Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Identtiset kaksoset

Aloittaja Lenny, tammikuu 07, 2019, 18:21:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

Hippi

^
Samanlaisiin kasvonpiirteisiin (kasvojen muotoon) sopinee samantyylinen parta, eli ei siinä ole tarvinnut mallia ottaa, vaan parturi on asiasta vinkannut, että millainen voisi näyttää hyvältä. Itse asiassa eihän niitä parran malleja niin rajattomasti ole ja oman lisänsä tuo se, että kasvojen eri alueilla partaa kasvaa epätasaisesti. Kaikki eivät pysty kasvattamaan kokopartaa vaikka miten haluaisivat, kun parta ei vaan kasva niin laajalla alueella. Vähimmillään parta jäänee sitten pieneksi risukoksi leuan kärkeen ja jokunen tupsu nenän allekin.

Parta näyttäisi olevan perustumman miehen somiste. Punapartaisiakin on jonkin verran, mutta blondeja partamiehiä on aika vähän.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Kopek


MrKAT

Grace Charis on golfari, ehkä amatööri(?), mutta somejulkkis koska hottis (kuumia säädyllisiä kuvia).

(Jostain syystä lataa ja näyttää hitaasti).
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

ROOSTER

Iltalehtikin ottaa osaa identtisyysjulkisointiin.




Lainaus käyttäjältä: https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/06460be9-b8a8-4de8-bc6c-78d784dae4fa– En voi mitään, mutta nämä vaan mun mielestä muistuttaa toisiaan. Oonko ainoa? Iltalehden Facebook-sivun kommenttikentissä kysellään.

Useat henkilöt ovat olleet kommentoijan kanssa samaa mieltä.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

MrKAT



:D

Tuosta herää monenlaisia ajatusrihmoja, esim:
- sukuvika, itsepintaisesti samat geenit liki 900 vuotta?
- Keith on ikinuori stealth-vampyyri, joka on muka.vanhenevinaan aina joka sukupolvessa, jollain eliksiirillä.
   Rajut elintavat+silti hengissä vihjaa jälkimmäiseen.
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

ROOSTER

^
heehhee,

Luulen, että tyyli soittaa tekee nuo tyypilliset juonteet, vanhaksi eläville. Miksi kitaristit usein näyttävät olevan suuressa kärsimyksessä kun he näppäilevät kitaraa? Basistit ovat jo leppoisampia, pystybassoa soittavista puhumattakaan.

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

MrKAT

Näyttelijä Michael Keaton ja kitaristi Mikko Kosonen.
(Minua häiritsi että Kososessa on jotain hirveän tuttua, enkä keksinyt muuta kuin Keatonin.)
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Kopek

En esitä tällä kerralla kuvia identtisistä kaksosista. Kerroin vain joistakin tapauksista, joista viimeisin oli tänään.

Tajuavatkohan "identtiset kaksoset" itse muistuttavansa jotain toista, vai ihmettelevätkö he, miksi jotkut vilkuilevat ja tuijottavat.

Tänään näin erään naisen, joka näytti tutulta. Mietin, kuka julkkis tai joskus jossakin näkemäni henkilö nainen oikein on, ja missä olen hänet nähnyt, kun hän näyttää niin tutulta.

Kelasin mielessäni joitakin suomalaisia naisjulkkiksia, mutta en keksinyt, ketä nainen muistutti. Sitten välähti. Hän oli kopio hänestä....

https://piximus.net/media/14872/mia-sara-then-and-now-3.jpg

Nuoruudenkuvissa sentään vain, ei uudemmissa. Nainen oli todella saman näköinen.

Vuodenvaihteen paikkeilla näin John Lennonin kopion metrossa ja Isossa Omenassa ja vielä bussissakin.

Hippi

^
Varmaan osa tajuaa ja osa ei. Onhan noita aina välillä lehdissä juttua, miten joku tavis on ihan jonkun julkkiksen näköinen. Jos julkkiskaksonen on mieluisa vertailukohde, niin saattaapa olla, että toinen hiukan korostaa omia piirteitään vielä enemmänkin samaan suuntaan.

Mutta ulkopuolinen kai useimmiten näkee toisen hyvin eri tavalla kuin (nähty) itse näkee itsensä peilistä. Saattaa olla, että vastaantulija herättää äkkiseltään mielikuvan jostain toisesta henkilöstä, mutta jos nämä henkilöt laitettaisiin vierekkäin niin yhdennäköisyys ei välttämättä ole niin selvä kuin vaikutelma oli. Voi olla, että joku tietty yksittäinen asia osuu juuri kohdalleen ja se on mielikuvan saanut aikaan.

Minun kahta nuorimmaistani luultiin kaksosiksi. Jopa kaupan käytävällä tuiki tuntemattomat pysäyttivät ja kysyivät "onko nuo kaksoset, kun ovat niin samannäköiset?" Tytöillä on ikäeroa 1v2kk, mutta nuorempi otti aika pian siskonsa melkein kiinni kasvussa, joten taaperona olivat aika saman kokoisia. Sen lisäksi vain silmien muoto ja väri olivat silmiinpistävän samanlaiset, mutta juuri muuta näissä ei ollut samannäköistä ja jopa ruumiinrakenne (myös kasvojen muoto) on hyvin erilainen. En noita koskaan pukenut samanlaisiin vaatteisiinkaan, sillä heidän värimieltymyksensä oli erilainen.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Norma Bates

Menin möläyttämään deittisaitilla kohtaamalleni miehelle että hän on "vähän ***:n (eräs muusikko) näköinen". Sitten kaduin heti sanomisiani, koska tietysti sitä on hänelle sanottu muiltakin tahoilta, ja varmasti kyllästynyt siihen jankutukseen. Hän naureskeli että jaa vähän, kun muut sanoneet että ON näköinen.

Eihän se juttu siitä sitten oikein jatkunut, tosin taisi etsiä enempi panokaveria. (Tästä on jo aikaa tästäkin, ei mikään tuore keissi.)

ROOSTER

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Aave

Saksan liittokansleri Olaf Scholtz, ja Yhdysvaltain senaattori Chris Coons:

"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Aave

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - helmikuu 05, 2024, 16:55:38John Cusack, Edward Norton
Ovat alkaneet muistuttaa jonkin verran toisiaan vasta iän myötä. Mutta Yhdysvalloissa on jo vuosikymmeniä ja useita sukupolvia jatkunut uusien näyttelijöiden valintakuvio, joka on oikeastaan Typecastingin (Wikipedia) jatkumoa: uusia Hollywood-näyttelijöitä pääsee urallaan eteen päin, koska he muistuttavat ulkonäöltään erittäin paljon jotain aiempaa Hollywood-tason näyttelijää. Näitä esimerkkejä olisi eri vuosikymmeniltä vaikka kuinka ja voin laittaakin niitä, jahka jossain vaiheessa ehdin.

Usein unohtuu, että Hollywoodkin edustaa nimenomaan elokuvateollisuutta, ja vahvoilla ulkonäöllisillä assosiaatioilla joihinkin aiempiin suuriin staroihin voi päästä pitkälle. Sitten on niinkin, että aidot alkuperäiset eivät välttämättä tule edes tunnistetuiksi, mikäli osallistuvat heitä koskeviin imitaatiokisoihin. Näin on käynyt mm. Charlie Chaplinille, joka tuli muistaakseni kolmanneksi joissain Charlie Chaplin-imitaatiokisoissa, ja Dolly Partonkin jäi vastaavissa kisoissa lehtereille. Naurattaahan se!
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy