Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Testaa itsesi ja vertaa muihin

Aloittaja ROOSTER, elokuu 22, 2019, 17:51:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

a4

Tatuointien jälkeen janottaa..

Mikä limu olet?
https://testimato.com/fi/test/8211/perform

Olen Coca-Cola.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: a4 - huhtikuu 21, 2020, 07:40:29
Mikä limu olet?

Luomu mustikka vähähiilihapottetu virvoitusjuoma
Olet tosi hieno ja mahtava. Seisot muiden yläpuolella joka tilanteessa ja olet sininen.


Smurf?
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - huhtikuu 21, 2020, 10:20:34
Lainaus käyttäjältä: a4 - huhtikuu 21, 2020, 07:40:29
Mikä limu olet?

Luomu mustikka vähähiilihapottetu virvoitusjuoma
Olet tosi hieno ja mahtava. Seisot muiden yläpuolella joka tilanteessa ja olet sininen.


Smurf?

Sama
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

urogallus

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - huhtikuu 21, 2020, 10:20:34
Lainaus käyttäjältä: a4 - huhtikuu 21, 2020, 07:40:29
Mikä limu olet?

Luomu mustikka vähähiilihapottetu virvoitusjuoma
Olet tosi hieno ja mahtava. Seisot muiden yläpuolella joka tilanteessa ja olet sininen.


Smurf?

Tässä tapauksessa taitaa olla kyse sähkönsinisestä.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: urogallus - huhtikuu 21, 2020, 12:44:09
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - huhtikuu 21, 2020, 10:20:34
Lainaus käyttäjältä: a4 - huhtikuu 21, 2020, 07:40:29
Mikä limu olet?

Luomu mustikka vähähiilihapottetu virvoitusjuoma
Olet tosi hieno ja mahtava. Seisot muiden yläpuolella joka tilanteessa ja olet sininen.


Smurf?

Tässä tapauksessa taitaa olla kyse sähkönsinisestä.

Electric Blue metallic on yksi hienoimmista väreistä. Sopii erityisen hyvin moottoripyöriin. 
https://www.youtube.com/watch?v=OMDNDp6oyHQ
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

-:)lauri

Jonnet ei muista

Sait oikein 10/10 kysymystä ja nopeudellasi sait 7943 pistettä. Sait paremman tuloksen kuin 94% muista.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Konmari - huhtikuu 24, 2020, 15:20:33
Jonnet ei muista

Sait oikein 10/10 kysymystä ja nopeudellasi sait 7943 pistettä. Sait paremman tuloksen kuin 94% muista.
7/10. Aika huono..

Toope

Lainaus käyttäjältä: a4 - huhtikuu 21, 2020, 07:40:29
Tatuointien jälkeen janottaa..

Mikä limu olet?
https://testimato.com/fi/test/8211/perform

Olen Coca-Cola.
Testihän tuokin, eräs ehkä typerimmistä.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Amore - huhtikuu 21, 2020, 00:46:59
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - huhtikuu 20, 2020, 23:55:54
Millainen tatuointi sinulle sopisi?  https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/olennaiset/millainen-tatuointi-sinulle-sopisi-parhaiten-vastaa-10

Olet herkkä ja rauhallinen tyyppi. Sinussa on hiljaista voimaa. Minimalismi on sinun juttusi, ja siksi sinulle sopivat parhaiten pikkuruiset minitatuoinnit. Ne voivat olla aiheeltaan mitä tahansa. Minitatuoinnit sopivat myös ensikertalaisille tai helposti mieltään muuttaville, sillä ne on halutessaan helppo peittää!

Tämä lienee vastausvaihtoehdoista todellakin osuvin, jos tuloksissa ei ole lainkaan "sinulle ei sovi tatuointi"-vastausta. En pidä tatuoinneista enkä näe niissä mitään kiinnostavaa. Olen todellakin minimalisti ihan kaiken suhteen. Ehkä minussa myös on hiljaista voimaa. Ainakaan en tunne itseäni heikoksi.
Me Naiset | Sinulle sopisi tekstitatuointi!

Joidenkin mielestä kuva puhuu paremmin kuin tuhat sanaa, mutta sinä tiedät, miten suuri voima sanoilla voi olla. Rakastat lukemista ja ehkä kirjoittamistakin. Siksi sinulle sopii parhaiten tekstitatuointi, joka liittyy johonkin sinulle tärkeään asiaan. Se voi olla vaikka nimi, yksi sana, runo tai ote lempibiisistäsi!


Ehkä joo. En MeNaisia lue, mutta tuossa oli asiaa.

Lognessa

Lainaus käyttäjältä: Toope - huhtikuu 24, 2020, 22:45:04
Lainaus käyttäjältä: Amore - huhtikuu 21, 2020, 00:46:59
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - huhtikuu 20, 2020, 23:55:54
Millainen tatuointi sinulle sopisi?  https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/olennaiset/millainen-tatuointi-sinulle-sopisi-parhaiten-vastaa-10

Olet herkkä ja rauhallinen tyyppi. Sinussa on hiljaista voimaa. Minimalismi on sinun juttusi, ja siksi sinulle sopivat parhaiten pikkuruiset minitatuoinnit. Ne voivat olla aiheeltaan mitä tahansa. Minitatuoinnit sopivat myös ensikertalaisille tai helposti mieltään muuttaville, sillä ne on halutessaan helppo peittää!

Tämä lienee vastausvaihtoehdoista todellakin osuvin, jos tuloksissa ei ole lainkaan "sinulle ei sovi tatuointi"-vastausta. En pidä tatuoinneista enkä näe niissä mitään kiinnostavaa. Olen todellakin minimalisti ihan kaiken suhteen. Ehkä minussa myös on hiljaista voimaa. Ainakaan en tunne itseäni heikoksi.
Me Naiset | Sinulle sopisi tekstitatuointi!

Joidenkin mielestä kuva puhuu paremmin kuin tuhat sanaa, mutta sinä tiedät, miten suuri voima sanoilla voi olla. Rakastat lukemista ja ehkä kirjoittamistakin. Siksi sinulle sopii parhaiten tekstitatuointi, joka liittyy johonkin sinulle tärkeään asiaan. Se voi olla vaikka nimi, yksi sana, runo tai ote lempibiisistäsi!


Ehkä joo. En MeNaisia lue, mutta tuossa oli asiaa.

Me Naiset | Sinulle sopisi old school -tatuointi!
Sinulla on vahva oma tyyli. Olet persoonallinen ja seisot periaatteidesi takana. Sinulle sopii perinteinen, merimieshenkinen old school -tatuointi, joihin liittyvää historiaa osaat arvostaa. Tyypillisiä old school -tatuointien aiheita ovat kukat, pääkallot, eläimet ja merelliset aiheet, kuten laivat ja ankkurit.

Pitää miettiä onko perää, mutta muuten olen kyllä liian kypsä tatuointeihin

Toope

Lainaus käyttäjältä: Lognessa - huhtikuu 24, 2020, 23:21:38
Pitää miettiä onko perää, mutta muuten olen kyllä liian kypsä tatuointeihin
Juu, ovat rumia likimain kaikilla, eritoten naisilla.



ROOSTER

Tuloksesi: 15 / 20
Olet pääministeri!
Tunnet todella hyvin Suomen politiikan tapahtumia ja historiaa.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

ROOSTER

Viihdetesti:
Tuloksesi: 24 / 30
Ota lisää popcornia, todella hyvää tietämystä!
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS