Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Identtiset kaksoset

Aloittaja Lenny, tammikuu 07, 2019, 18:21:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

ROOSTER

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Brutto


Sanna Marin


Alice Kremelberg
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - tammikuu 09, 2023, 21:05:35
Kalifornian kuvernööri, demokraatti Gavin Newsom



Floridan kuvernööri, republikaani Ron DeSantis



Muutkin ovat nähneet jotain samaa heissä.

Lainaus käyttäjältä: https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/ef2d4012-e466-4380-88e1-141c9e469738Newsomia onkin amerikkalaismedioissa kutsuttu vasemmiston rondesantisiksi.

Kalifornian kuvernöörinpallilta on aiemminkin ponnistettu presidentiksi, mutta voisiko Maga-republikaaneja vastaan vimmaisesti taistellut Newsom pärjätä koko liittovaltion kokoisessa kisassa?
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

MrKAT

Kuin isä ja poika:

Sweetchuck                                                                  Dj Skrillex
(Tim Kazurinsky)                                                          (Sonny John Moore)


Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Lenny

Olen joskus miettinyt, että onko tällaisten fenotyyppien bongailu objektiivista. Esimerkiksi MrKAT:n esimerkit on yleensä omasta mielestä todella hyviä, ja sitten on toisia joiden kaksoset ei ole niin hyviä. Onko sitten niitä, joiden mielestä se taas on toisin päin? Onko kaksosuus katsojan silmissä?
Lainsäädäntö ennen luontoa (Immanuel Kant)

Hippi

^
Olen kyllä kiinnittänyt huomiota huomattavan eritasoisiin kaksosiin, mutta en oikeastaan siihen kuka minkäkin on laittanut tarjolle. Niistä mielestäni kovin erinäköisistä olen kyllä yrittänyt etsiä edes jotain yhteistä piirrettä. Aina sitäkään en ole onnistunut löytämään.

Ilmiö on kyllä minulle tuttu live-elämästä, sillä kahta nuorempaa tytärtäni on lukuisia kertoja epäilty kaksosiksi, kun nuorempi jo reilu parivuotiaana oli ottanut sisarensa kiinni kasvussa. Ikäeroa heillä vuosi ja kaksi kuukautta. Minusta he eivät ole lainkaan saman näköisiä ja ruumiinrakennekin on aivan erilainen. Olen tullut siihen tulokseen, että mantelinmuotoiset ruskeat silmät on ollut piirre, joka on johtanut näkemään heidät hyvin samannäköisenä. Piirre on niin silmiinpistävä, että päiväkodissakin uusi hoitaja arvasi oikein ketä olin tullut hakemaan, vaikka ei ollut minua tavannut aikaisemmin.

Varmaan monissa noissa erinäköiseltä näyttävissä kaksosissa on jotain, joka kuvien lähettäjä on nähnyt samannäköisyyttä korostavana tekijänä, vaikka se ei välttämättä kaikille näy samalla tavalla.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Kopek



Kaksi näyttelijää - ketkä?

Hayabusa

^Kopekin luokkatovereita?
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Norma Bates

En tunne ja Tony Curtis. On tuo tuntematonkin kyllä tutun oloinen, mutta ehkä olen nähnyt reippaasti vanhempana jossain teelmässä.

ROOSTER


https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009450727.html

Sama ammattinimike, sama ilme, samanlainen leukapartake, silmälasit ja molemmilla solmio sekä holtittomat juomatavat. Olen usein havainnut, että hyvin monen huonosti käyttäytyvän ihmisen työasuun kuuluu kravatti. Raidallista kravattia käyttävät näyttävät olevan pilkullisia tai kuviollisia suosivia hieman vulgäärisempia.

Tuleeko päätoimittajista ajan myötä samannäköisiä ja samantapaisia, vai ovatko luonteenpiirteet valinnan peruste?
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hayabusa

Huomasin tässä yhtenä päivänä identtisyyden.   :)
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

ROOSTER

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

-:)lauri

Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

MrKAT

Lihavuustutkija prof. Kirsi Pietiläinen - ja - uusi Lapin alueen kansanedustaja Sara Seppänen (ps)
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Norma Bates

Pohjoisen tähti -sarjaa seuratessani olen kokoajan miettinyt että miten tämä Kotkaniemi on niin tutun oloinen kasvoiltaan, enkä saa mieleen että ketä hän muistuttaa. Ehkä jonkin verran Elfmania. Ehkä kummallakin on vähän samantapaista kasvonmuotoa kuin itselläni, vaikka rujompi tietysti olenkin.

Saara Kotkaniemi



Jenna Elfman