Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Testaa itsesi ja vertaa muihin

Aloittaja ROOSTER, elokuu 22, 2019, 17:51:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hiha

Testaa, miten hyvin tunnet maalaus­taiteen mestari­teokset! Parhaat tietäjät saavat 13/13

Huikean hieno tulos! Olet selvästi perehtynyt maalaustaiteen mestariteoksiin.
Vastasit oikein 13 kysymykseen

Hippi

Vähän meni fifty-sixty, mutta olenkin enemmän naturelli kuin kulturelli  :-[

Sinulla on erittäin hyvää tietoa maalaustaiteen mestariteoksista!
Vastasit oikein 7 kysymykseen
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hayabusa

Auringonkukkien maalauspaikka meni arvaamalla. Ilmeisesti päivän väärien arvausten kiintiö oli jo täynnä, joten onnennumero 13 täyttyi.  :)
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Toope

Lainaus käyttäjältä: Hiha - lokakuu 05, 2022, 21:13:14
Testaa, miten hyvin tunnet maalaus­taiteen mestari­teokset! Parhaat tietäjät saavat 13/13

Huikean hieno tulos! Olet selvästi perehtynyt maalaustaiteen mestariteoksiin.
Vastasit oikein 13 kysymykseen

8 oikein, melkein taiteilija olen toki itsekin.


Hippi

Tuloksesi: 8 / 12
Olet taidenoviisi!
Hyvää työtä! Suoriuduit testistä keskivertoa paremmin, muttet yltänyt vielä aivan taidegurun titteliin. Tunnetuimmat taulut ja taiteilijat ovat sinulla hienosti hallussa – tai sitten olet hyvä arvaamaan. Pienellä harjoituksella et mene halpaan hankalimpienkaan taiteilijoiden nimien ja teosten kohdalla. Kelpo suoritus joka tapauksessa!


Yhden mokasin hiiren kanssa hosuen, mutta toisaalla taas arpaonni oli kohdillaan :)
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

Mitä tiedät Suomen puolustus­voimista? Testaa

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009096522.html

Aivan mahtava tulos! Sinulla on kattavaa tietoa Suomen puolustusvoimista.

    Vastasit oikein 13 kysymykseen
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

Nyt olen itsekin yllättynyt :D

Aivan mahtava tulos! Sinulla on kattavaa tietoa Suomen puolustusvoimista.
Vastasit oikein 10 kysymykseen
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Kopek

Arvasin oikein 12 kysymykseen - todellakin arvasin. Varman tiedon perusteella olisin ehkä saanut 6-7 oikein.

Hippi

Minulla tuossa yllättävässä tuloksessa ei tainnut arvaukset osua, mutta yllättävän moniin vastaus oli vahvaa mutua, että "tämän olen kuullut". Uutisissahan noista aina välillä on ollut juttua vuosien varrella ja lisäksi on noita vävypoikia, jotka ovat intin käyneitä kuka missäkin.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

Nyt ei tarvitse arvailla, voi vastata todellisen faktan, jonka juuri sinä tiedät, perusteella.

Lainaus käyttäjältä: https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009124826.htmlBrittiläinen sometähti ihmetteli identtisiä piirteitä suomalaisten keittiöissä – jos kotoasi löytyy nämä 13 asiaa, laita Finlandia soimaan

Kuinka suomalainen keittiösi oikein on? Vastaamalla sinulle selviää myös, miten muut suomalaiset ovat vastanneet.

Minulla oli kaikki oikein, eli siis niinkuin suurimmalla osalla suomalaisista kyselyyn vastanneista. Kerrankin olin selvää enemmistöä. Wau.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hayabusa

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Aave

Kolmea puuttuu: Ei ole muumimukeja, ei Ikean keittiötarvikkeita, eikä Orthexin pakasterasioita. Muuten elämäni on kyllä mielenkiintoista, ja jännittävää.
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Socrates

Enklantia testataan:

www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009124187.html

Juntti sai 11/14. :)
Älykäs etsii vaniljapanoja, viisas etsii perspanoja.