Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Testaa itsesi ja vertaa muihin

Aloittaja ROOSTER, elokuu 22, 2019, 17:51:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

ROOSTER

Jotain meni pieleen:

  Eliitti    

Onneksi olkoon! Olet suomalaista yläluokkaa. Pitkä, kaunis ja varakas. Pääomaa ja omistuksia löytyy. Olet siis onnellinen. Ja tunnet julkkiksia! Sinulla on makua ja tyyliä, jonka voit rohkeasti myös näyttää kanssaihmisillesi. Elämäsi on ihanaa. Jatka muiden ihmisten halveksimista puhtaalla omallatunnolla. Nyt äkkiä hakemaan se 7 euron erikoiskahvi. Sokka irti!   
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Socrates

Älkää googletelko minua vaan googlettakaa perspano, niin löydätte jotain mikä kiinnostaa ja kiihottaa.

-:)lauri

Yllätyksettömästi rahvasta ollaan.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

MrKAT

Lainaus käyttäjältä: Kopek - syyskuu 14, 2022, 17:24:24
Eliittitesti:
http://sininenzeppeliini.blogspot.com/2014/01/suuri-eliittitesti.html
Minulle ei toiminut. Oli mykkiä ne vaihtoehdot, klikkailu ->ei tapahdu mitään. Yhtä hyvin voisin "klikkailla" tämän tekstin sanoja tässä... yhtä mykkänä, toimimattomana.

Missä perussuomalainen törttöilemässä, siellä Jokisipilä puolustelemassa.
                    - Vanha turkulainen sananlasku (by Antti Gronow)

Hayabusa

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hayabusa

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hippi

^
Todella loistava tulos! Taidat seurata tv-uutisia päivittäin.
Vastasit oikein 10 kysymykseen


Toinen väärin menneistä harmittaa, kun pitkään mietin kahden välillä.
Hämäännyin siitä, että kuva oli sen verran vanha, lähes nuoruuskuva.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - syyskuu 14, 2022, 21:14:58
Lainaus käyttäjältä: Kopek - syyskuu 14, 2022, 17:24:24
Eliittitesti:
http://sininenzeppeliini.blogspot.com/2014/01/suuri-eliittitesti.html
Minulle ei toiminut. Oli mykkiä ne vaihtoehdot, klikkailu ->ei tapahdu mitään. Yhtä hyvin voisin "klikkailla" tämän tekstin sanoja tässä... yhtä mykkänä, toimimattomana.

Lainaus:

Testissä on 40 lyhyttä, sivaltavaa monivalintakysymystä. Testin tekemiseen kuluu normaaliälyiseltä vastaajalta noin viisi minuuttia. Testin lopuksi saat tiedon sosiaalisesta statuksestasi. Varoitus: Testi ei edistä suomalaisen yhteiskunnan koheesiota. (Huom: testi ei välttämättä pyöri kököillä selaimilla.)
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Brutto

"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Hippi

^
Tunnet hyvin erilaiset taikauskoisuuteen liittyvät tavat!
Vastasit oikein 11 kysymykseen


Tuossa oli aika monta, joita en ollut edes kuullut koskaan, mutta valitsemalla loogisimman vaihtoehdon yhtä lukuun ottamatta osuin oikeaan :)
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hiha

Tunnet hyvin erilaiset taikauskoisuuteen liittyvät tavat!
Vastasit oikein 9 kysymykseen

Kas kun kehutaan vaikka meni vatukkoon. En suhtaudu asiaan niin kevyesti kuin tuloksista voisi luulla. Kaikkea ei tarvitse vain tuskallisesti tietää, kun elää suojaavassa proaktiivisessa magiapilvessä.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Brutto - syyskuu 22, 2022, 08:12:37
Kaikki oikein taikauskotestissä:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009076256.html
Hupsis, kaikki oikein, vaikken edes tunnistanut kaikkia uskomuksia. = Olen siis taikauskoinen!
Schwidut, en haluaisi olla.

Toope

https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009090335.html
Savonkielen testi:
Huanosti meni 5/10, vaikka osin juureni ovat savolaisalueella.
Olen vain taantunut.


Hiha

Sulla on Toope ennustajanlahjoja. Todellakin, kaikki oikein. Palaute oli kylläkin yliampuvaa.

Tuloksesi: 14 / 14
Olet nero!


Ja pöh. Vastaamisessa oli eniten iloa kymmensormijärjestelmästä koska ne joutui kirjoittaan.