Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Väärällä alalla, tai oikealla

Aloittaja Amore, tammikuu 07, 2019, 19:44:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

a4



MÄ ETSIN VAPAUTTAVAA TYÖTÄ. Mun taistelutarina ei valitettavasti ollut se jossa bunkkeriajan jälkeen kässäreitä, projekteja, tv-töitä ja positioita satelisi ruuhkaksi asti. Se on kai lopulta aika harvan tarina. Useampi idea on työn alla mutta asiat ottaa aikaa. Mä olen ammatiltani taiteilija. Esiintynyt eri muodoissa ikimuistoisesti vuosikausia. Olen loistava puhuja ja luennoitsija. Tehnyt ison määrän suoria stadionkeikkoja ja nauhoitettuja paraateja. Olen kirjoittanut kaikkialla tunnetun kirjan. Työskennellyt tuhatvuotisella jänteellä yhteiskunnallisten asioiden ytimessä kotimaisesti ja kansainvälisesti. Olen rakentanut nollasta sataan erilaisia tapahtumia ja konsepteja. Perustanut koulutusleirejä, sekä aateliikkeen ja kansanauton. Johtanut muita ihmisiä ja itseäni.

Olen omimmillani kansainvälissä ja luovissa yhteisöissä. Edelleen halukas tekemään maailmasta paremman paikan. Sytyn ihmisistä, tarinoista ja haavoittuvuudesta. Uskon ihmisen potentiaaliin ja uskallukseen muuttua ja kasvaa. Uskon että tarinoilla ja kuvilla voidaan luoda merkittävää muutosta. Luoda enemmän elintilaa sekä ymmärrystä ihmisten välille.
Ole rohkeasti yhteydessä jos edes etäisesti tuli sellainen olo että meillä voisi olla mahdollisuus tehdä jotain yhdessä. Ajatuksen tai poistion ei tarvitse olla valmis. Kyse voi olla yhden päivän keikasta tai elämän pituisesta matkasta. Tulen mielelläni keskustelemaan ja ideoimaan. Olen myös ammattipuhuja ja hyvä kohkaamaan tyhjästä.

Amore

Mä en nyt ymmärrä, miten Hitler liittyy nykypäivän työmarkkinoihin, työnhakuun ja Facebookiin.
All you need is Love

a4

Lainaus käyttäjältä: Amore - lokakuu 27, 2019, 22:33:13