Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Testaa itsesi ja vertaa muihin

Aloittaja ROOSTER, elokuu 22, 2019, 17:51:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hayabusa

^Sama - ..tun luuserit, yrittäkää nyt edes vähän!
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hippi

Ihan huijausta koko testi, kun siinä ei ole kuin yksi tulos: Cheerleader!

Tein sen kahteen kertaan ja aivan erilaisilla vastauksilla sai saman lopputuloksen >:(
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Toope

Lainaus käyttäjältä: Hippi - lokakuu 18, 2021, 19:03:25
Tässä testissä ei olisi montaa ollut oikein, ellen olisi katsonut Master Chef Australia -sarjaa pari kautta tiiviisti :)

Mitä tiedät ruuanlaitosta? Vain todellinen masterchef saa tästä testistä 12/12

Kuljet huippukokkien viitoittamaa tietä kohti menestystä!
Vastasit oikein 11 kysymykseen


Yllätyin itsekin, miten paljon ohjelmasta oli jäänyt termejä mieleen, vaikka useimmat valmistetut ruuat ohjelmassa olivat minulle uppo-outoja. :o
9/12 eli hyvin. Jotkut kysymykset olivat tyhmiä, vetoan siihenkin.

-:)lauri

Cheerleeder täälläkin. Kielenkäytöstä päätellen ja mitä minä cheerleadereita tunnen, veikkaan, että testin on tehnyt cheerleader tai skenessä vähintäänkin wannabeena vaikuttava max 20v henkilö.  :P
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Viihde- ja hömppäpöhinä - lokakuu 22, 2021, 23:52:56
Cheerleeder täälläkin. Kielenkäytöstä päätellen ja mitä minä cheerleadereita tunnen, veikkaan, että testin on tehnyt cheerleader tai skenessä vähintäänkin wannabeena vaikuttava max 20v henkilö.  :P
Nättipeppuja ovat, mutta muuten en oikein USA:n cheerleader-urheilua oikein ymmärrä.
Eri kulttuureissa tosin on erilaisia ilmiöitä.

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: Toope - lokakuu 23, 2021, 00:00:34
Lainaus käyttäjältä: Viihde- ja hömppäpöhinä - lokakuu 22, 2021, 23:52:56
Cheerleeder täälläkin. Kielenkäytöstä päätellen ja mitä minä cheerleadereita tunnen, veikkaan, että testin on tehnyt cheerleader tai skenessä vähintäänkin wannabeena vaikuttava max 20v henkilö.  :P
Nättipeppuja ovat, mutta muuten en oikein USA:n cheerleader-urheilua oikein ymmärrä.
Eri kulttuureissa tosin on erilaisia ilmiöitä.

Olen pannut merkille, ettet sinä ymmärrä kulttuuria ylipäätään.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Viihde- ja hömppäpöhinä - lokakuu 23, 2021, 00:05:42
Lainaus käyttäjältä: Toope - lokakuu 23, 2021, 00:00:34
Lainaus käyttäjältä: Viihde- ja hömppäpöhinä - lokakuu 22, 2021, 23:52:56
Cheerleeder täälläkin. Kielenkäytöstä päätellen ja mitä minä cheerleadereita tunnen, veikkaan, että testin on tehnyt cheerleader tai skenessä vähintäänkin wannabeena vaikuttava max 20v henkilö.  :P
Nättipeppuja ovat, mutta muuten en oikein USA:n cheerleader-urheilua oikein ymmärrä.
Eri kulttuureissa tosin on erilaisia ilmiöitä.

Olen pannut merkille, ettet sinä ymmärrä kulttuuria ylipäätään.
En klassista tai balettia. En kirjallisuutta tai klassista taidetta. Tai historiallista arkkitehtuuria.
Ymmärrän rappia ja graffiteja, sekä katukulttuuria... :P

Hayabusa

Oletko lukenut joskus Asterix-sarjakuvia? Jos vastasit kyllä, tässä on juuri sopiva visailu sinulle!
https://www.is.fi/viihde/art-2000008354777.html
---
Kautta Teutateksen! Aivan loistava suoritus!

    Vastasit oikein 11 kysymykseen
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

-:)lauri

^
Voihan hiidenkivi! Mahtava tulos!
Vastasit oikein 9 kysymykseen

En osannut kokeilla tuota vihje-painiketta, eli arvaamalla mentiin jos en tiennyt.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hippi

Kautta Belenoksen! Taidat olla itsekin voittamaton gallialainen!
Vastasit oikein 3 kysymykseen


Syystä, jota en itsekään tiedä, en ole ikinä mieltynyt kyseiseen sarjikseen. Itse asiassa varmaan poikkeuksellisen vähän on tullut sarjakuvia ikinä luettua. Aku Ankka meille tuli joskus, kun olin lapsi, mutta luultavasti isäni oli sen innokkain lukija.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

Olen tyytyväinen tulokseeni, sillä on kulunut ainakin vuosikymmen siitä, kun viimeksi olen lukenut näitä. Muistan kun luin ensimmäistä Asterixiani, niin olin suuresti viehettynyt siitä luettelosta, missä mainittiin albumin teon  vaatimat tarvikkeet.

Voihan hiidenkivi! Mahtava tulos!

    Vastasit oikein 10 kysymykseen
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

a4

Varmaan ainakin parikymmentä vuotta on Asterixien lukemisesta vierähtänyt mutta osan kyssäreistä pystyi päättelemään melko hyvin vastausvaihtoehdoista:

Voihan hiidenkivi! Mahtava tulos!
Vastasit oikein 9 kysymykseen


Tässä lyhyt kuvatesti: Aloita tästä

Toope

Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - lokakuu 23, 2021, 18:09:02
Oletko lukenut joskus Asterix-sarjakuvia? Jos vastasit kyllä, tässä on juuri sopiva visailu sinulle!
https://www.is.fi/viihde/art-2000008354777.html
---
Kautta Teutateksen! Aivan loistava suoritus!

    Vastasit oikein 11 kysymykseen
En kaikkiin oikein vastannut, vaikka olen lukenut kaikki. Melkein oikein.

MrKAT

Oletko boomer? Testaa 11 kysymyksellä!
Leikkimielinen testi paljastaa, oletko boomer vai nuori ja nykyajassa kiinni.
- https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008357141.html

Nuori ja nykyajassa kiinni
  Lit! Et selvästikään ole  boomer vaan  nuori ja trendikäs.


"Voi poikaseni, niin vähällä tiedolla leikkaajat ja potkijat luulevat hallitsevansa maailmaansa" - Kaarle Suuri somea seurattuaan
Suureen typeryyteen tarvitaan toopemaisen tyhmiä (moderoitavia) persuja.

Hippi

^
Joo, minäkin jouduin valehtelemaan seitsemään kysymykseen saadakseni tuloksen:

Nuori ja nykyajassa kiinni
Lit! Et selvästikään ole boomer, vaan nuori ja trendikäs.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️