Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Testaa itsesi ja vertaa muihin

Aloittaja ROOSTER, elokuu 22, 2019, 17:51:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Hippi

Oletko esikoinen vai kuopus? Vastaa 11 kysymykseen, ja me kerromme, mihin kohtaan sisarusparvea kuulut henkisesti

Nyt vasta otsikkoa kopioidessani huomasin viimeisen sanan, eli henkisesti. Sehän vesittää koko jutun ja lopputulos voi olla mitä vain ja silti oikein :D

Tässä tulokseni:
Olet kuin keskimmäinen!

Keskimmäinen lapsi, tuo perheen ikuinen väliinputoaja ja toisaalta kaiken saanut! Keskimmäisen lapsen tilanne on poikkeuksellinen, sillä hän on sekoitus useampaa roolia: samaan aikaan sekä iso- että pikkusisarus.

Keskimmäiset lapset ovat usein hyviä kompromissien tekijöitä, sillä he ovat monesti ajautuneet sovittelijan rooliin jo lapsena. Joskus he saattavat sopeutua liikaakin ja olla epätietoisia siitä, mitä ylipäätään elämässä haluavat.

Keskimmäisille saattaa olla vaikeaa pyytää muiden apua, mutta heikompien puolia he pitävät hanakasti. He luottavat omaan järkeensä ja ovat usein esikoisia luovempia.

Tunnettuja keskimmäisiä lapsia ovat esimerkiksi prinsessa Diana, nobelisti Nelson Mandela ja suunnittelija Stella McCartney.



Oikeasti en ole, vaan olen nuorimmainen ja vielä niin pitkä ikäero on vanhempaan veljeeni, että jossain mielessä minua voisi sanoa jopa ainoaksi lapseksi.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

Näyttäisi siltä, että olen hukannut mojoni ja vaipunut alimpaan kastiin. Kaikkien aikojen huonoin visatulokseni!   Breaking News!

Tuloksesi: 3 / 10

Nyt hävettää niin saatanasti. Alan juomaan wiinaa...

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ihmiset-kulttuuri/artikkeli-1.1366037
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

-:)lauri

Olet kuin kuopus!

ME NAISET | Pahnanpohjimmainen kuopus on usein perheen pikkuinen maskotti. Hänen roolikseen lankeaa vapautunut viihdyttäminen ja hassuttelu. Hänen seurassaan on usein mukava olla.

Koska viimeisen lapsen kohdalla vanhemmat eivät enää välttämättä jaksa suhtautua kasvatukseen yhtä vakavasti kuin aiemmin, kuopus kasvaa monesti oman onnensa nojassa. Toisaalta viimeisenä syntynyttä lasta usein hoivataan pitkään. Joskus kuopuksen lapsenomaisuus kantautuu pitkälle aikuisikään saakka. Saattaa olla, että vielä parisuhteessakin kuopus sujahtaa huolehdittavan rooliin.

Kuopus ei ole erityisen järjestelmällinen tai taitava kalenterinkäyttäjä, mutta luova kaaos ei häntä itseään haittaa. Säännöt eivät ole häntä varten, joten luovuudelle jää tilaa.

Tunnettuja kuopuksia ovat esimerkiksi näyttelijä Jennifer Lawrence, ranskalainen kansallissankari Jeanne d'Arc ja laulaja Janet Jackson.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

-:)lauri

#828
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - huhtikuu 09, 2021, 17:25:27
Näyttäisi siltä, että olen hukannut mojoni ja vaipunut alimpaan kastiin. Kaikkien aikojen huonoin visatulokseni!   Breaking News!

Tuloksesi: 3 / 10

Nyt hävettää niin saatanasti. Alan juomaan wiinaa...

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ihmiset-kulttuuri/artikkeli-1.1366037

4/10.

Suonissamme ei selkeesti virtaa pisaraakaan kepulaista verta.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hippi

Tuloksesi: 4 / 10

Joukossa yksi onnistunut arvaus :)
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

^
Vertaistuki helpottaa (kunnes joku täräyttää 10/10), minun pitäisi parantaa suoritustani ainoastaan 33% päästäkseni  V&HP:n ja Hipin tasolle.

Täältä murheen alhosta noustaan vielä!
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

Nyt on ROOSTERilla helppo homma pöllyttää kaupunkilaislikka.

Kukas se siinä kukkii? Testaa, kuinka hyvin tunnet Suomen luonnonvaraiset kukat!

Tuloksesi: 11 / 14
Olet todellinen kasvitietäjä!


Yksi oli sellainen, että ei ollut ikinä nimeä edes kuullut :o
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

mikainen

Lainaus käyttäjältä: Hippi - huhtikuu 09, 2021, 20:26:26
Nyt on ROOSTERilla helppo homma pöllyttää kaupunkilaislikka.

Kukas se siinä kukkii? Testaa, kuinka hyvin tunnet Suomen luonnonvaraiset kukat!

Tuloksesi: 11 / 14
Olet todellinen kasvitietäjä!


Yksi oli sellainen, että ei ollut ikinä nimeä edes kuullut :o

8/14
Tiesin 3 ja arvasin vielä 5 oikein.  Ei ole kasvit tuttuja.

-:)lauri

10/14

Arvaamalla. Eli joskus ollut kukat hallussa kun intuitiolla sai noinkin kohtuullisen tuloksen.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

kertsi

Tuloksesi: 12 / 14
Olet todellinen kasvitietäjä!
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Hayabusa

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - huhtikuu 09, 2021, 17:25:27
Näyttäisi siltä, että olen hukannut mojoni ja vaipunut alimpaan kastiin. Kaikkien aikojen huonoin visatulokseni!   Breaking News!

Tuloksesi: 3 / 10

Nyt hävettää niin saatanasti. Alan juomaan wiinaa...

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ihmiset-kulttuuri/artikkeli-1.1366037

7/10 eli tiiminä saataisiin täysi kymppi! Maaseudun tulevaisuuden kyssärit eivät ole helpoimmasta päästä. Eli omalla kohdalla meni kenties hieman yläkanttiin.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur


Hayabusa

Lainaus käyttäjältä: Toope - huhtikuu 10, 2021, 00:18:18
Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - huhtikuu 09, 2021, 21:05:57
Sain neljä oikein, kun en tunne puiden lehtiä, tyhmä testi.
4/10.

Testi on oikein hyvä. Kysymykset ovat monipuolisia ja selkeitä. Vika on meissä tietämättömissä vastaajissa.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Hippi - huhtikuu 09, 2021, 20:26:26
Nyt on ROOSTERilla helppo homma pöllyttää kaupunkilaislikka.

Kukas se siinä kukkii? Testaa, kuinka hyvin tunnet Suomen luonnonvaraiset kukat!

Tuloksesi: 11 / 14
Olet todellinen kasvitietäjä!


Yksi oli sellainen, että ei ollut ikinä nimeä edes kuullut :o

;D

En onnistunut pöllyttämään, kävi näin: Tuloksesi: 11 / 14  Olet todellinen kasvitietäjä! 

Oli hieman huolimattomuutta ilmassa. Luultavasti kuvassa ilmenemätön mittakaava sai aikaan tämän ratkaisevan virheen Belliksen kohdalla. Olisihan minun pitänyt kaunokainen tietää, niitä on näkynyt pihapiireissäkin.

Omistan tämän kuvan palstan kaunokaisille.



https://fi.wikipedia.org/wiki/Kaunokainen



Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

^
Ai, sinäkin kompuroit kaunokaiseen :D

Tuo oli juuri se, jonka nimeä en ollut ikinä edes kuullut. Varmaan noita saman näköisiä kukkia on niin monta, että ei noille minulla ole kuin pari nimeä muistissa.

Joskus nuo kukkatestit on aika ilkeitä siinä, että on lähikuva kukasta, mutta ei näy lehtiä ollenkaan. Se kellokukkakin periaatteessa olisi voinut olla melkein mikä tahansa ehdotetuista, kun välttämättä kuvassa värisävy ei ole kohdallaan, joten senkin perusteella on aika vaikea valita. Koko on myös kellokukissa selvä erottaja, mutta kun kuvassa näkyy vain yksi kello eikä mitään mistä voisi päätellä sen koon, niin arvaukseksi menee. Tässä testissä sen sain oikein vahvalla mutulla.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️