Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Testaa itsesi ja vertaa muihin

Aloittaja ROOSTER, elokuu 22, 2019, 17:51:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Kopek

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - toukokuu 23, 2023, 10:05:12
Oletko katsonut Reinikaista?  https://www.tamperelainen.fi/paikalliset/4626856


9/20

Meni oletettua heikommin. Ylikunto, vatsavaivat ja lämmin ilmasto varmaan aiheuttivat heikon suorituksen. Pitää vaihtaa valmentajaa, pyytää apurahaa - korkean paikan leirikin voisi auttaa.

Sain pisteen enemmän arvailemalla. Väärin arvauksiakin tuli. Poliisisarjat eivät "ymmärrettävästi" kuulu suosikkeihini eikä ylipäätään suomalainen TV-viihde. Kysymyksissä mainitut nimet olivat suurelta osin minulle tuntemattomia. Joitakin lööppien "ikijulkkiksia" sieltä tiesin.

ROOSTER

Entä muistuuko mieleen kesärallatukset?

https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/kulttuuri/kesalaulujen-sanat-testi/

Pisteet: 5/8

Hyvä tulos! Olet selvästi rallatellut näitä viisuja paljon.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

^
Pisteet: 7/8
Onneksi olkoon, huipputulos! Olet joko ahkera laulaja tai muistihirmu – tai molempia.


En ole laulaja.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

^
Ei olla täälläkään mutta jostain syystä
tämä on juuri se laulu jota hyvän kaverin kanssa lauletaan duettona kolmen promillen kännissä.  ;D

Olisi varmaan ollut komiaa saada itse Olavi joskus mukaan ja vetää tuo triona. Muuten en noista vanhoista biiseistä oikein välitä, mutta tuossa on jotain.

Muistini oli joskus 10/10, nyt se on noin 8/10 ja laskussa.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

^
Voin vaivattomasti kuvitella duon keinuvan koreografian   ;D ;D ;D ;D
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

Muistaisin tehneeni tämän jo aiemmin, mutta en ole ihan varma. Noh, ihminen muuttuu, ja joskus kehittyykin.  https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009620027.html

Olet melko suomalainen!

Kas, kiinnostava tapaus! Sinussa on paljon suomalaisia piirteitä, mutta et ole kuitenkaan sielultasi aivan 100-prosenttinen suomalainen. Tunnistat itsessäsi paljon suomalaisuuteen liitettäviä ominaisuuksia, mutta sydämessäsi tunnet, ettei jokin ole aivan kohdallaan. Kenties tykkäät jutella tuntemattomien kanssa bussipysäkillä, nautit aidosti 30 asteen helteistä tai käyt saunassa vain pari kertaa vuodessa?
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

ROOSTER

^
Kas, löytyi aiempi testi (mainion hakuominaisuuden avulla). Ei muutosta.  ;D

https://kantapaikka.net/index.php/topic,803.msg154697.html#msg154697
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hayabusa

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - toukokuu 29, 2023, 18:15:16
Entä muistuuko mieleen kesärallatukset?

https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/kulttuuri/kesalaulujen-sanat-testi/

Pisteet: 5/8

Hyvä tulos! Olet selvästi rallatellut näitä viisuja paljon.

Pisteet: 8/8
Onneksi olkoon, huipputulos! Olet joko ahkera lauaja tai muistihirmu – tai molempia.

Pari meni kyllä arvauksella.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur


Hayabusa

New York, New York! USA:n kaupungit ovat sinulla äärimmäisen hyvin hallussa.
Vastasit oikein 12 kysymykseen


Ja en ole koskaan käynyt tuolla Uudessa Amsterdamissa.  ;)
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hippi

Los Angeles, I'm Yours! Tunnistit USA:n kaupungit todella hyvin.
Vastasit oikein 10 kysymykseen


Aika noloa, että LA:n pistin väärin, mutta se toinen väärä oli ihan ok siinä mielessä, että siitä ei ollut oikein mitään mielikuvaa.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Kopek

Yhden kaupungin kohdalla hosuin ja vastasin väärin. Olisi pitänyt katsoa tarkemmin karttaa. Yksi meni oikein osittain arvaamalla.

Tapasin muutama viikko sitten kaupassa entisen koulukaverini. Hän kertoi olevansa lähdössä Yhdysvaltoihin. Hän aikoi ajella autolla Texasissa ja muuallakin.

Hippi

Tämä oli hauska testi. Muodostin oman vastaukseni jo ennen kuin olin lukenut kysymyksen, eli näin kuvan ilman otsikkoa ja ihmettelin kuvien tuottamaa erilaista mielikuvaa.

Tässä kuva ja kysymys kuuluu: Kumpi kasvokuvista vaikuttaa iloisemmalta?



Mieti rauhassa, vaikka vastaus voi tulla jo heti ensinäkemältä. Kumman valitsit ja mitä se sinusta kertoo?
Alla oikean vaihtoehdon kohdalla syväanalyysi siitä millainen olet :D

Kasvot1
Näyttivätkö ensimmäiset kasvot sinusta onnellisemmilta? Siinä tapauksessa olet utelias ja seikkailullinen luonne. Elämä on sinulle kuin labyrintti täynnä toinen toisiaan uudempia kokemuksia, joihin heittäydyt ilman pelkoa. Uudet ihmiset sekä paikat ovat sinulle helppoja asioita ja nautit siitä, kun saat haastaa itseäsi. Tämä johtuu monesti siitä, että tiedät ihmisten yleensä pitävän ja kunnioittavan sinua. Olet itsevarma.

Kasvot2
Jos jälkimmäiset kasvot taas ovat mielestäsi onnellisemmat se tarkoittaa sitä, että sinua ohjaa erityisesti logiikka. Haluat ja vaadit elämältä sekä siinä kanssasi olevilta ihmisiltä järjestystä sekä selkeyttä. Asioiden täytyy tapahtua selvien sääntöjen mukaan. Olet hyvin määrätietoinen ja voit saavuttaa elämässä isoja asioita, sillä tiedostat tarkkaan myös omat taitosi sekä lahjasi, joiden varassa uskallat kurotella kohti unelmiasi.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Hippi - kesäkuu 11, 2023, 09:42:37
Tämä oli hauska testi. Muodostin oman vastaukseni jo ennen kuin olin lukenut kysymyksen, eli näin kuvan ilman otsikkoa ja ihmettelin kuvien tuottamaa erilaista mielikuvaa.

Tässä kuva ja kysymys kuuluu: Kumpi kasvokuvista vaikuttaa iloisemmalta?

Et sitten kertonut kumpaa kannatit  ;D

Minulla oli kasvokuva 2 iloisempi mutta selitys 1 tuntui sopivammalta. Yhtä luontevaa kuin hybridiautoilu, siinäkin yritetään saada kaikki samaan pakettiin, saamatta aikaan muuta kuin vain kompleksisen kokonaisuuden. Tietysti on hieman arroganttia valita selityksistä sopivin itse, eikä testin perusteella.

Olisi hauska tehdä monipuolisempi, usean kuvan, tuollaisen menetelmän testi. Luultavasti ainakin mahdollinen sosiopatismi paljastuisi.

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

Pahus, tosiaan unohdin kertoa oman tulokseni, kun mietin tuota esillepanoa, jotta tulos ei paljastu etukäteen :)

Kakkonen minusta oli iloisempi ja kyllä minusta se sanallinen kuvaus kakkosen kohdalla kuvaa minua huomattavasti paremmin kuin ykkösen kuvaus.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️