Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Testaa itsesi ja vertaa muihin

Aloittaja ROOSTER, elokuu 22, 2019, 17:51:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ROOSTER

Ei taida olla täällä vielä leikkimielisten testien osiota.

Aloitetaan.  https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000006212707.html?ref=rss

Tulokseni:
Olet Mushu (lohikäärme).

Saatat joskus olla melkoinen rehvastelija ja joutua pulaan asenteesi takia. Kielesi on niin terävä, että keksit kärkkään kommentin mihin tahansa asiaan.


Muut ihailevat rohkeuttasi, kekseliäisyyttäsi ja sydämellisyyttäsi. Itse rakastat seikkailuja – ja olethan nyt muutenkin melkoisen mainio tapaus!


Vielä kun joku kertoisi, missä Disneyleffassa em. Mushu esiintyy?
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

Olet Dumbo (lentävä norsu).

Et ole elämässäsi säästynyt kaltoinkohtelulta, mutta olet elävä esimerkki siitä, miten sinnikkyys palkitaan. Hyvien ystäviesi kannustamana olet onnistunut kääntäämään erilaisuuden vahvuudeksi.



Hyväsydämisyytesi on vertaansa vailla. Ja olethan söpö kuin mikä!
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

a4

Olet Ihaa (aasi).
Viihdyt itseksesi, omassa rauhassa. Et todellakaan ole syntynyt kultalusikka suussa, eikä onnikaan ole aina puolellasi. Pystyt silti lopulta näkemään asioiden myönteiset puolet, omalla sarkastisella tavallasi.
Ja tiedät, että kenties matka on tärkeämpi kuin päämäärä.


Ensimmäisessä lauseessa jo henkilöhyökkäys.
Jota seuraa pitkälle menevät oletukset luonteestani.
Viimeinen lause ei pelasta kokonaisuutta vaikka onkin filosofinen helmi.

Olisi kiva tietää mitä tuloksia eri maiden tiedustelupalvelut ovat saaneet esim. Putinin tai Trumpin luonteista.
Onko Putin Peter Pan ja Trump Pocahontas?!
Katsoiko kukaan Niinistön ja Putinin eilistä tapaamista, mitä kysymyksiä lehdistö kysyi Putinilta?

Brutto

"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

kertsi

#4
Mäenala, aukkoja sivistyksessä. En edes ole koskaan kuullut monista noista prinsessoista ja prinsseistä, joten tulokset ovat sen mukaiset - täysin sattumanvaraiset, eli "pientä" hajontaa, esimerkiksi:


Olet Simba (leijona).

Itsevarmuus ja sinnikkyys ovat vahvuuksiasi, ja muut ihailevat sinussa juuri näitä piirteitä. Jalkasi pysyvät tukevasti maassa silloinkin, kun muut säikähtävät ja saattavat tehdä hätiköityjä päätöksiä.
Kaiken lisäksi sinä vain paranet vanhetessasi!


Olet Bambi (peura).

Haluat uskoa kaikista ja kaikesta aina hyvää. Erityisherkkänä olet usein kuin peura ajovaloissa. Tämän takia elämäsi ei ole aina helppoa, mutta ystävällisyytesi ja sydämellisyytesi takaavat, että ihmisillä on hyvä olla lähelläsi.
Ilman kaltaisiasi maailma olisi paljon pahempi paikka.


Olet Kulkuri (koira).

Olet katujen kasvatti ja tottunut selviytymään itseksesi. Vapaudenkaipuusi on pohjaton, mutta oikeassa seurassa uskallat näyttää, että kovan ja erittäin viehättävän kuoresi alla on lojaali ja herkkä kumppani ja ystävä.
Teet mitä vain läheistesi puolesta.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Toope

Jätän väliin testin. Nuo modernit Disney-hahmot ovat vähän politisoituneita, vertaisin mieluummin Akuun ja Mikkiin...

mikainen

Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 22, 2019, 22:18:41
Jätän väliin testin. Nuo modernit Disney-hahmot ovat vähän politisoituneita, vertaisin mieluummin Akuun ja Mikkiin...

Kannattaa tosiaan varoa kaikkea missä on kyse todellisesta minästä. Ettei joku ikävä totuus paljastu leikin varjolla.

Olen Sven-poro.

Hippi

Nettihän on tursollaan kaikkia hassunahuskoja testejä, mutta minun suosikkini on vuosikaudet ollut syntitesti. Olisikohan siitä jo 15 vuotta, kun olen sen ensimmäisen kerran tehnyt. Joku bittisyysongelma tmv. siinä tulossivulla näyttäisi olevan, mutta ei se nyt luettavuutta kovin paljoa haittaa.

Syntitesti

Tässä tulokseni ja kun vertaisin noita jokseenkin tasan 10 vuotta sitten tehtyyn testiin, niin oleellinen muutos on ollut tuo murehtimisen muuttuminen, joka 10 vuotta sitten oli aika alhaalla, mutta nyt näyttää taas palanneen suurimmaksi synnikseni, mitä se ensimmäisissä testeissä oli. Hyveiden puolella näyttäisi Rakkaus ja Oikeudenmukaisuus vaihtaneen paikkaa, mille en kyllä selitystä löydä.

Löysin vanhat tulokseni Näkkärin ajoilta ja siinä oli testitulokset kolmen vuoden välillä tehtynä. Mutta kaiken kaikkiaan yllättävän paljon on tulokset muuttuneet 10 vuoden aikana, vaikka vastauksia antaessani ole tunne, että "näin olen aina ajatellut". Ei se sitten niin olekaan. Noissa kysymyksissä tietysti on paljon sellaisia, joihin ei ollut ihan mieleistä vastausta, joten oli ruksattava vähiten väärä. Monessa mietin parin vaihtoehdon välillä, joten siitä varmaan nuo muutokset osaksi on peräisin.

Hyveitä:
Oikeudenmukaisuus: 18
Kohtuullisuus: 13
Viisaus: 12
Suhteellisuuden taju: 11
Jalo joutilaisuus: 10
Urhoollisuus: 8
Lojaalisuus: 7
Anteeksiantavaisuus: 6
Rakkaus: 5
Pyhä huolettomuus: 4
Hiljainen tieto: 2

Syntejä:
Murehtiminen: 9
Vihamielisyys: 8
Ylpeys: 8
Hengen velttous: 7
Huumorintajuttomuus: 6
Tietämättämyys: 6
Vatsan palvonta: 6
Välinpitämättämyys: 6
Kateus: 5
Hekumallisuus: 2
Ahneus: 0
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

-:)lauri

Hyveitä:
Suhteellisuuden taju: 15
Oikeudenmukaisuus: 13
Anteeksiantavaisuus: 12
Rakkaus: 10
Jalo joutilaisuus: 9
Pyhä huolettomuus: 9
Urhoollisuus: 9
Lojaalisuus: 7
Hiljainen tieto: 6
Viisaus: 6
Kohtuullisuus: 1

Syntejä:
Murehtiminen: 11
Välinpitämättömyys: 9
Ahneus: 7
Hekumallisuus: 7
Ylpeys: 7
Vatsan palvonta: 6
Hengen velttous: 4
Kateus: 3
Tietämättömyys: 3
Vihamielisyys: 2
Huumorintajuttomuus: 0
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

kertsi

#9
Mulla on vitsit vähissä nykyään.

     Hyveitä :

Viisaus: 13
Jalo joutilaisuus: 11
Kohtuullisuus: 11
Oikeudenmukaisuus: 10
Rakkaus: 10
Urhoollisuus: 10
Anteeksiantavaisuus: 8
Suhteellisuuden taju: 8
Lojaalisuus: 7
Hiljainen tieto: 6
Pyhä  huolettomuus: 6

      Syntejä:

Ylpeys: 13
Huumorintajuttomuus: 8
Murehtiminen: 8
Vihamielisyys: 7
Ahneus: 6
Kateus: 5
Tietämättömyys: 3
Vatsan palvonta: 3
Välinpitämättömyys: 3
Hekumallisuus: 2
Hengen velttous: 2

Tein uudestaan testin, kun olin valinnut väärän vastauksen kysymykseen 10 testatakseni sen vaikutusta. Saattaa olla, että jokin muukin painotus oli erilainen.

Hyveit�:

Rakkaus: 15
Urhoollisuus: 14
Viisaus: 13
Kohtuullisuus: 11
Lojaalisuus: 11
Oikeudenmukaisuus: 11
Jalo joutilaisuus: 10
Anteeksiantavaisuus: 8
Hiljainen tieto: 6
Suhteellisuuden taju: 6
Pyhä huolettomuus: 5

      Syntejä:

Ylpeys: 11
Huumorintajuttomuus: 8
Vihamielisyys: 8
Ahneus: 6
Murehtiminen: 6
Kateus: 5
Tietämättömyys: 3
Vatsan palvonta: 3
Hekumallisuus: 2
Välinpitämättömyys: 1
Hengen velttous: 0
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Xantippa

Tein ensin Disney-testin, lukematta muiden tuloksia. Vähän haittaisi muakin siinä sivystyksen puute, kun en kaikkia hahmoja edes tiedä. Valitsin sitten niistä, mitä tiedän:


Olet Kulkuri (koira).
Olet katujen kasvatti ja tottunut selviytymään itseksesi. Vapaudenkaipuusi on pohjaton, mutta oikeassa seurassa uskallat näyttää, että kovan ja erittäin viehättävän kuoresi alla on lojaali ja herkkä kumppani ja ystävä.

Teet mitä vain läheistesi puolesta.



Nyt teen syntitestin.

T: Xante

Xantippa

#11
Tässä tulokseni:

Hyveitä:

Lojaalisuus: 16
Anteeksiantavaisuus: 15
Rakkaus: 14
Pyhä huolettomuus: 13
Oikeudenmukaisuus: 12
Jalo joutilaisuus: 10
Kohtuullisuus: 10
Suhteellisuuden taju: 10
Urhoollisuus: 10
Viisaus: 9
Hiljainen tieto: 7

Syntejä:

Tietämättömyys: 9
Hengen velttous: 8
Kateus: 4
Murehtiminen: 3
Vihamielisyys: 3
Ahneus: 2
Hekumallisuus: 2
Välinpitämättömyys: 2
Vatsan palvonta: 1
Ylpeys: 1
Huumorintajuttomuus: 0

Ja nyt lukemaan toisten tuloksia:-)

T: Xante

Kopek

Vastaukseni kysymyksiin ovat tilanneriippuvaisia. Ensimmäinen kysymys koskee sitä, lukisinko ystäväni unohtamaa päiväkirjaa.

Mitä vastaan, kun minulla ei ole ystäviä, eikä kukaan tietämäni henkilö (paitsi yksi perheenjäsen) kirjoita päiväkirjaa. Yleisesti ottaen en ole kiinnostunut ihmisten päiväkirjoista, ja niiden lukeminen tuntuisi kiusalliselta. Yleensäkään en ole kiinnostunut muiden ihmisten asioista. Ilmeisesti olen niin itsekäs, että minua kiinnostaa vain minä itse. Vastaan siis, että en lukisi. En voi kuitenkaan olla asiasta täysin varma, koska niin paljon riippuu siitä, kuka olisi tuo "ystävä", ja mitä hänen päiväkirjassaan mahdollisesti olisi.  Jos sortuisin lukemaan, todennäköisesti vain vilkaisisin. Jos päiväkirja olisi kymmeniä vuosia vanha ja sisältäisi jotain minua ja minun historiaani koskevaa, silloin todennäköisimmin lukisin sitä. Jos se olisi tämän hetken päiväkirja, se ei kiinnostaisi.

Entä toisen kysymyksen "pieni eroottinen seikkailu"? Mitä sillä tarkoitetaan? Ainakaan mihinkään fyysiseen seikkailuun tai kontaktiin kenenkään kanssa en lähtisi, mutta jos nakurannat ja "yhteiskylpylät" ja anonyymit nettijutut ynnä muu lasketaan eroottisiksi seikkailuiksi, niin asia muuttuu. Vastaan nyt kuitenkin, että en lähtisi.

Ei noihin kysymyksiin voi vastata, koska vaihtoehtoja puuttuu ja mikään vaihtoehdoista ei ole se, minkä valitsisin. Esimerkiksi pakolaiskeskusta vastustavaan adressiin en ehkä kirjoittaisi nimeäni, mutta syy ei olisi se, että nimen kirjoittaminen ilmentää muukalaisvihaa. Ei vain huvittaisi kirjoittaa. Pelkäisin, että nimestäni adressissa voisi olla jotain haittaa minulle - eli taas itsekkäät syyt.

Tässä tulos, mutta se on täysin höpöhöpöä.

Hyveitä:

Rakkaus: 13
Suhteellisuuden taju: 13
Oikeudenmukaisuus: 10
Pyhä huolettomuus: 10
Jalo joutilaisuus: 8
Urhoollisuus: 8
Anteeksiantavaisuus: 6
Hiljainen tieto: 6
Viisaus: 6
Lojaalisuus: 5
Kohtuullisuus: 2

Syntejä:

Vatsan palvonta: 12
Murehtiminen: 11
Ylpeys: 11
Hengen velttous: 9
Välinpitämättämyys: 9
Huumorintajuttomuus: 6
Tietämättämyys: 4
Vihamielisyys: 2
Ahneus: 1
Hekumallisuus: 1
Kateus: 1

Hippi

Itselläni on useimmissa testeissä juuri tuo ongelma, että pitää kehitellä kuvitteellinen tilanne ja arvella vastaus sen mukaan ja toinen on sitten, että valitsee vähiten väärän vastauksen.

Päiväkirjajuttu oli minulle helppo, vaikka ei ole yhtään päiväkirjaa pitävää ystävää. Yksi tyttäristäni piti päiväkirjaa ja se oli tavallinen paksu mustakantinen vihko ilman lukkoa. Minusta ole itsestään selvyys, että en sitä avaa olipa se jäänyt mihin tahansa. Korkeintaan vein sen tyttäreni pöydälle. Mutta muuten tuossa testissä oli monia kysymyksiä, joihin en ole ikinä joutunut. Noihin vastaaminen ilmeisesti on aika paljon mielentilasta kiinni, eli miten jaksaa pohtia mahdollista tilannetta ja miten ehkä toimisin. Sillä varmaan osaksi selittyy eri testikertojen tulosten aika isokin poikkeama.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Xantippa

Näissä testeissähän yleensä haetaan tietynlaista trendiä, ei niinkään tarkkaa vastausta johonkin kysymykseen.

Eli tuloksia lasketaan ristiin rastiin laskeskellen ja eri vastauksista vertaillen. Pidin tätä yllättävän hyvänä, sillä tulosrivissä oli yllättäviä asioita, joita ei suoraan kysymyksistä saattanut aavistaa, kuten usein asian laita on.

Eli testiä ehkä pitäisi lukea jotenkin siten, miten muut numerot vertautuvat omaan korkeimpaan numeroon, ovat suhteessa siihen. Jos toisiin haluaa vertailla, sama juttu.

T: Xante