Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Turhia julkkiksia

Aloittaja Socrates, toukokuu 30, 2022, 13:39:12

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - maaliskuu 30, 2023, 10:57:00
Lainaus käyttäjältä: Socrates - maaliskuu 29, 2023, 13:09:35
Tuksulla menee lujaa:

www.seiska.fi/Kotimaa/Nain-Johanna-Tukiaisella-menee-nyt-Masturboin-syon-ja-nukun/1185155

Tuossahan ne tärkeimmät.  ;D

Totta näin ;) Kävin vilkaisemassa Tuksun kuulumiset, ihan kaikkea en jaksanut lukea kun kuuluu niin paljon, mutta oman päivän agendasta ja vireystasosta kertonee, että spontaani hihitys pääsi otsikosta, jossa kerrottiin Tuksun tarjonneen poliiseille kokaiinia ja haukkuneen heitä natseiksi.

Siinä perseilyä Socrulle ja nainen Kopekinkin mieleen!

T: Xante

Hippi

^
Piti mennä Tuksun kuulumisia katsomaan, niin Markusta lykkäsi lehti minulle.

Markus Räikkönen on hyvää kyytiä nousemassa turhien julkkisten listalla, halusipa tämä sitä tai ei. Jos EI halua tulla huomatuksi, niin silloin ei kannata mennä mihinkään pintaliitobaariin kiehnaamaan ja pökkimään eksoottista Bollywood seurueen kaunotarta.

Tämä Seiskan Baarirakkaaksi nimeämä kaunotar ei ollut mikään yhden illan satunnainen tuttavuus, vaan noiden juttujen mukaan on tavattu jo pariinkin otteeseen - tai sitten yksi tapaaminen on ollut tavallista pidempi ensitapaaminen :D

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Yhteinen-illallinen-Markus-Raikkonen-tapasi-eksoottisen-kaunottaren-jo-ennen-kohuttua

Kun en tiennyt, mitä Markus töikseen tekee, niin yritin sitä googlettaa ja jonkinlaiseksi johtajaksi tuo paljatui:
Markus Räikkönen työskentelee nykyisin Henrico Digitalin operatiivisena johtajana. Hän omistaa osuuden Prezella-yrityksestä. (20.5.2021 / Talouselämä)

Samalla haulla tuli "varmaa tietoa" SUOMI24:ltä, että pariskunta Marin&Räikkönen on käytännössä jo eronnut, mutta Demarit on halunnut pihdata tiedon julkistamista vaalien yli. Miksihän? Lyhyt ilmoitus asiasta veisi noilta Seiskan jutuilta pahinta kärkeä pois, jos se ero nyt on tulon päällä.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Socrates

Mulla näkyy linkistä edelleen Tuksun harrastukset a la Norma.
Älkää googletelko minua vaan googlettakaa perspano, niin löydätte jotain mikä kiinnostaa ja kiihottaa.

Socrates

Tuksulla jotain säpinää:

www.seiska.fi/Kotimaa/Johanna-Tukiainen-loysi-uuden-rakkaan-suhdetta-varjostaa-outo-yksityiskohta/1185635
Älkää googletelko minua vaan googlettakaa perspano, niin löydätte jotain mikä kiinnostaa ja kiihottaa.

Socrates

Olisiko Hätä-Miikassa ainesta turhimmaksi julkikkseksi?

www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f9d66b3e-b5ff-4659-9fe3-fdff6777912f
Älkää googletelko minua vaan googlettakaa perspano, niin löydätte jotain mikä kiinnostaa ja kiihottaa.

Hippi

^
Turha kyllä, mutta ei mitään mahkuja turhimmaksi. Ennen tuota linkattua juttua en ole kuullut koko henkilöstä ja veikkaan, että ei ole moni muukaan. Tuo on joku pienen sisäpiirin julkkis, jolla on todella pitkä matka valtakunnan tasolle. Vain Elämää -ohjelmakin on jo niin loppuun kaluttu, että siinä esiintyminen ei kovin paljoa auta kivisellä polulla huipulle. Ottaisi mallia Kultamekko-Idasta.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hayabusa

Miika selkeästi valehtelee. Väittää kehuneensä kusilaaarilla olleiden miehuutta. Noin törkeää etikettirikosta ei yksinkertaisesti tehdä - ei ainakaan säilyttäen ehjä hammasrivistö.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Socrates

Lainaus käyttäjältä: Hippi - lokakuu 07, 2023, 10:42:32
Ottaisi mallia Kultamekko-Idasta.

Kultamekko-Ida on kova luu, mutta minusta kyllä silti kirkkaasti häviää Pia Nykäselle. Toki heitä on vaikea vertailla, kun toinen on 100% bimbo ja toinen voittaisi mennen tullen Suomen tavallisin-kisan. Kuitenkin Km-Idassa tissimiehet, joihin en kuulu, saattavat nähdä jotain kiinnostavaa.

Toisaalta Pia Nykäsen arkisuus on niin äärimmäistä, että hänen näkemisensä facessa herättää jo naurunpyrskähdyksiä ;D.

Muuten komppaan Hayabusaa, kuka nyt kikkeleitä kehuu kusikourulla. Hätä-Miikka on vasta nuori lupaus turhimmaksi julkikkseksi.
Älkää googletelko minua vaan googlettakaa perspano, niin löydätte jotain mikä kiinnostaa ja kiihottaa.

Toope

#23
Eicca Toppisen (Apocalyptica) rahat kai loppu, kun nyt mediahuoraa iltapäivälehdissä?
Olisiko tonni tai pari, per "uutinen", kuten Nykäsen Matilla?
Ei tosin ole ainoa mediahuoraaja.

Socrates

Pernilla Böckerman. Kieltämättä aika hyvä urheilija, mutta julkisuus on mennyt päähän ja mm eronsa Artusta EVVK.

Atlantin yli soutanut Jari Saario on valmentanut häntä ja kärsii samasta vaivasta: änkeää julkisuuteen milloin minkäkin asian yhteydessä. Nousu Kilimanjarolle nyt ei ole kummoinen suoritus.
Älkää googletelko minua vaan googlettakaa perspano, niin löydätte jotain mikä kiinnostaa ja kiihottaa.