Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Miksi partakone ei ole perinteinen pistokekytketty laite?

Aloittaja Toope, elokuu 13, 2019, 21:42:12

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jaska


Jos sä haluatkin akuttomia parranajokoneita etkä johdollakin toimivia, niin etsi niitä mitä haluat. Äläkä soita muille samaa huonoa levyä.

https://www.google.com/search?q=shaving+machine+without+accu
https://shavercheck.com/corded-electric-shavers/

Hippi

^
Voi hyvät hyssykät. Tuonkin asian Toope olisi voinut sanoa jos silloin, kun ensimmäisen kerran hybridiä tarjosin.

Toopen aloittamasta ketjusta sen ensimmäisestä viestistä poiminta:
Onko hyviä partakoneita, jotka toimivat perinteisellä tavalla, kaikki koneeni ovat sellaisia, etteivät toimi, kun ladataan jotain fuc...g akkua, jota en kotona tarvitse!

Tuon kyllä ymmärsin niin, että hybridi kelpaisi ja olisihan sellainen hyvä esimerkiksi sähkökatkon varalta. Minkäs teet, jos sähköt katkeaa kesken parranajon ja on jo kiire treffeille. Jos partakone toimii pelkällä johdolla, niin siinähän menet naama puoliksi ajeltuna treffeille, kun hybridillä ajelun voisi tehdä valmiiksi asti.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hayabusa

Pitäisi olla keskustelussa keskustelijoista (vai oliko se virallisesti keskustelusta). Satuin kuitenkin löytämään kuvan Toopesta parta puoliksi ajattuna.  ;D
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hippi

Tietty puoliksi sheivattu voi olla aika sexyn näköinen, mutta vaatii kyllä poikkeuksellisen hyvän lähtöasetelmankin :)


If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

Onhan tuollainen puoliksi ajeltu vähän erikoista. Joskus vaan on pakko.



Varmaan on aika puolialaston olo - ilman housuja.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Toope

Kun minua ärsyttää, minä myös nillitän.
Lopetan toki myös nyt...