Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Identtiset kaksoset

Aloittaja Lenny, tammikuu 07, 2019, 18:21:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ROOSTER

Mainiossa TV-sarjassa Kontio&Parmas lääkäriä esittävä Kaisa Hela, roolinimeltään Sirkka Pohjantalo, on tehty häkellyttävästi Aino-Kaisa Pekosen näköinen. Tuntematta A-K:aa, en osaa sanoa onko saman tapainen. Jotenkin kyllä pidän tuollaisista reippaista naistyypeistä, niitä kun on suhteellisen harvassa.


https://www.youtube.com/watch?v=H9CAXnTpvR8


Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Amore

Tapio Rautavaara ja Humphrey Bogart.

All you need is Love

Amore

Sukellusvenemiehen murhaama ruotsalainen toimittaja Kim Wall ja tanskalainen neurobiologi, toimittaja ja kirjailija Lone Frank.

All you need is Love

Amore

Kirjailijat Michel Houellebecq ja Charles Baudelaire.

All you need is Love

Toope

Houellebecq on vähän luovuttaja, romaaninsa mukaan?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Alistuminen
Luin, enkä pitänyt.

MrKAT

Kuin veli ja sisko:
Keanu Reeves, amer. näyttelijä   -   Palmmy Atitaya, thaim. malli

"Voi poikaseni, niin vähällä tiedolla leikkaajat ja potkijat luulevat hallitsevansa maailmaansa" - Kaarle Suuri somea seurattuaan
Suureen typeryyteen tarvitaan toopemaisen tyhmiä (moderoitavia) persuja.

Brutto

Lainaus käyttäjältä: Amore - lokakuu 29, 2021, 22:53:21
Sukellusvenemiehen murhaama ruotsalainen toimittaja Kim Wall ja tanskalainen neurobiologi, toimittaja ja kirjailija Lone Frank.



Tähän sarjaan sopisi myös näyttelijä Elizabeth Marvel:

"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Hippi

If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Norma Bates

Itselläni oli vuosia sitten vaikeuksia erottaa samaan leffaan ängetyt Russell Crowe ja Kevin Spacey toisistaan. Eiväthän he olleet toistensa näköisiä, mutta aivoni vain päättivät heittäytyä jumiin, kun kasvosokeuteen on taipumusta. Näin kun saa rauhassa katsella still-kuvia, erottaminen on helpompaa. Mutta sitten ei tietenkään muista miltä joku julkkis näyttää, niin ihan sama mitä nimiä ehdotellaan, uskon ihan mitä vaan.

Hippi

Katsoin juuri 6 osaisen sarjan (Savuava ase) Areenasta ja siinä oli useita noin kolmekymppisiä miehiä, joista minun oli hyvin vaikea pysyä perillä kuka oli kukin. Onneksi niitä vähitellen murhattiin hyvä joukko ja viimeisessä jaksossa jo pysyin kärryillä henkiin jääneistä. Minulla on ilmeisesti hiukan hidas tuo osa, johon painetaan mieleen kasvot, sillä ihan livenäkin on vaikea muistaa, jos en ole ollut enemmän ihmisen kanssa tekemisissä.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Toope

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - marraskuu 27, 2021, 14:55:00
Itselläni oli vuosia sitten vaikeuksia erottaa samaan leffaan ängetyt Russell Crowe ja Kevin Spacey toisistaan. Eiväthän he olleet toistensa näköisiä, mutta aivoni vain päättivät heittäytyä jumiin, kun kasvosokeuteen on taipumusta. Näin kun saa rauhassa katsella still-kuvia, erottaminen on helpompaa. Mutta sitten ei tietenkään muista miltä joku julkkis näyttää, niin ihan sama mitä nimiä ehdotellaan, uskon ihan mitä vaan.
Russel Crowe ja Kevin Spacey? Tuo on jo sokeutta...
Tosin en itse erota monia naisnäyttelijöitä kardashaneista, tuon meikkityylin/operaatioiden vuoksi.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Toope - joulukuu 02, 2021, 01:22:03
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - marraskuu 27, 2021, 14:55:00
Itselläni oli vuosia sitten vaikeuksia erottaa samaan leffaan ängetyt Russell Crowe ja Kevin Spacey toisistaan. Eiväthän he olleet toistensa näköisiä, mutta aivoni vain päättivät heittäytyä jumiin, kun kasvosokeuteen on taipumusta. Näin kun saa rauhassa katsella still-kuvia, erottaminen on helpompaa. Mutta sitten ei tietenkään muista miltä joku julkkis näyttää, niin ihan sama mitä nimiä ehdotellaan, uskon ihan mitä vaan.
Russel Crowe ja Kevin Spacey? Tuo on jo sokeutta...
Tosin en itse erota monia naisnäyttelijöitä kardashaneista, tuon meikkityylin/operaatioiden vuoksi.

Niin on. Minulla on kasvosokeus, mutta sen ainoan kerran kun siitä jollekin alan ammattilaiselle, siis lääkärille, mainitsin, hänen reaktionsa oli että "sehän on ihan normaalia". Mikäköhän sitäkin muijaa vaivasi itseään...

Aivoni toimivat aivan miten niitä huvittaa. Kaksi erinäköistä ihmistä voi linkittyä päässäni yhteen niin että he ovat muka yksi ja sama. Toisaalta joskus erotan hyvinkin pienet erot samannäköisistä ihmisistä. Eniten olen yllättynyt, tietäen miten oudot aivoni ovat, siitä kun olen tunnistanut jonkun ihmisen oikein, vaikka hän on selvästi erinäköinen kuin jossain muussa yhteydessä. Lähinnä tulee mieleen Sissy Spacek jonka tunnistin jossain tv-sarjassa itsekseen, vaikka oli vanhentunut valtavasti. Minulle ei ole mitenkään itsestäänselvää että tuollaiseen kykenisin.

-:)lauri

Kimi Räikkönen esittelee telkkaria
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - joulukuu 02, 2021, 12:16:58
Minulla on kasvosokeus, mutta sen ainoan kerran kun siitä jollekin alan ammattilaiselle, siis lääkärille, mainitsin, hänen reaktionsa oli että "sehän on ihan normaalia". Mikäköhän sitäkin muijaa vaivasi itseään...
Se oli mies... :)

ROOSTER

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS