Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Testaa itsesi ja vertaa muihin

Aloittaja ROOSTER, elokuu 22, 2019, 17:51:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hayabusa

^Mihin sitä seepra täplistään pääsisi  ;D

Ingen görarena on hyvä olla.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

ROOSTER

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Toope

Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - toukokuu 05, 2021, 09:35:41
^Mihin sitä seepra täplistään pääsisi  ;D

Ingen görarena on hyvä olla.
Joskus tapahtuu. Joistakin ihmisistä kasvaa 240-senttisiä, joistakin kasvaa 70-senttisiä. Jotkut ovat mustia kuin mörkö, toiset kalpeita kuin kuolema.
Sattuuhan tuota.

Lognessa

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - toukokuu 05, 2021, 07:46:02

Tunteista tuli

Ilo!
Vahvin tunteesi on ilo. Olet positiivinen ja hauska tyyppi. Elämänilosi ja optimismisi on tarttuvaa, sillä seurassasi on mahdotonta olla alakuloinen. Nautit kaikesta, mitä teet ja koet. Sinulla ei ole aikaa murehtia tai surra. Ole varovainen: joskus loputon ilosi voi uuvuttaa niin muut kuin sinut itsesi.




Minullekin tuli ilo, olen myös realisti. Huomaan kyllä eron ihmisiin, jotka suhtautuvat asioihin huolestuneina, jeesustellen tai viha edellä.

Toope

Olen joskus saanut noista testeistä tuloksia, että olen liberaali, hyvin hyväksyväinen kaikkea muuta kohtaan... tms. roskaa.
En muuten ole.
Minusta ihmiskulttuureissa on paljon eroja, hyvässä ja huonossa mitassa.

Kopek

Henkinen ammattisi on parturi-kampaaja!

Muita mahdollisia ammatteja: kosmetologi, maskeeraaja, floristi, stylisti, tatuoija.

Yes.

Testissä olisi voitu kysyä, haluatko seisoa tuntitolkulla paikallasi yhdessä huoneessa ja hengitellä kaiken maailman myrkkyjä, joita levittelet ihmisten hiuksiin.

Minua olisi kiinnostanut työ, jossa saa liikkua ja matkustaakin eli tehdä palkkaa vasten sitä, mistä yleensä joudutaan maksamaan. Kyllästyn yhdessä paikassa olemiseen.

Joku satamahinaajan kapteeni voisi olla hyvä virka. Menisin aamulla paatille aikaa kuluttamaan eli istuskelisin tietokoneen ääressä ja surffailisin netissä ja tekisin omia puuhiani työajalla. Joskus olisi ajan kuluksi joku pikku keikka, eli käytäisiin vähän merellä hinaamassa tai työntämässä jotain. Sen jälkeen tultaisiin taas rantaan odottelemaan. Jos aika kävisi pitkäksi, saisin hiippailla kaupungilla kaiken maailman asioilla, ja tämäkin olisi työaikaa. Palkka olisi tietysti hyvä eli useita tonneja kuukaudessa.

Jos homma ei olisi päivätyötä, silloin kai siellä paatissa pitäisi tavallaan asuakin, jolloin lomat olisivat vastaavasti pitkiä.

Tämä nyt on vain yksi vaihtoehto.

Hippi


Pääsisitkö yläkouluun? Selvitä 13 kysymyksellä, osaatko alakoulun matematiikan oppimäärän

Päässälaskut on kyllä niin parasta :)

Tuloksesi: 13 / 13
Kiitettävä!

ME NAISET | Suomen kilpailukyky lepää juuri sinun kaltaistesi varassa! Tässä testissä ei toisaalta ollut oikeastaan yhtään murtolukuja. Olisitko osannut laventaa?



Totta kai olisin osannut. Murtoluvuthan ne vasta herkullisia on. Ainakin, jos uskotaan muinaista matikanopettajaani ja miksipä ei uskottaisi <3
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Kopek


Sopisitko asumaan Korsoon tai Kontulaan? Vastaa 9 kysymykseen – me kerromme, mihin lähiöön sielusi kuuluu

Oulun Karjasilta on sinun lähiösi!

https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000007977048.html

Lognessa

Helsingistä taisi lähiöinä olla vain Kontula tai Roihuvuori, sain jälkimmäisen,
Useasta kysymyksistä tiesi vastauksksen. Dramaattisin ehkä, mikä numeroyhdistelmä puhuttelee eniten.

Hippi

Minulle tuli Korso  ;D ;D ;D

Nuo vaan oli taas niin hömppäkysymyksiä, että useammalla kysymyksellä pystyi johdattelemaan tuloksen.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hayabusa

Lainaus käyttäjältä: Lognessa - toukokuu 15, 2021, 01:16:37
Helsingistä taisi lähiöinä olla vain Kontula tai Roihuvuori, sain jälkimmäisen,
Useasta kysymyksistä tiesi vastauksksen. Dramaattisin ehkä, mikä numeroyhdistelmä puhuttelee eniten.

Joo, kyllähän postinumeron tunnistaa. Valitettasti saamastani lähiöstä ei löytynyt unelma-asuntoa nettihaulla. Pitäisiköhän laittaa vahti päälle?
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Toope

Tampereen Nekala tuli minulle, ihan ufo minulle!
Ei pikaisen katsomisen perusteella toki houkuta...


Toope

Miten hyvin tunnet 2. maailman­sodan taistelut, tapahtumat ja aseet? Testaa, saatko edes 5 oikein
Kuinka hyvin tunnet sotahistoriaa vuosilta 1939–1945? Vastaaminen IS:n tietovisailuun kertoo, oletko täysinoppinut nojatuolikenraali vai korpraalitason diletantti.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006216784.html

Iltalehdellä samanlainen visa:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/18de9cee-69a6-4044-8ddb-b157a69459dc

Aika hyvin selviän noista. Hauskoja!

Hippi

Tämä oli hauska eikä vääriä vastauksia ole :)

Mitä syöt aamupalaksi? Vastaa 10 kysymykseen – testi paljastaa, mitä aamiaisesi kertoo luonteestasi

Kieltämättä jotain tuossa analyysissä meni oikeinkin  :P :P :P

Olet askeetikko!
Et innostu trendeistä, vaan luotat klassikoihin ja tiedät, että kaurapuuroa ja ruisleipää voittanutta ei ole. Kun löydät suosikkisi, pitäydyt siinä vuodesta toiseen. Et välitä myöskään liian erikoisista mauista. Olet rauhallinen, viisas ja vakaa tyyppi. Olet vähintään henkisesti jo keski-iän ylittänyt. Tyydyt vähään, olet vaatimaton ja sinulla on hyvä itsekuri. Saatat olla välillä melko vakavamielinen. Ystävillesi olet peruskallio, johon he voivat aina luottaa.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️