Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Testaa itsesi ja vertaa muihin

Aloittaja ROOSTER, elokuu 22, 2019, 17:51:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kertsi

Lainaus käyttäjältä: Kopek - marraskuu 27, 2022, 18:37:12
"Vastasit oikein 3 kysymykseen"

Onko optimistin käsikirjassa ohje siitä, miten saa valehdeltua (itselleen) huonon tuloksen olevankin hyvä?

Ei minua kiinnostanut koulussa mitkään äidinkielen termit tai mikään muukaan. Koulu oli minulle pelkästään paikka, jossa olla pakko lusia tietyt tunnit. Varsinainen elämä oli koulun ulkopuolella kavereitten kanssa touhutessa.
Kettuilet, mutta en ota kettuiluun kantaa.

Ihan hyvinhän sä tuossa pärjäsit ilman Optimistin käsikirjaakin. Selitit huonon testituloksen itsesi kannalta hyvin, eli tavalla, jolla säilytit itsetuntoasi ja olit armollinen itsellesi. Eli vaikka tulos olikin kehno, ei se haittaa, sillä et panostanut asian oppimiseen koulussa.

Pakkopullaa oli koulu minullekin ajoittain, varsinkin viimeisinä vuosina. Tuntui kuin olisi vankilassa.

Äidinkielen kielioppi oli kyllä aika kiva aine silloin aikoinaan. Olin unohtanut koko modus-sanan, josko edes olin kuullut sen. Ja tein puolihuolimattomasti testin, eli en käyttänyt apuja vihjeitä jne.. Mutta kun muutama kysymys oli mennyt, aloin pääsemään kärrylle, mikä se modus edes on, ja tulokseksi tuli 8. Aika hyvin, kun siitä on niin monta vuosikymmentä, kun äidinkieltä opiskelin. Kun en saanut 10, vähän kyllä mollasin itseäni, sillä minulla on tapana piiskata itseäni hyviin suorituksiin. Kilpailuvietti, suorituskeskeisyys tai jotain. Pitäisi olla ihan tyytyväinen. Ehkä voisin päättää, että olen tyytyväinen tulokseen. Varsinkin, kun olen nukkunut huonosti koko viikon.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Norma Bates

Konvehdit 6/12. Syön kumminkin sikäli harvoin. Ja kun syön, aloitan ikävimmäksi olettamastani, ja lopetan parhaimmiksi uskomiini. Yksi kerros rasiasta per päivä.

Auta armias jos joku söisi kanssani ja ronkkisi mistä sattuu. Kummallekin identtinen satsi.

Kopek

#1802
Tuloksesi: 4 / 12
Olet aloitteleva suklaasuu!

Yhden tiesin melko varmasti, yksi oli valistunut arvaus ja loput kaksi olivat pelkkiä arvauksia.

Tämän testin huonosta tuloksesta en ota taakkaa itsetunnolleni vaan melkein päinvastoin. Olisi jännä nähdä korrelaatio testituloksen ja testintekijän painoindeksin välillä.

Allekirjoittaneen luku on lähempänä normaalipainon alarajaa kuin ylärajaa.

https://www.laskurini.fi/terveys/painoindeksilaskuri

LISÄYS:

Jäikö koulun fysiikan tunneilta mitään mieleen? Testaa 12 kysymyksellä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009063442.html

Mielettömän hieno tulos! Satutko kenties olemaan fyysikko?
Vastasit oikein 12 kysymykseen

Vuosien epäonnistumisputken jälkeen joku ehkä luulee, että tulos on väärennetty, mutta arvausonni osui tällä kerralla kohdalleen. Suurin osa kysymyksistä oli helppoja, mutta joidenkin kohdalla piti ottaa arvaamisen riski kahden vaihtoehdon välillä, kun kaksi muuta olivat jo selvästi vääriä. En minä koulun fysiikasta noita asioita muista. Pelkästään Hesaria lukemalla tietoa on kertynyt, samoin käytännön puuhissa.

Socrates

Fysiikasta 10/12, käytin vihjeet.
Älkää googletelko minua vaan googlettakaa perspano, niin löydätte jotain mikä kiinnostaa ja kiihottaa.

Hiha

Vastasit oikein 12 kysymykseen

Ilman vihjeitä, mutta ei ilman fysiikan tunteja. Lakikysymys oli pahin. Onneksi Murphyn laki oli tuttu. Muuten olisin muistanut vain entisen sähkömiehen muistisäännön: Ohmi kertaa käämi, pimeenä koko lääni.

Xantippa

En tajua näitä karkkitestejä, sillä 9/12, olet todellinen konvehtiguru!

Totta toisaalta oli luonnehdinta

Vaikka konvehtitietämyksesi on ällistyttävää, olet valitettavasti kahvipöytien kauhu. Sinulle ei nimittäin mikä tahansa suklaa kelpaa, sillä tiedät täsmälleen, mikä suklaa on parasta – etkä pelkää kertoa sitä ääneen.

sillä en erityisemmin pidä suklaasta ja syön vain, jos oikeasti jostain tykkään. Eli toisin sanoen: ehkä erotan nämä toisistaan ei sen vuoksi, että söisin niitä usein, paljon tai mielelläni, vaan sen vuoksi, että osaan ronklata syötävät joukosta.

T: Xante

-:)lauri

11/12 fysiikkatestistä. En keksinyt millään, mitä vastata fysiikanlakikysymykseen. Lopulta tuikkasin vain jotain namiskaa ja ihmettelin, miksi testi näytti, mikä olisi pitänyt valita. Hetki meni, kunnes hogasin, mitä tuli tehtyä :D :D
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hippi

Aivan mahtavaa fysiikkatietämystä!
Vastasit oikein 11 kysymykseen


Jos olisin notkeampi, niin potkisin itseäni päähän tuon väärin menneen vuoksi. Sen olin järkeillyt ihan oikein, mutta klikkasin väärin.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

urogallus

Lainaus käyttäjältä: -:)lauri - marraskuu 30, 2022, 16:02:21
11/12 fysiikkatestistä. En keksinyt millään, mitä vastata fysiikanlakikysymykseen. Lopulta tuikkasin vain jotain namiskaa ja ihmettelin, miksi testi näytti, mikä olisi pitänyt valita. Hetki meni, kunnes hogasin, mitä tuli tehtyä :D :D

Murphyn laki toimi taas!

Ei sentään kysytty Fuusion vakiota. Sehän kuuluu näin: kaupallisen fuusiovoiman käyttöönotto on ajankohdasta riippumatta aina 30 vuoden päässä tulevaisuudessa.

Juu, ja 12/12. Kaikki lait eivät olleet tuttuja, mutta sen pystyi toki päättelemään.

Xantippa

Fysiikkatesti 11/12, mutta luulin kysyttävän jotain enemmän fysiikasta kuin historiasta ;D eli kuka keksi mitäkin.

T: Xante

Melodious Oaf

Konvehtitestissä 2/12*
Fysiikkatestissä 12/12

Kummatkin ilman vihjeitä. Arvioisin silti että olen kummastakin aiheesta suunnilleen yhtä pihalla :D



*Kopekille tiedoksi että BMI on jossain välillä 20–23 — en tiedä tarkkaa painoa enkä edes pituutta.

Norma Bates


Norma Bates

MO, painoindeksissä 20 ja 23 välillä on jo semmoinen ero, että ei mitenkään voi asettua noin laajalle haitarille paino. Tai näin on ainakin omalla kohdallani naisena. Jos otettaisiin kuva indeksillä 20 ja indeksillä 23, niin kyllä erottaisi kumpi on kumpi.

Tällä hetkellä 21.

MrKAT

Omatekoinen testi. Testaan: HOOVER-pesukone. Pesukone joka toimii tai on toimimatta, pääasia että chrome tietää ja seuraan verrata tuleeko pesukonemainoksia tämän jälkeen. Vaatteet ja pesukone, se on pesukone se. Hoover pesukone. Hoover hoover hoover muttei sentään herbert :D
Missä perussuomalainen törttöilemässä, siellä Jokisipilä puolustelemassa.
                    - Vanha turkulainen sananlasku (by Antti Gronow)

Hippi

 ^
Minkä vaikutuksen itseesi teki Hoover nimen toistaminen?
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️