Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Testaa itsesi ja vertaa muihin

Aloittaja ROOSTER, elokuu 22, 2019, 17:51:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

-:)lauri

6/12 joista suurin osa arvaamalla.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

ROOSTER

Mikä on sähkön verkkojännite Suomessa? Testaa tietosi MT:n visassa!

Visassa pääset testaamaan tietämystäsi myös muun muassa kaloista sekä autoista.

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ihmiset-kulttuuri/artikkeli-1.1110691

8/10

Transufarmikysymys ja Härkösen traumat eivät olleet hallussa.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

urogallus

8/10. Myydyin automerkki ja kuminanviljelijöiden kotkotukset eivät osuneet.

Hayabusa

9/10
Härkösen kirja pieleen.
Kuminanviljelijy arvaamalla oikein.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Toope

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - kesäkuu 05, 2020, 19:06:17
Mikä on sähkön verkkojännite Suomessa? Testaa tietosi MT:n visassa!

Visassa pääset testaamaan tietämystäsi myös muun muassa kaloista sekä autoista.

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ihmiset-kulttuuri/artikkeli-1.1110691

8/10

Transufarmikysymys ja Härkösen traumat eivät olleet hallussa.
9/10.
Naiskirjailijoiden ollessa kyseessä vastaus on aina henk.koht. traumat tai seksuaalisuus. Naiskirjailijat eivät muista aiheista kirjoita.

Hayabusa

Tunnistatko nämä Suomen kirkot?

https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/visa-tunnistatko-n%c3%a4m%c3%a4-suomen-kirkot-testaa/ar-BB14XE4F

En ole edes puolessa noista käynyt. Mutta osittain kysymyksistä päättelemällä kaikki oikein!
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hippi

Ei ole kirkot minun erityisosaamistani. Pari olisi ehkä pitänyt huolellisemmalla lukemisella osata enemmän.

12/19
Hyvää työtä!
Sait 63% oikein.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Toope

Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - kesäkuu 10, 2020, 14:14:35
Tunnistatko nämä Suomen kirkot?

https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/visa-tunnistatko-n%c3%a4m%c3%a4-suomen-kirkot-testaa/ar-BB14XE4F

En ole edes puolessa noista käynyt. Mutta osittain kysymyksistä päättelemällä kaikki oikein!
13/19 oikein, osa arvaamalla.


ROOSTER

Tuloksesi: 7 / 14
Hau, hienosti meni!
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Toope

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - kesäkuu 18, 2020, 00:09:05
Tuloksesi: 7 / 14
Hau, hienosti meni!
No, eihän tuo juuri paremmin mennyt kuin minullakaan!
Koirista tykkään, mutta en noita oikein tunnista, ehkä pari rotua (joiden kanssa olen ollut tekemisissä).

Hippi

Ninä ihan tosissani yritin ja osumat olivat vankkaa tietoa eikä yksikään arvaus osunut kohdalleen

Tuloksesi: 5 / 14
Ruff, nyt ei mennyt ihan putkeen...


Mutta mitäpä kissaihmiseltä muuta voisi odottaakaan. :D
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Toope - kesäkuu 18, 2020, 01:07:38
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - kesäkuu 18, 2020, 00:09:05
Tuloksesi: 7 / 14
Hau, hienosti meni!
No, eihän tuo juuri paremmin mennyt kuin minullakaan!
Koirista tykkään, mutta en noita oikein tunnista, ehkä pari rotua (joiden kanssa olen ollut tekemisissä).

Siihen nähden meni huonosti, että minulla on aina tapana kysyä talutettavan koiran rotua kun kohtaan koira/ihminen-parin. Ikäänkuin smalltalkkina, missä on sivistyksellinen elementti.

Koirien nimet on selvän kaavan mukaisia. Usein sanotaan väri ensin, vaikka musta, valkea tai kolmivärinen. Mainitaan myös rodun koko, esi. iso, keskikokoinen tai kääpiö. Sitten tulee karvan laatu: sileä, karkea, lyhyt, pitkä. Seuraavaksi kotiseutu, esim: Staffordshire, Karjala tai Afghanistan. Käyttötarkoitus on usein nimessä kuten laiva-, metsästys-, paimen- tai vihi.

Nyt voimme muodostaa esimerkkikoirarodun nimen: Kolmivärinen iso karkeakarvainen karjalankarhunmetsästyskoira. Siitä vaan sellaista jalostamaan, nimi on jo valmiina.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hayabusa

Lainaus käyttäjältä: Hippi - kesäkuu 18, 2020, 08:07:30
Ninä ihan tosissani yritin ja osumat olivat vankkaa tietoa eikä yksikään arvaus osunut kohdalleen

Tuloksesi: 5 / 14
Ruff, nyt ei mennyt ihan putkeen...


Mutta mitäpä kissaihmiseltä muuta voisi odottaakaan. :D

Miau! Sama tulos.
Kissamaiseksi koiraksi mainitun sentään tunnistin.  ;)
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

-:)lauri

2/14

Laskin juuri, että vajaa 4 olisi vissiin odotusarvo, jos ei tietäisi mitään koirista. Olen ilmeisesti seurannut liikaa kettu-uutisia, sillä tiesin koirista vähemmän kuin ihmiset, jotka eivät tiedä koirista mitään *.

*https://www.businessinsider.com/study-watching-fox-news-makes-you-less-informed-than-watching-no-news-at-all-2012-5?r=US&IR=T
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.