Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Testaa itsesi ja vertaa muihin

Aloittaja ROOSTER, elokuu 22, 2019, 17:51:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hippi

^
Hyppymäkiä minäkin epäilin virheeksi ja jopa googlettelin sitä, mutta wikissäkin oli kolmen mäen kuva siinä, missä kuvattiin remonttihistoriaa. En vain ehtinyt sitä lukea, kun oli hoppua muualle.

Toisaalta tuossa kyllä voi ajatella kolmen mäen olevan nykyään niin vahva Lahden symboli, että sen voi ajatella olevan lähes ajaton ja historiaan kiinnittymätön. Kuka olisi sen Lahdeksi tunnistanut yhdellä puurakenteisen hyppyrimäen kuvalla?
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

Tiedätkö yhtään mitään pizzasta? Kovimmat Quattro Stagionin ystävät voivat pyöritellä testistä 12/12   https://www.is.fi/ruokala/art-2000008551829.html

Pizza taitaa olla lempiruokaasi!

10/12
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hayabusa

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - tammikuu 20, 2022, 00:08:22
Tiedätkö yhtään mitään pizzasta? Kovimmat Quattro Stagionin ystävät voivat pyöritellä testistä 12/12   https://www.is.fi/ruokala/art-2000008551829.html

Pizza taitaa olla lempiruokaasi!

10/12

11/12
Ekan pitserian kaupunki meni pieleen. Ja olen syönyt pitsaa kyseissä kylässä!
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Xantippa

Nämä on kyllä aikas helppoja,

12/12

ja mä en edes pidä pizzasta mitenkään erityisesti, ostan sitä ehkä 3 kertaa vuodessa, enkä ikinä tilaa missään ravintolassa.

T: Xante

Hippi

Pizza taitaa olla lempiruokaasi!
Vastasit oikein 10 kysymykseen



Ei ole. En ole koskaan ostanut itselleni pizzaa omalla rahalla. Eipäs, kun olen yhden kerran. Muuttoporukalle maksoin pizzat, kun joku heistä hoiti tilauksen siinä söin sitten itsekin, kun oli päivän ensimmäinen ateria ja alkuilta oli jo käsillä. Penskoille aikanaan ostin roiskeläppiä hätävararuuaksi. Olen itse tehnyt aina joskus, mutta edellisestä kerrastakin on jo muutama vuosi vähintään. Omatekemät on hyviä.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

-:)lauri

9/12
Yllättävän hyvin arvattu/tiedetty pizzoista vaikka en ole niihin juuri perehtynyt.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Viihde- ja hömppäpöhinä - tammikuu 20, 2022, 08:57:24
9/12
Yllättävän hyvin arvattu/tiedetty pizzoista vaikka en ole niihin juuri perehtynyt.

;D
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - tammikuu 20, 2022, 10:50:16
Lainaus käyttäjältä: Viihde- ja hömppäpöhinä - tammikuu 20, 2022, 08:57:24
9/12
Yllättävän hyvin arvattu/tiedetty pizzoista vaikka en ole niihin juuri perehtynyt.

;D

Kun osaa nippa nappa tilata kotipizzasta pollo americanan ja pizza hutista peppronin, niin siinä ei pääse juurikaan yleissivistymään. Ei mulla ole mitään käsitystä noidenkaan lättyjen historiasta jos jotain asiasta kysyttäisiin.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hippi

Onko tässä Pätkis vai Twix? Testaa, tunnetko suklaapatukat

Syöt suklaata vain jouluna!
Sait 6/11 oikein IS:n Suklaavisassa



En tosiaankaan ostele kovin usein mitään patukoita ja jos ostan, niin valitsen vain parista suosikistani. Yleistietämys noista on surkea ja entistä surkeammaksi tunnistus on käynyt sen jälkeen, kuin noita on muokattu uuteen uskoon.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

^
Karkkipäivä kerran viikossa! Sait 9/11 oikein IS:n Suklaavisassa

Palkitsen itseni Lumiukko-konvehtilla !
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Toope

Lainaus käyttäjältä: Hippi - tammikuu 20, 2022, 17:43:39
Onko tässä Pätkis vai Twix? Testaa, tunnetko suklaapatukat

Syöt suklaata vain jouluna!
Sait 6/11 oikein IS:n Suklaavisassa



En tosiaankaan ostele kovin usein mitään patukoita ja jos ostan, niin valitsen vain parista suosikistani. Yleistietämys noista on surkea ja entistä surkeammaksi tunnistus on käynyt sen jälkeen, kuin noita on muokattu uuteen uskoon.
8 oikein. ;D Vaikken useimpia edes ole kai syönyt. Tyttöystävät nuorena söivät noita.

Toope

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - tammikuu 20, 2022, 00:08:22
Tiedätkö yhtään mitään pizzasta? Kovimmat Quattro Stagionin ystävät voivat pyöritellä testistä 12/12   https://www.is.fi/ruokala/art-2000008551829.html

Pizza taitaa olla lempiruokaasi!

10/12
10/12 minullekin, vaikken ole pizzaihminen.

Toope

https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000008554517.html
Testi on sellainen, joka luo sinua miettimään, miksi tuollaisia toimittajia ylipäätään palkataan. Noinko paljon on rahaa, että tuollaista luovat... ???

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: Hippi - tammikuu 20, 2022, 17:43:39
Onko tässä Pätkis vai Twix? Testaa, tunnetko suklaapatukat

Syöt suklaata vain jouluna!
Sait 6/11 oikein IS:n Suklaavisassa



En tosiaankaan ostele kovin usein mitään patukoita ja jos ostan, niin valitsen vain parista suosikistani. Yleistietämys noista on surkea ja entistä surkeammaksi tunnistus on käynyt sen jälkeen, kuin noita on muokattu uuteen uskoon.

10/11
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

ROOSTER

Jahnas. Nyt on vanhalle gubbelle hieman vaikeampi testi.

Lainaus käyttäjältä: https://www.is.fi/viihde/art-2000008557500.htmlNyt testataan, kuinka tyylikäs olet! Kinkkinen logovisa paljastaa, oletko nuorisolainen

Hyvin meni!

Tuloksesi: 5 / 12
Mainio suoritus!
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS