, että ei kannata käyttää ensinkään akun kanssa, vaan pistoke rasiaan ja hyvin toimii...
Minä lähinnä ihmettelin, miksi tuollaisia partakoneita ei enää oikein myydä, vaan kaikki ovat jotain akkupaskakoneita? Itse haluan koneen, joka toimii verkkovirralla, EI akulla.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Hippi - helmikuu 28, 2021, 08:04:57
Taitaa olla niin, että ei ole totta Toopen väite siitä, että hän ei kiinnitä huomiota kuka viestin on kirjoittanut. Olen huomannut, että aika usein hän jättää viestini huomiotta.

Puhelinketjusta raahasin tämän valituksen oikeaan ketjuun:
Lainaus käyttäjältä: Toope - helmikuu 26, 2021, 23:39:29
Juu, minähän kaipaan juuri lisää akuilla toimivia härveleitä, kun tappelen jo partakoneiden akkujen kanssa.

Tämän ketjun edellisessä viestissä on linkki johdolliseen partakoneeseen. On se myös ladattava, jotta voi siistiä kuononsa reissussa ollessaan, mutta toimii myös johdollisena.

Tässä toinen https://www.power.fi/kauneus-ja-hyvinvointi/miesten-ihokarvojen-hoito/partakoneet/nooa-nops7030-parranajokone/p-558472/

Tässä kolmas ja tämä toimii vain johdollisena:  https://www.power.fi/kauneus-ja-hyvinvointi/miesten-ihokarvojen-hoito/partakoneet/remington-r3000-parranajokone/p-1074954/

Ihan varmasti tuo ei ole ainoa kauppa, josta noita löytyy, joten valjasta google töihin ja näe vähän vaivaa, niin voit lopettaa tuonkin kitinän. :D
Ei, kun valitan ihan periaatteesta. En pidä laitteista, joista loppuu akku, kun sitä tarvitaan. Ei tuo minulle ole hyvää kehitystä.

Hippi

Lainaus käyttäjältä: Toope - maaliskuu 03, 2021, 00:07:29

Ei, kun valitan ihan periaatteesta. En pidä laitteista, joista loppuu akku, kun sitä tarvitaan. Ei tuo minulle ole hyvää kehitystä.

Oletko tosissasi  :o :o :o

Minä kovalla työllä jo puoli vuotta sitten etsin sinulle linkin johdolliseen partakoneeseen ja nyt vielä uudelleen, kun ajattelin ettet huomannut edellistä. Luulin sinun olevan todella tuskastunut, kun et sellaista oikeasti löydä ja halusin auttaa. Nyt sitten kerrotkin, että koko juttu olikin vain huijausta ja periaatteellista kitinää  :'(
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Toope

En viitsi asiasta naisystävälle taas valittaa, joten valitan netin kautta maailmalle...

Toope

#64
Lainaus käyttäjältä: Toope - maaliskuu 03, 2021, 00:05:38
Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - helmikuu 28, 2021, 10:10:42
Minulla on niin vanha Philips ladattava partakone, että ei kannata käyttää ensinkään akun kanssa, vaan pistoke rasiaan ja hyvin toimii...
Minä lähinnä ihmettelin, miksi tuollaisia partakoneita ei enää oikein myydä, vaan kaikki ovat jotain akkupaskakoneita? Itse haluan koneen, joka toimii verkkovirralla, EI akulla.
Taas sama juttu. Akkukoneesta hiipuu virta, kun piti mennä treffeille. Jäi hitler-viikset, kun akku hyytyi...
Miksi noiden partakoneiden pitää olla akkukäyttöisiä, kun verkkovirta on keksitty?
Typerin keksintö parrankasvun lisäksi. >:(

Myyjä lupaa 1h keston = 40 min. Käytät pari kuukautta, akun kesto on 20-25 min. Vuoden jälkeen 15 min.
Sellaisia nuo akut!
Ostaisinko akkuauton!

Hippi

Nyt olet jo liki kolme vuotta kitissyt samasta asiasta ja aikaisemminkin myönsit vain trollaavasi. Kitiset kitisemisen ilosta.

Edelleen on saatavissa johdollisia parranajokoneita, kun nuo johdottomat ovat niin paskoja. Tässä hybridimalli, joka varmaan on hyödyllinen, jos tilapäisesti sähköt on poissa ja lyylisi odottaa treffeille.

https://www.power.fi/kauneus-ja-hyvinvointi/miesten-ihokarvojen-hoito/partakoneet/philips-s123241-series-1000-partakone/p-1037066/

Parranajokone sopii niin johdolliseen kuin johdottomaan käyttöön
Myötäilevät 4D Flex-ajopäät
Itseteroittuvat PowerCut-terät
40 min johdoton käyttö 8 h latauksella
Johdollinen ja johdoton käyttö
Helppo puhdistus (IPX7-vedenkestävä)
Ajopään avaus yhdellä painikkeella
Ylösnouseva rajain viiksille ja pulisongeille
Suojus ajopäälle matkoille ja säilytykseen
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hayabusa

Anaalisointi tilanteesta on, että Toope kiihottuu, kenties jopa saa tyydytystä siitä, ettei naamakarvojen trimmaus ole sujuvaa. Tässä kiihottuneessa tilassa treffi-Toope antaa deitilleen sellaiset kyydit, että Holmesin Jussikin jää toiseksi.  ;D

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Muisto Keijo Kullervo

#67
Lainaus käyttäjältä: Hippi - huhtikuu 23, 2022, 08:03:49
Nyt olet jo liki kolme vuotta kitissyt samasta asiasta ja aikaisemminkin myönsit vain trollaavasi. Kitiset kitisemisen ilosta.

Edelleen on saatavissa johdollisia parranajokoneita, kun nuo johdottomat ovat niin paskoja. Tässä hybridimalli, joka varmaan on hyödyllinen, jos tilapäisesti sähköt on poissa ja lyylisi odottaa treffeille.

https://www.power.fi/kauneus-ja-hyvinvointi/miesten-ihokarvojen-hoito/partakoneet/philips-s123241-series-1000-partakone/p-1037066/

Parranajokone sopii niin johdolliseen kuin johdottomaan käyttöön
Myötäilevät 4D Flex-ajopäät
Itseteroittuvat PowerCut-terät
40 min johdoton käyttö 8 h latauksella
Johdollinen ja johdoton käyttö
Helppo puhdistus (IPX7-vedenkestävä)
Ajopään avaus yhdellä painikkeella
Ylösnouseva rajain viiksille ja pulisongeille
Suojus ajopäälle matkoille ja säilytykseen


Minulla on ko. linkin näyttävä parranajokone... Ollut ainakin parikymmentä vuotta jo...

Muisto Keijo Kullervo

PS. Keksivät vielä parranajokoneen joka itse puhdistaa itsensä (minulla on niin iästä johtuen kömpelöt sormet että on vaikeata puhdistella ko. laitetta).
"Tie, Totuus ja Elämä."
  60x60x60 =216000

Aave

Vanhaa Lapinlahden lintujen sketsiä voi soveltaa kaikenlaisiin sähköisiin vimpaimiin - mukaan lukien sähköautoihin:
Lapinlahden Linnut - Sähköhammasharja (YT).
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Toope

Lainaus käyttäjältä: Hippi - huhtikuu 23, 2022, 08:03:49
Nyt olet jo liki kolme vuotta kitissyt samasta asiasta ja aikaisemminkin myönsit vain trollaavasi. Kitiset kitisemisen ilosta.
Kyllä, koska minua ärsyttää nykytekniikan kehitys, joka ei palvele ihmisten hyvää oloa, vaan muodikasta teknologiaa. Parranajaminen on rasittavaa, vihaan sitä. En niin paljon toki, että estrogeenejä ottaisin tai klipsaisin genitaalini pois. Mutta ärsyttää silti.
Naisetkin ymmärtäisivät asian, jos heillä olisi joku samanlainen säännöllinen vaiva!
Helppo heidän nauraa.

Hippi

^
Miksi et sitten osta johdollista parranajokonetta, jos nykytekniikka on niin rasittavaa? Ketjun aloitusviestissä sanot, ettei sellaista löydy, mutta olen sinulle tässä vuosien mittaan linkittänyt useammankin johdollisen koneen tiedot.

Eihän se johdollinenkaan ajamisen vaivaa vie, mutta sillä nyt voit ajelun tehdä niin, että ehdit treffeillesi ajoissa.

Jos haluat päästä koko vaivasta, niin anna parran kasvaa sellaisena kuin se kasvaa. Eihän Jouni Hynysenkään parta kaunis ole, mutta hän tämän vaivattomuuden on oivaltanut tärkeämmäksi kuin toisarvoiset ulkonäköseikat. Ei kannata olla niin turhamainen, jos haluaa elellä mukavasti.

Monilla naisilla on säännöllinen vaiva, kun joutuvat kestämään kitiseviä miehiä.
Minäkin olen ratkaissut ongelman mukavuus edellä ja elelen sinkkuna :D
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Jaska

Lainaus käyttäjältä: Toope - maaliskuu 03, 2021, 22:14:18
En viitsi asiasta naisystävälle taas valittaa, joten valitan netin kautta maailmalle...
Jos kyse on sonnustautumisesta naisystävän luokse, niin parta kannattaaa ajaa kunnolla ja siihenhän ei sähkökone sovellukaan vaan on käytettävä partahöylää. Sikälikin sopii perinteitä arvostavalle miehelle, että sata vuotta sitten ja vähän myöhemminkin se sähkötön parranajo partavaahdon kanssa oli vallitseva käytäntö.
Suosittelisin nykyaikaista kolmeteräistä mallia, mutta kokeillen löytyy varmaan mieleinen tuote. Hintahaitariakin on, että voi valita tuotteita, joilla erottuu rahvaasta.

Hippi

Lainaus käyttäjältä: Jaska - huhtikuu 25, 2022, 02:04:03
Suosittelisin nykyaikaista kolmeteräistä mallia, mutta kokeillen löytyy varmaan mieleinen tuote. Hintahaitariakin on, että voi valita tuotteita, joilla erottuu rahvaasta.

Se kuokka on sitten syytä iskeä nahkaan kiinni ja jättää siihen roikkumaan, jotta muutkin näkevät miten hienolla pelillä sitä on yritetty naamaan silotella. Mutta toisaalta, eihän nyt parranajoväline voi ihmistä rahvaasta erottaa, jos ei muuten erotu rahvaasta.

Tässä nyt jännityksellä odotan, että millainen lista huonoja puolia kokonaan sähköttömän välineen käytössä on :)
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Hippi - huhtikuu 25, 2022, 09:29:34
Lainaus käyttäjältä: Jaska - huhtikuu 25, 2022, 02:04:03
Suosittelisin nykyaikaista kolmeteräistä mallia, mutta kokeillen löytyy varmaan mieleinen tuote. Hintahaitariakin on, että voi valita tuotteita, joilla erottuu rahvaasta.

Se kuokka on sitten syytä iskeä nahkaan kiinni ja jättää siihen roikkumaan, jotta muutkin näkevät miten hienolla pelillä sitä on yritetty naamaan silotella. Mutta toisaalta, eihän nyt parranajoväline voi ihmistä rahvaasta erottaa, jos ei muuten erotu rahvaasta.

Tässä nyt jännityksellä odotan, että millainen lista huonoja puolia kokonaan sähköttömän välineen käytössä on :)

Suttuista touhua se turpahöylällä ajaminen.
Laitetaan ensin partavaahtoa ihoon ja sitten höylätään partaterällä.

Itse siirryin sähkökoneen käyttöön kun tuli niitä viiltohaavojakin.

Kaikki entinen ei onneksi enää palaa - ainakaan ei kohdaltani.

MuistoKeijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä."
  60x60x60 =216000

Toope

Lainaus käyttäjältä: Hippi - huhtikuu 24, 2022, 08:30:22
Miksi et sitten osta johdollista parranajokonetta, jos nykytekniikka on niin rasittavaa?...
Puhuin juuri siitä, ettei tuollaisia oikein ole myynnissä, vaan kaikki partakoneet ovat akkukäyttöisiä. Juu, tiedätte mitä. Ostat sen, akku kestää tunnin. Parin kuukauden päästä kestää 30 minuuttia. Vuoden päästä akku kestää hädin tuskin yhden parranajon verran 10-15 min. Miksikö, koska akut ovat paskaa. (Osta sähköauto, se kestää!). Mutta akut eivät kestä. Siksi parranajovehkeiden tulisi toimia suoraan verkkovirralla, eikä akuilla, jopa luonto kiittäisi ja kongolaiset lapset.

Kyllä minä nyt protestoin ja kitisen asiasta, koska tuollaiset asia ärsyttävät. Tänäänkin ajoin partaani. Se kesti toista tuntia, koska partakoneeni ei toimi verkkovirralla vaan ponnettomalla akulla. >:(

= Huonoa teknologiaa = huonoa kehitystä.