Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Testaa itsesi ja vertaa muihin

Aloittaja ROOSTER, elokuu 22, 2019, 17:51:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Hayabusa

Yhdyn Hippiin musiikki-ikätestissä. Ihan paska.

Olet henkisesti 55–65-vuotias!

Olet musiikkimakusi perusteella henkisesti siinä viiden-kuudenkympin hujakoilla. Et oikein ymmärrä nykymusiikkia, ja radiossa soivat uusimmat hitit aiheuttavat sinulle lähinnä päänsärkyä. Kuuntelet mieluiten oman nuoruutesi suosikkeja ja osaat kysyttäessä nimetä monta lempialbumiasi. Mielimusiikkisi tehtiin todennäköisesti jo ennen 90-lukua.


An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Socrates

Tunnetko eläimet:

www.is.fi/ulkomaat/art-2000009010504.html

10/13.
Älkää googletelko minua vaan googlettakaa perspano, niin löydätte jotain mikä kiinnostaa ja kiihottaa.

Hippi

Aivan mahtavaa eläintietoutta!
Vastasit oikein 11 kysymykseen


Oli yksi kuva, jossa oli täysin tuntematon otus, eli tarjolla olleet nimetkin uppo-outoja.
Toinen väärin mennyt oli kyllä moka.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Xantippa

Nauratti taas.

Tosin en tiedä, miten tässä nyt haaveet näyttäytyivät, pelot tuntuivat olevan enemmän framilla.

Vastaa kysymyksiin ja selvitä, mitä ikäisesi pelkäävät ja mistä he haaveilevat

https://yle.fi/uutiset/3-12568850?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp&fbclid=IwAR2a19cAaDmTgqQQh3suCxeMQ9quG5TFczM9gW-F4utph1asJZO2Q1pF9qY

Vastaustesi perusteella olet kuin 30-44-vuotias mies.

T: Xante

Socrates

#1504
^ Taha arveli, että olet nelikymppinen homomies.

Sain saman.
Älkää googletelko minua vaan googlettakaa perspano, niin löydätte jotain mikä kiinnostaa ja kiihottaa.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - elokuu 22, 2022, 20:39:36
Nauratti taas.

Tosin en tiedä, miten tässä nyt haaveet näyttäytyivät, pelot tuntuivat olevan enemmän framilla.

Vastaa kysymyksiin ja selvitä, mitä ikäisesi pelkäävät ja mistä he haaveilevat

https://yle.fi/uutiset/3-12568850?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp&fbclid=IwAR2a19cAaDmTgqQQh3suCxeMQ9quG5TFczM9gW-F4utph1asJZO2Q1pF9qY

Vastaustesi perusteella olet kuin 30-44-vuotias mies.

T: Xante
Täysin typerä testi.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Socrates - elokuu 21, 2022, 19:09:46
Tunnetko eläimet:

www.is.fi/ulkomaat/art-2000009010504.html

10/13.
9/13, valmis safarille!

Toope

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - elokuu 16, 2022, 23:26:44
Musiikkimaku paljastaa armotta, mikä on henkinen ikäsi – tee 13 kysymyksen testi
- https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009007956.html

Vast:
Olet henkisesti 25–35-vuotias!
Olet musiikkimakusi perusteella henkiseltä iältäsi selvä milleniaali. Tunnet melko hyvin tämän hetken hitit ja tutustut mielelläsi uusiin artistitulokkaisiin. Rakastat erilaisia Spotifyn soittolistoja...

45-55- vuotias, mutta tyhmä testi tuokin.

Hayabusa

Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 22, 2022, 21:13:05
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - elokuu 22, 2022, 20:39:36
Nauratti taas.

Tosin en tiedä, miten tässä nyt haaveet näyttäytyivät, pelot tuntuivat olevan enemmän framilla.

Vastaa kysymyksiin ja selvitä, mitä ikäisesi pelkäävät ja mistä he haaveilevat

https://yle.fi/uutiset/3-12568850?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp&fbclid=IwAR2a19cAaDmTgqQQh3suCxeMQ9quG5TFczM9gW-F4utph1asJZO2Q1pF9qY

Vastaustesi perusteella olet kuin 30-44-vuotias mies.

T: Xante
Täysin typerä testi.

Kerrankin samaa mieltä. Pystyi vain valitsemaan palluroiden kohdat. Lähes kaikissa kysymyksissä oma vastaus olisi ollut jossain välissä.
Terveisin "yli 60v nainen".
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hippi

^
Juu, aika hölmö tosiaan, että liian vähän oli vaihtoehtoja.

Minä puolestani olen yli 60v. transu :D

Tuo selittyy sillä, että ensin vastailin vain näkyviin kysymyksiin, jolloin olin mies. Kun aloitin uuden kierroksen ja vastailin myös ne lisäkysymykset, niin muutuin naiseksi :D
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hayabusa

Lainaus käyttäjältä: Socrates - elokuu 21, 2022, 19:09:46
Tunnetko eläimet:

www.is.fi/ulkomaat/art-2000009010504.html

10/13.

Yksi kirjaimellinen hutilaukaus hiiren tökätessä. Onneksi metsästän vain tällaisilla aseilla - minulla on toki hieman pienemmät vehkeet.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hiha

Lainaus käyttäjältä: Socrates - elokuu 21, 2022, 19:09:46
Tunnetko eläimet:

www.is.fi/ulkomaat/art-2000009010504.html

10/13.

Vastasit oikein 12 kysymykseen

Pitänee vähentää luontodokumenttien katselua. Ei noita lähiluonnossa onneksi kaikkia näe.

Hiha

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - elokuu 22, 2022, 20:39:36
Nauratti taas.

Tosin en tiedä, miten tässä nyt haaveet näyttäytyivät, pelot tuntuivat olevan enemmän framilla.

Vastaa kysymyksiin ja selvitä, mitä ikäisesi pelkäävät ja mistä he haaveilevat

https://yle.fi/uutiset/3-12568850?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp&fbclid=IwAR2a19cAaDmTgqQQh3suCxeMQ9quG5TFczM9gW-F4utph1asJZO2Q1pF9qY

Vastaustesi perusteella olet kuin 30-44-vuotias mies.

T: Xante

Tämä oli hupaisa kysely! Suurin osa kysymyksistä on turhan kuuloisia, kenelle ei oma terveys ole tärkeä? Ilmeisesti ne kuitenkin väsyttävät vastaamaan rehellisesti muutamaan mielipiteitä jakavaan kysymykseen. Niin paljastuu kuinka itsekäs ja epäempaattinen on.

Vastaustesi perusteella olet kuin 30-44-vuotias mies

ROOSTER

Törmäsin Roope Lipastin kolumniin. Sen aiheena oli itsearviointi. Hyvä kolumni.

Lainaus käyttäjältä: https://yle.fi/uutiset/3-12451934Valitse seuraavista itseäsi parhaiten kuvaava vaihtoehto – A) olen paska, B) olen surkea, C) en osaa sanoa

Pitkään pohdittuani valitsen C.

Ei ole minun tehtäväni alkaa itseäni moittia. Tehkööt muut sen jos näkevät tarpeelliseksi. Koitan useimmiten kannustaa ja kehua itseäni. Voin silti olla paska - toki.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Kopek

Muistatko kasvot.

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008984718.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=promobox

Tuloksesi testissä oli

70 / 80

Keskimääräinen tulos tässä testissä on ollut 74 / 80.


Tulokseni olisi voinut olla 71, koska yhden kuvan kohdalla painoin vahingossa väärää nappia. Muistin kasvot, mutta painoin "en muista". Monen kuvan kohdalla homma meni kuitenkin arvailuksi, joten tulos olisi voinut olla huonompikin.

Testin aikahaarukka on hyvin lyhyt. Tosielämässä aika on pidempi. En todellakaan muistaisi seitsemääkymmentä kasvoa kahdeksastakymmenestä, jos jossakin tilaisuudessa ihmisiä tapaisin. Hyvä jos muistaisin kymmenen.