Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Testaa itsesi ja vertaa muihin

Aloittaja ROOSTER, elokuu 22, 2019, 17:51:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

-:)lauri

Olet perusjamppa!

Olet tuikitavallinen tyyppi – eikä siinä ole mitään vikaa. Et kaipaa monimutkaisia makuja, etkä aamu-unisena jaksa panostaa aamupalaan sen kummemmin. Perushyvä riittää sinulle. Aamiaisesi toistuu yleensä päivästä toiseen samanlaisena, ja se tuntuu sinusta vain turvalliselta. Sellainen sinäkin olet: ystäväpiirin tukipilari, aina läsnä ja valmis auttamaan, kun sinua tarvitaan. Piristät muiden päivää ihan vain olemalla oma itsesi.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

urogallus

Askeetikko minäkin. On tosi askeettista kiskoa 1500 kilotonninkalorin aamiaisia.

Hippi

^
En totisesti minä niitä kaikki tarjottuja vaihtoehtoja samalla aamiaisella pystyisi kiskomaan sisuksiini. Vastasin kysymyksiin siinä hengessä, jotta mikä kussakin kysymyksessä olisi ylipäätään mieluisin vaihtoehto.

Oma aamupalani on kyllä aika askeettinen: Iso mukillinen kahvia pohjalle ja sen jälkeen noin 2,5 dl siemenillä höystettyä kaurapuuroa, jossa noin 1dl marjamössöä (=mustikoita ja vattuja sulatettuna). Tuolla setillä pärjään lounaaseen (klo 12-14) asti mainiosti.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

MrKAT

Onneksi minä voin tarjota yhden uuden piirteen lisää joukkoon:

Olet energiapommi!
Sinä olet melkoinen terveysintoilija. Sinulle aamiainen on päivän tärkein ateria, ja siihen on syytä panostaa. Kun muut painavat torkkua, sinä pyörit jo keittiössä, surautat yhdellä kädellä vihersmoothien ja toisella valmistat kananmunat. Olet tasapainoinen, tervehenkinen ja urheilullinen. Luonteeltasi olet spontaani. Pursuat energiaa ja innostut helposti. Olet aikaansaava ja kun tartut toimeen, saatat homman aina myös loppuun. Sinä olet menestyjätyyppiä.


Mutta tuossa on joku väärinkäsitys tai mä unohdin että kaikki piti olla aamiaisella. Mut kun vaihtoehdot oli pöhköjä. Smoothiet ja kananmunat teen iltasella tai iltapäivällä, jos sille päälle satun.
Missä perussuomalainen törttöilemässä, siellä Jokisipilä puolustelemassa.
                    - Vanha turkulainen sananlasku (by Antti Gronow)


-:)lauri

https://yle.fi/urheilu/3-11993403

Ylen Fanikoneella voit selvittää, mitä joukkuetta sinun pitäisi kannattaa EM-kisojen pudotuspeleissä!

---

Joukkueesi on Sveitsi

Sveitsi ei ole voittanut arvokisojen pudotuspeliottelua sitten vuoden 1938.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hippi

^
Jaa, mahtaako kaikille tulla vastauksena Sveitsi  :o

Toisena oli Tanska, sitten Portugali ja neljäntenä Wales

Jos noista olisi itse voinut jonkun noukkia, niin ehkä olisi Walesin valinnut :)
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

-:)lauri

Mulla oli tuo järjestys Sveitsi, Kroatia, Itävalta ja Tsekki.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Toope

https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000008091090.html
Testi, jonka tuloksia hieman epäilen. Nykykäytännöt lienevät erilaisia, joihin sukupolvemme oppivat.

ROOSTER

Nyt löytyi testi jolla saat selville mikä horoskooppimerkki olet oikeasti.

https://www.voice.fi/ilmiot/a-207516

Sitä jo ehti ihmetelläkin, miksi horoskoopit ei tahdo osua kohdilleen. Eipä ihme, sillä olen lukenut väärän merkin juttuja.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Norma Bates

Herra isä.  :o

Olet kuin leijona (23.7.-22.8.)

Olet omanarvosi tunteva ja huomiota rakastava esiintyjä. Kuten leijonat, myös sinä viihdytät mielelläsi muita ja olet elementissäsi huomion keskipisteenä. Heittäydyt rohkeasti pelottaviltakin tuntuviin tilanteisiin ja huomaat, että suurin kasvu tapahtuu oman mukavuusalueesi ulkopuolella. Olet luotettavista luotettavin ystävä, vaikka ajoittain sorrut liialliseen itsekeskeisyyteen.


Onkohan nyt mennyt jotain päin mäntyä, sentään valitsin sieltä että juhlissa seison sivussa ja kotona tykkään olla hiljaisuudessa.

Hippi

No johan nyt!

Olet kuin neitsyt (23.8.-22.9.)
Olet pikkutarkka ja äärimmäisen pedantti ihminen, aivan kuten neitsyt. Vahvuutesi on erinomainen keskittymiskykysi, ja tämän ansiosta menestyt hyvin työelämässä ja opinnoissa. Suhtaudut uusiin asioihin sopivalla kriittisyydellä ja huolehdit paljon myös läheistesi hyvinvoinnista. Olet ujouteen taipuvainen, mutta kun sinut voittaa puolelleen, olet lojaali ja sydämellinen ystävä.


Tosin tuo kuvaus osuu kuin nyrkki silmään ainakin jos "oikeaan" horoskooppimerkkiin vertaa. Leijona usein kuvataan seuran valovoimaiseksi keskipisteeksi ja sitä en todellakaan ole. :D
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Toope

Horoskorumerkit ovat kyllä hauskoja, sirkusaiheita toki.

Hippi


Pääsisitkö läpi yläasteen biologian kokeesta? Jos saat tässä testissä yli 10 oikein, olet todellinen tietäjä

Tuloksesi: 11 / 13
Todellinen tietäjä
ME NAISET | Olet oikea guru!

Oli kyseessä sitten yhteyttäminen, suon syntyminen tai vesistöjen rehevöityminen, päässäsi sijaitsevasta tietopankistasi löytyy vastaus kaikkeen. Läpäisisit yläasteen biologian kokeen kuin vettä vaan. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki suorituksestasi!



Biologia olikin yksi lempiaineistani, mutta ei tuossa montaakaan kysymystä ollut sellaista, johon vastaus olisi annettu biologian oppitunnilla minun kouluaikanani.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Toope

Sain vain 8/13.
Tosin olenkin historiantietäjä...