Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Testaa itsesi ja vertaa muihin

Aloittaja ROOSTER, elokuu 22, 2019, 17:51:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - lokakuu 14, 2019, 21:16:00
^
Kaikki oikein! Tunnet kansalaisoikeutesi, mutta myös velvollisuutesi virkavallan edessä.
Vähän ääliötesti, ei voi vastata väärin.
Olisivat testanneet sitä, kun USA:n presidentin patsasta hirtetään tai juutalaisten ikkunoita kivitetään islamistien taholta. Tai kun jihadistia puolustetaan, kun on kunniamurhannut...!
Mitäs sitten pollarina teet! Parempi kysymys.

MrKAT

Kuinka hyvin osaat englantia? Testaa
- https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005860821.html
josta linkki:  https://www.riddle.com/showcase/166817/quiz

Tuloksesi: 22 / 25
Excellent!
Englannin kielen taitosi on loistava. Sinulla on selvästi silmää yksityiskohdille ja olet kieliopin suhteen tarkka. Erinomaista!
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Hippi

Oletko introvertti vai ekstrovertti? Vastaa 7 kysymykseen ruuasta ja me kerromme, millainen tyyppi olet

Millainen tyyppi sisimmässäsi piilottelee? Anna meidän arvata ruokavalintojesi pohjalta!

Taas piti valita vähiten väärä vaihtoehto parissa kohdassa, mutta ehkä siksi arviossakin olisi vähän viilaamisen varaa. Ihan mettässä se ei kuitenkaan ollut.


Olet hitaasti lämpenevä introvertti!

ME NAISET | Introverttiudestasi huolimatta viihdyt hyvin toisten seurassa. Usein sinulla vain saattaa kestää hyvä tovi, ennen kuin alat avautua. Et syöksähtele uusiin haasteisiin suin päin, vaan pohdit asiat aina ronskisti läpi. Harkitset sanasi tarkkasti.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

MrKAT

Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

safiiri

Ihan pieleen! Olen muka pohdiskeleva ekstrovertti - mitä en todellakaan ole. Testi kuulemma on epätarkka, jos on nälkäinen. Mutta minä juuri nousin ruokapöydästä.

-:)lauri

"Olet jännittynyt introvertti!

ME NAISET | Ollaan ihan rehellisiä: et ole erityisemmin ihmisihminen. Toisten seura saa sinut usein lähinnä vaivaantumaan. Muiden kanssa ajattelet pitkälti sitä hetkeä, kun saat taas olla yksin."
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

urogallus

LainaaOlet tunteellinen ekstrovertti!

Hyvät keskustelut, uusien ihmisten tapaaminen ja kiinnostavat tapaamiset saavat sinut todellakin sykkimään. Empatia on vahvuuslajisi ja tykkäät rupatella niitä näitä puolituttujen kanssa.

Juu niin olen niin...

Amore

#82
Lainaus käyttäjältä: urogallus - lokakuu 19, 2019, 19:59:50
LainaaOlet tunteellinen ekstrovertti!

Hyvät keskustelut, uusien ihmisten tapaaminen ja kiinnostavat tapaamiset saavat sinut todellakin sykkimään. Empatia on vahvuuslajisi ja tykkäät rupatella niitä näitä puolituttujen kanssa.

Juu niin olen niin...

Sama! Olen kyllä aikaisemmin ajatellut, että olen pikemminkin introvertti, koska nautin yksinolosta, mutta kun olen huomannut ympärilläni, kuinka tooodella introvertteja suomalaiset ovat, niin olen alkanut muuttaa käsitystäni. Suomalaisella mittapuulla olen ainakin pikkuisen ekstrovertti.
All you need is Love

ROOSTER

Olet hitaasti lämpenevä introvertti!
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Toope

Lainaus käyttäjältä: Hippi - lokakuu 19, 2019, 13:35:35
Oletko introvertti vai ekstrovertti? Vastaa 7 kysymykseen ruuasta ja me kerromme, millainen tyyppi olet

Millainen tyyppi sisimmässäsi piilottelee? Anna meidän arvata ruokavalintojesi pohjalta!

Taas piti valita vähiten väärä vaihtoehto parissa kohdassa, mutta ehkä siksi arviossakin olisi vähän viilaamisen varaa. Ihan mettässä se ei kuitenkaan ollut.
Hitaasti lämpenevä introvertti, vai mitä tuo naurettava testi esittikään. Roskalehdessä on roskatutkimuksia.

a4

Lainaus käyttäjältä: Amore - lokakuu 19, 2019, 20:25:08
Lainaus käyttäjältä: urogallus - lokakuu 19, 2019, 19:59:50
LainaaOlet tunteellinen ekstrovertti!

Hyvät keskustelut, uusien ihmisten tapaaminen ja kiinnostavat tapaamiset saavat sinut todellakin sykkimään. Empatia on vahvuuslajisi ja tykkäät rupatella niitä näitä puolituttujen kanssa.

Juu niin olen niin...

Sama!
Oih, ihanaa! Minä myös. Kimppahali!

Hippi


15 kysymystä eri maiden lipuista, jotka pitäisi kuvista tunnistaa. Se 16. on vitsi, mutta näköjään sekin lasketaan mukaan.
Ei ollut kovin vaikeita tiedettäväksi, silti yksi meni väärin.

https://www.riddle.com/showcase/213831/quiz


Tuloksesi: 15 / 16
Erinomaista!

ME NAISET | Ei ollut ihan helppo testi, vai mitä? Mutta silti hoidit homman hienosti kotiin, hyvä sinä!
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

-:)lauri

Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

ROOSTER

Vähän tarkempi persoonallisuustesti: https://www.16personalities.com/fi

Minua väitti väittelijäksi!  :o

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

-:)lauri

Persoonallisuustyyppisi on:
Arkkitehti
INTJ-A
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.