Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Identtiset kaksoset

Aloittaja Lenny, tammikuu 07, 2019, 18:21:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

MrKAT

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - toukokuu 11, 2022, 10:18:14
Täältä on ihan pakko tuoda tämä "identtiset kolmoset" tänne

Lainaus käyttäjältä: Aave - toukokuu 11, 2022, 01:11:17
Itse asiassa ei vain kaksi, vaan kolme marjaa. Näiden täytyy olla klooneja ja poliittisia broilereita... :)



Eli henkilöt ovat:
Charles Michel (EU:n edustaja, Eurooppa-neuvoston/EU-huippukokouksen pj), Denys Shmyhal (Ukrainen pääministeri), Oleksii Reznikov (Ukrainan puolustusministeri)
Missä perussuomalainen törttöilemässä, siellä Jokisipilä puolustelemassa.
                    - Vanha turkulainen sananlasku (by Antti Gronow)

MrKAT

Lainaus käyttäjältä: Hippi - toukokuu 11, 2022, 10:25:11
^
Tässä heidän Suomessa asuva serkkunsa:


Tässä toinenkin serkku, Heikki Pursiainen:

Missä perussuomalainen törttöilemässä, siellä Jokisipilä puolustelemassa.
                    - Vanha turkulainen sananlasku (by Antti Gronow)

ROOSTER

Identtisyysmuoti leviää, nopean juoksijat Lotta Kemppinen ja Lea Mattila.

En onnistunut instasta kuvaa näyttämään mutta tässä jutussahan se näkyy.

https://www.suomiurheilu.com/2022/05/pikajuoksija-lotta-kemppinen-julkaisi-kuvan-espanjan-auringosta-fanit-hieraisivat-silmiaan-allistyksesta/


Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

MrKAT

Nea Mattila ja Lotta Kemppainen

Missä perussuomalainen törttöilemässä, siellä Jokisipilä puolustelemassa.
                    - Vanha turkulainen sananlasku (by Antti Gronow)

Norma Bates

Kaljujen rillipäiden läjään menee vielä Jackson Galaxy, eli kissakuiskaaja. Mutta ei nyt ihan kauhean identtinen enää aiemmin esitettyihin miehiin nähden ole.

Hippi

Eihän tämä nyt niin paljon poikkea, ilmeisesti on luopunut parran värjäämisestä tai sitten on vaan vanhentunut.



If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Norma Bates

Kato. Itse löysin melko erinäköisiä kuvia, ihme pulisonkien kera.

Hippi

^
Veikkaan, että se oli sarjaa varten luotu hahmo, kun naamakarvat oli niin geometrisesti leikattu ja varmasti oli mustaa kenkälankkia sivelty viimeistelyssä  :P
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

-:)lauri

Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hippi

Tämäkin on yrittänyt naamioitua värilasien taakse



Nimennyt itsensä Pyhimykseksi, kuka sitten lieneekään. Vieraan vallan agentti varmaan.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Melodious Oaf


ROOSTER

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

ROOSTER

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

ROOSTER

Magdalena Andersson



Henna Virkkunen

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

MrKAT

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - huhtikuu 06, 2019, 01:44:56
Urheilun piiristä molemmat ja kuin kaksossisaret.

"Olet mitä syöt" -urheilulääkäri                                          Maalivahti ja MM-pronssimitalisti
         Pippa Laukka                                                                     Noora Räty

Noora Räty taas tuli jatkuvasti mieleen tästä urheilijasta:

EM-kultamitalisti Wilma Murto
Missä perussuomalainen törttöilemässä, siellä Jokisipilä puolustelemassa.
                    - Vanha turkulainen sananlasku (by Antti Gronow)