Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Testaa itsesi ja vertaa muihin

Aloittaja ROOSTER, elokuu 22, 2019, 17:51:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Brutto

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - elokuu 30, 2019, 07:58:16
Näissä testeissähän yleensä haetaan tietynlaista trendiä, ei niinkään tarkkaa vastausta johonkin kysymykseen.



Lisäksi testin laatijan oma moraali on asetettu koko testin mittapuuksi. Jos testin laatijan mielestä on oikeudenmukaista ottaa maahan tuhansia terveitä elintasopakolaisia viemään sosiaaliturvaa niiltä jotka eivät itse pysty elantoaan hankkimaan, niin kaikki toista mieltä olevat ovat epäoikeudenmukaisia ihmisiä. Itsekkäitäkin vielä. Ja tietämättömiä. Ja välinpitämättömiä. Jopa vihamielisiä.
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

kertsi

#16
Lainaus käyttäjältä: Brutto - elokuu 30, 2019, 08:09:34
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - elokuu 30, 2019, 07:58:16
Näissä testeissähän yleensä haetaan tietynlaista trendiä, ei niinkään tarkkaa vastausta johonkin kysymykseen.



Lisäksi testin laatijan oma moraali on asetettu koko testin mittapuuksi. Jos testin laatijan mielestä on oikeudenmukaista ottaa maahan tuhansia terveitä elintasopakolaisia viemään sosiaaliturvaa niiltä jotka eivät itse pysty elantoaan hankkimaan, niin kaikki toista mieltä olevat ovat epäoikeudenmukaisia ihmisiä. Itsekkäitäkin vielä. Ja tietämättömiä. Ja välinpitämättömiä. Jopa vihamielisiä.
Veikkaisin, että testin laatijan mielestä varmaankin esimerkiksi Breivik oli kaikkea noista, epäoikeudenmukainen, itsekäs, tietämätön, välinpitämätön, ja jopa vihamielinen. Breivik toki on ääriesimerkki, koska toteutti sen, mistä niin monet hänen ajatusmaailmansa jakavat vain puhuvat, ja josta unelmoivat. Testin laatija on tuhma.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Hippi

Testin laatija ei ole testiä laatiessaan kuullutkaan Breivikistä enkä ole varma edes 11/9 -iskuistakaan.
Laskujeni mukaan itse tein testin suunnilleen 2004 tuskin myöhemmin. Yleensähän tuollaiset testit ovat käännöksiä, jotka tulevat meille pitkälläkin viiveellä ainakin tuohon aikaan tulivat.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

LainaaKuka Ankkalinnan voimanaisista olet? Tee erehtymätön testi

Minä erehdyin tekemään.

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000006221768.html

"Olet Mummo Ankka!

Onko sinulla joskus tunne, että henkinen ikäsi on kypsemmänpuoleinen? Se ei ehkä ole harhaa. Olet vankka perinteiden kannattaja, joka ei anna periksi nykyajan hömpötyksille. Sinuun voi aina luottaa.


Sinulla on hyvä sydän. Sen tietää siitä, että saatat hyysätä nurkissasi tyyppejä, joille et henno antaa lähtöpasseja. Toinen vaihtoehto on, että tykkäät pitää omaa toyboyta."
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

kertsi

Lainaus käyttäjältä: Hippi - syyskuu 01, 2019, 09:34:52
Testin laatija ei ole testiä laatiessaan kuullutkaan Breivikistä enkä ole varma edes 11/9 -iskuistakaan.
Laskujeni mukaan itse tein testin suunnilleen 2004 tuskin myöhemmin. Yleensähän tuollaiset testit ovat käännöksiä, jotka tulevat meille pitkälläkin viiveellä ainakin tuohon aikaan tulivat.
Jep, varmaankin noin. Olisi pitänyt käyttää muotoa konditionaali, kun olettelin testin laatijalle mielpiteitä Breivikistä, mielipiteitä, joita voisi olla sellaisella henkilöllä, kuin sillä, joka tuollaisen testin muotoilee.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

-:)lauri

#20
Lainaus käyttäjältä: Brutto - elokuu 30, 2019, 08:09:34
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - elokuu 30, 2019, 07:58:16
Näissä testeissähän yleensä haetaan tietynlaista trendiä, ei niinkään tarkkaa vastausta johonkin kysymykseen.



Lisäksi testin laatijan oma moraali on asetettu koko testin mittapuuksi. Jos testin laatijan mielestä on oikeudenmukaista ottaa maahan tuhansia terveitä elintasopakolaisia viemään sosiaaliturvaa niiltä jotka eivät itse pysty elantoaan hankkimaan, niin kaikki toista mieltä olevat ovat epäoikeudenmukaisia ihmisiä. Itsekkäitäkin vielä. Ja tietämättömiä. Ja välinpitämättömiä. Jopa vihamielisiä.

Testisssä ei puhuttu sanaakaan elintasopakolaisista. Vaikka rehellisyyden nimissä en oikein ymmärä, mikä siinä olisi silloinkaan ongelmana, vaikka siitä joskus puhuttaisiinkin. Oikeudenmukaisuus tarkoittaa sitä, että kaikille ihmisille taataan ainakin elämän perustarpeet ja samanalaiset mahdollisuudet. Länsimaat muutenkin perustuvat avoimuuteen ja siksi myös maahanmuuttoon.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - syyskuu 01, 2019, 11:17:42
LainaaKuka Ankkalinnan voimanaisista olet? Tee erehtymätön testi

Minä erehdyin tekemään.

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000006221768.html

"Olet Mummo Ankka!

Onko sinulla joskus tunne, että henkinen ikäsi on kypsemmänpuoleinen? Se ei ehkä ole harhaa. Olet vankka perinteiden kannattaja, joka ei anna periksi nykyajan hömpötyksille. Sinuun voi aina luottaa.


Sinulla on hyvä sydän. Sen tietää siitä, että saatat hyysätä nurkissasi tyyppejä, joille et henno antaa lähtöpasseja. Toinen vaihtoehto on, että tykkäät pitää omaa toyboyta."

Olet Matami Mimmi!

Sinulla ei ole maailmanvalloitussuunnitelmia, koska sinua ei kiinnosta sellainen. Pystyisit kyllä, mutta kun ei kiinnosta. Viihdyt omissa oloissasi, mitä nyt välillä teet huviksesi vähän jäynää muille. Sisimmässäsi sykkii hyvä sydän.

Olet löytänyt oman tyylisi jo kauan sitten, ja ihan pian maailmalla kopioidaan persoonallista kampaustasi ja voittoisaa mekkomalliasi. Ei sillä, että sinua kiinnostaisi influensserin ura pätkääkään.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - elokuu 22, 2019, 17:51:56
Ei taida olla täällä vielä leikkimielisten testien osiota.

Aloitetaan.  https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000006212707.html?ref=rss

Tulokseni:
Olet Mushu (lohikäärme).

Saatat joskus olla melkoinen rehvastelija ja joutua pulaan asenteesi takia. Kielesi on niin terävä, että keksit kärkkään kommentin mihin tahansa asiaan.


Muut ihailevat rohkeuttasi, kekseliäisyyttäsi ja sydämellisyyttäsi. Itse rakastat seikkailuja – ja olethan nyt muutenkin melkoisen mainio tapaus!


Vielä kun joku kertoisi, missä Disneyleffassa em. Mushu esiintyy?

Olet Ihaa (aasi).

Viihdyt itseksesi, omassa rauhassa. Et todellakaan ole syntynyt kultalusikka suussa, eikä onnikaan ole aina puolellasi. Pystyt silti lopulta näkemään asioiden myönteiset puolet, omalla sarkastisella tavallasi.

Ja tiedät, että kenties matka on tärkeämpi kuin päämäärä.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hippi


Olet Minni Hiiri!

Sinä olet jämpti, kunnollinen ja mukava tyyppi, josta kellään ei ole mitään pahaa sanottavaa. Lisäksi olet hirmu kivan näköinen. Olet ehkä fiksukin, mutta jäät pahasti puolisosi varjoon. Tässä tullaan nyt ongelmakohtaan: pitäisikö sinun kehittää jotain omaakin? Onko tylsää ihan pelkästään tukea puolisoa ja hoitaa puutarhaa?

Vaikka olet pinnalta hyväntuulinen, oikeasti sinua kalvaa mustasukkaisuus. Miksi Mikki haluaa olla aina vain Hessun kanssa?



Vähän meni pieleen, kun ei ole puolisoa ja niin vastasinkin. Olen ilmesesti aika vahvasti Minni, sillä parissa kohtaa oli parikin vastausta, jotka olisi voinut valita, joten tein testin toistamiseen ja vaikka muutin noita paria vastausta, niin en siitä mikiskään muuttunut. Minni vaan ei ikinä ollut suosikkini, jotenkin ärsyttävä.

If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

kertsi

(Lisään tähän hakusanat, kun en koskaan löydä muuten tätä:
Kaiken maailman testit)

Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

kertsi

Selviäisitkö hengissä keskiajalla? Testaa tietosi!

Mää en kai selviäisi:

Tuloksesi on 5/10 oikein
Mieti vielä matkustamista keskiajalle. Lisäopinnot olisivat tarpeen.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Hippi

No enpä sitten lähde ainakaan keskiajalle, jos aikakone keksitään elinaikanani :)

Tuloksesi on 6/10 oikein
Mieti vielä matkustamista keskiajalle. Lisäopinnot olisivat tarpeen.

Yhden kysymyksen (Mikä olisi tiellä liikuttaessa todennäköisesti pahin ongelmasi seuraavista) oikeasta vastauksesta olin kyllä eri mieltä testin laatijan kanssa. Eli omasta mielestäni sain 7 oikein :D
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

-:)lauri

Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Juuli

#28
Tätähän minä olen aina vakuutellut. Nyt tuli vahva todiste:

"Olet Bambi (peura).
Haluat uskoa kaikista ja kaikesta aina hyvää. Erityisherkkänä olet usein kuin peura ajovaloissa. Tämän takia elämäsi ei ole aina helppoa, mutta ystävällisyytesi ja sydämellisyytesi takaavat, että ihmisillä on hyvä olla lähelläsi.
Ilman kaltaisiasi maailma olisi paljon pahempi paikka."

Lisää vaan tämmöisiä testejä. ;D

a4

Lainaus käyttäjältä: kertsi - syyskuu 08, 2019, 10:20:38
Selviäisitkö hengissä keskiajalla? Testaa tietosi!

Mää en kai selviäisi:

Tuloksesi on 5/10 oikein
Mieti vielä matkustamista keskiajalle. Lisäopinnot olisivat tarpeen.
Tuloksesi on 3/10 oikein  :o
Kuolisin uusavuttomana hienohelmana viikossa.