Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Identtiset kaksoset

Aloittaja Lenny, tammikuu 07, 2019, 18:21:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amore

Isä ja poika (Luukas) Harlin. Nätti poika Rennyllä!

All you need is Love

ROOSTER

Minua on alkanut häiritä Ville Virtasten suuri määrä. Miten erottaa kenestä taiteilijavirtasesta milloinkin puhutaan vai onko kyseessä kenties muu villevirtane.

Voi olla:

Darude, eli Ville Virtanen  https://fi.wikipedia.org/wiki/Darude
Sorjonen, eli Ville Virtanen  https://fi.wikipedia.org/wiki/Ville_Virtanen
Räppäri Penelope Virtanen https://www.is.fi/viihde/art-2000006600068.html
Poliitikon mies, Ville Virtanen https://www.seiska.fi/Uutiset/KS-Satu-Taiveaho-ja-Ville-Virtanen-menivat-naimisiin-purjelaivalla/1153816

Ehdotan, että samannimisille annettaisiin myös järjestysnumero syntymäajan perusteella. Pääsevät luikahtamaan vastuista usein sanomalla: Emmää, se oli joku toinen samannniminen...
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Kopek

Olen huono näissä, eikä tässä kuvaparissa liene mitään identtistä.

Nuori näyttelijä Richard Dreyfuss ja poliitikko Vilhelm Junnila.


Toope

Phil Plait, astronomi.

Adam Savage, mythbuster.

Sama äijä, vai kadonnut kaksoisveli?

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 26, 2020, 22:30:39
Phil Plait, astronomi.

Adam Savage, mythbuster.

Sama äijä, vai kadonnut kaksoisveli?

Minusta Kari Enquist on enemmän Adam Savagen näköinen kuin Phil Plait.

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Amore

Orkesterinjohtaja Riku Niemi (Riku Niemi Orchestra RNO)  ja Claes Andersson.

All you need is Love

-:)lauri

Onko kukaaan nähnyt kuvaa, jossa esiintyis sekä Mikko Kärnä että Jussi Saramo? En minäkään.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Viihde- ja hömppäpöhinä - syyskuu 11, 2020, 12:39:56
Onko kukaaan nähnyt kuvaa, jossa esiintyis sekä Mikko Kärnä että Jussi Saramo? En minäkään.
Emme halua, kiitos vaan.
Emme halua Saara Särmän ja cthulhun kuviakaan.

MrKAT

Nyt ei ole kuvia koska kyse on myös ilmeestä tai pään liikkeestä.
1)
Vuoden sijoittaja (ja säästäjä) Julia Thurén omasi ½7-ohjelmassa samanlaisen  suurehkon korkeahkon alaleuan yrmyn ilmeen kuin valtiovarainministeriön yrmy budjetti- ja kansliapäällikkö Erkki Virtanen.
Niin paljon ja sama tiukan kukkaron vartijaluonne että tuli mieleen onko he sukulaisia?

2)
MTV:llä eilen haastateltiin susien puolustajaa (Tea joku?) jonka puhuesa kallisteleva päänliike ja suun levittely oli hyvin samanlaista kuin ulkopolitiikan tutkija
Mika Aaltolalla.

Missä perussuomalainen törttöilemässä, siellä Jokisipilä puolustelemassa.
                    - Vanha turkulainen sananlasku (by Antti Gronow)


ROOSTER

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

ROOSTER

Lukon entinen päävalmentaja Rauli Urama



nykyinen päävalmentaja Pekka Virta

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

MrKAT

No niin. ROOSTERin takia nyt aina, kuten MTV-uutisissa, kun näen Navalnyin alatuimaisen otsaryppyisen katseen,
niin mieleen tunkee väkisin mielikuva: vakava Virtanen.

;D
Missä perussuomalainen törttöilemässä, siellä Jokisipilä puolustelemassa.
                    - Vanha turkulainen sananlasku (by Antti Gronow)

Hayabusa

Tuukka Kuru - äärioikealle kallellaan oleva kaljupää


Jussi Saramo - äärivasemmalle kallellaan oleva kaljupää
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - tammikuu 31, 2021, 22:37:49
Tuukka Kuru - äärioikealle kallellaan oleva kaljupää


Jussi Saramo - äärivasemmalle kallellaan oleva kaljupää


Alkoi kiinnostaa tuo pään kallistuminen.

Googlasin: Pää kallellaan vasemmalle ja Pää kallellaan oikealle. Sain vasemmalle 21900 hakutulosta ja oikealle 42900. Näyttäisi siis, että kallellaan ollaan enemmän oikealle. Voi se tietysti olla  niinkin, että se koetaan suuremmaksi ongelmaksi ja siksi oikeapäisyyttä käsitellään netissä enemmän.

On myös servikaalinen dystonia-niminen neurologinen sairaus. Nimi on ilmiölle keksitty, syytä ei tiedetä. Lääkitystä mikä auttaa oireisiin, on löydetty - parannuskeinoa ei.

https://www.apu.fi/artikkelit/dystonia-vetaa-paan-kallelleen
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS