Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Maahanmuuttokeskustelu

Aloittaja Edward, huhtikuu 30, 2019, 09:44:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 14 Vieraat katselee tätä aihetta.

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Juuli - elokuu 24, 2021, 08:48:10
Koska en ole nähnyt ketään maahanmuuttajaa työssä , vain sen yhden nojailijan se rittää minulle todistamaan ettei ne työssä käy. Runsaaasti vetkuilijoita sensijaan  olen nähnyt. Loppu. ;D

Minulle riittää toki se, että sinulle riittää noin kapeat näköalat. Jokaiselle kykyjensä mukaan!

T: Xante

Jaska

#1501
Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 23, 2021, 20:26:53
Kyse ei ole siis tilastokikkailuista, vaan em. tilasto on Suomen virallisia tilastoja (Rikosseuraamuslaitos/tilastokeskus).
Ei ole virallista tilastoa vaan Iltasanomat on 2018 laskenut luvut tilastoissa esitetyistä luvuista ehkä jakamalla selvitettyihin rikoksiin syylliseksi epäillyt kansalaisuuden mukaan kansallisuuksien väkimäärillä Suomen väestössä.

IS:n artikkeli on varsin hyvä, kannattaa lukea uudelleenkin.

Jaska

Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 23, 2021, 20:26:53
Nuo tilastot eivät syrji/puolustele ketään, ne kertovat, ketkä Suomessa eniten raiskaavat.
Toopen jopa huumoriketjuun spammaama grafiikka ei suinkaan esitä, että Suomessa suomalaiset tekevät enimmät raiskaukset. Grafiikka ei edes ole raiskauksista vaan seksuaalirikoksista, joista raiskaukset ovat luokkaa kolmasosa.

Jaska

#1503
Kun puhutaan maahanmuutosta, niin muistettakoon että tyypillinen maahanmuuttaja Suomessa on venäläinen, joista suurimmalla osalla on myös Suomen kansalaisuus.

Karkeasti suomalaistaustaisia on viisi miljoonaa (5090 000) ja ulkomaalaistaustaisia puoli miljoonaa (444 000). Yleisin taustamaa on Entinen Neuvostoliitto 81000, sitten Viro 51000. Sitten tulee Irak 25000, Somalia 23000, Entinen Jugoslavia 14000, Kiina 13000, Vietnam 13000, Afganistan 11000, Turkki 11000, Thaimaa 10000, Venäjä 10000, Intia 10000, Iran 9000, Syyria  9000, Ruotsi 7000, Filippiinit 6000, Puola 6000, Romania 5000, Saksa 5000, Yhdistynyt kuningaskunta 5000, Nepal 5000, Pakistan 4000, Bangladesh 4000, Nigeria 4000, Kongon Demokraattinen Tasavalta 4000, Yhdysvallat 4000 ...

Juuli

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - elokuu 24, 2021, 10:18:28
Lainaus käyttäjältä: Juuli - elokuu 24, 2021, 08:48:10
Koska en ole nähnyt ketään maahanmuuttajaa työssä , vain sen yhden nojailijan se rittää minulle todistamaan ettei ne työssä käy. Runsaaasti vetkuilijoita sensijaan  olen nähnyt. Loppu. ;D

Minulle riittää toki se, että sinulle riittää noin kapeat näköalat. Jokaiselle kykyjensä mukaan!

T: Xante

Ilmeisesti on kohdallasi niin,,,kun näet yhden maahanmuuttajan hommissa niin niitä kaikissa mahdollisissa paikoissa. Oivallinen mielikuvitus sinulla. Kun haluat jotain nähdä niin sen myös näet. Kadehdin.  :'(

Aave

Haittamaahanmuuttoa tapahtuu silloinkin, kun tietyt maahantulijataustaiset segmentit saavat töitä. Ne kun ovat tyypillisesti matalapalkkaisilta aloilta, ja työsuhteet ovat pätkä/osa-aikaistöitä. Tällöin he ovat joka tapauksessa samalla myös yhteiskunnan tarjoamien tukien varassa.
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Juuli - elokuu 24, 2021, 13:17:48
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - elokuu 24, 2021, 10:18:28
Lainaus käyttäjältä: Juuli - elokuu 24, 2021, 08:48:10
Koska en ole nähnyt ketään maahanmuuttajaa työssä , vain sen yhden nojailijan se rittää minulle todistamaan ettei ne työssä käy. Runsaaasti vetkuilijoita sensijaan  olen nähnyt. Loppu. ;D

Minulle riittää toki se, että sinulle riittää noin kapeat näköalat. Jokaiselle kykyjensä mukaan!

T: Xante

Ilmeisesti on kohdallasi niin,,,kun näet yhden maahanmuuttajan hommissa niin niitä kaikissa mahdollisissa paikoissa. Oivallinen mielikuvitus sinulla. Kun haluat jotain nähdä niin sen myös näet. Kadehdin.  :'(

Älä kadehdi, epäilen vain elinpiirini olevan hieman laajempi kuin sinulla ja näin saan mahdollisuuden nähdä useampia maahanmuuttajia eri tilanteissa kuin sinä.

Sitä voisit kuitenkin hieman kadehtia, että minulla on kyky uskoa vaikkapa siihen, että jättiläiskilpikonnia asuu muuallakin kuin eläintarhoissa, vaikka olen sellaisen vain eläintarhassa nähnyt.

T: Xante

Juuli

Lainaus käyttäjältä: Aave - elokuu 24, 2021, 13:31:43
Haittamaahanmuuttoa tapahtuu silloinkin, kun tietyt maahantulijataustaiset segmentit saavat töitä. Ne kun ovat tyypillisesti matalapalkkaisilta aloilta, ja työsuhteet ovat pätkä/osa-aikaistöitä. Tällöin he ovat joka tapauksessa samalla myös yhteiskunnan tarjoamien tukien varassa.

Totta. Osuva sana tuo haittamaahanmuutto.

Juuli

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - elokuu 24, 2021, 14:14:05
Lainaus käyttäjältä: Juuli - elokuu 24, 2021, 13:17:48
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - elokuu 24, 2021, 10:18:28
Lainaus käyttäjältä: Juuli - elokuu 24, 2021, 08:48:10
Koska en ole nähnyt ketään maahanmuuttajaa työssä , vain sen yhden nojailijan se rittää minulle todistamaan ettei ne työssä käy. Runsaaasti vetkuilijoita sensijaan  olen nähnyt. Loppu. ;D

Minulle riittää toki se, että sinulle riittää noin kapeat näköalat. Jokaiselle kykyjensä mukaan!

T: Xante

Ilmeisesti on kohdallasi niin,,,kun näet yhden maahanmuuttajan hommissa niin niitä kaikissa mahdollisissa paikoissa. Oivallinen mielikuvitus sinulla. Kun haluat jotain nähdä niin sen myös näet. Kadehdin.  :'(

Älä kadehdi, epäilen vain elinpiirini olevan hieman laajempi kuin sinulla ja näin saan mahdollisuuden nähdä useampia maahanmuuttajia eri tilanteissa kuin sinä.

Sitä voisit kuitenkin hieman kadehtia, että minulla on kyky uskoa vaikkapa siihen, että jättiläiskilpikonnia asuu muuallakin kuin eläintarhoissa, vaikka olen sellaisen vain eläintarhassa nähnyt.

T: Xante

,,, että kilpikonniakin näkyy,,, ;D ;D ;D
.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Juuli - elokuu 24, 2021, 08:48:10
Koska en ole nähnyt ketään maahanmuuttajaa työssä , vain sen yhden nojailijan se rittää minulle todistamaan ettei ne työssä käy. Runsaaasti vetkuilijoita sensijaan  olen nähnyt. Loppu. ;D
Kärjistäminen on tyhmää, me puhumme keskiarvoista.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Jaska - elokuu 24, 2021, 11:01:35
Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 23, 2021, 20:26:53
Kyse ei ole siis tilastokikkailuista, vaan em. tilasto on Suomen virallisia tilastoja (Rikosseuraamuslaitos/tilastokeskus).
Ei ole virallista tilastoa vaan Iltasanomat on 2018 laskenut luvut tilastoissa esitetyistä luvuista ehkä jakamalla selvitettyihin rikoksiin syylliseksi epäillyt kansalaisuuden mukaan kansallisuuksien väkimäärillä Suomen väestössä...
Paaskat. Virallisissa tilastoissa on huomioitu todelliset teot, ei humanistilesbofeminismitiedekunnan näkemyksiä.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Jaska - elokuu 24, 2021, 11:11:31
Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 23, 2021, 20:26:53
Nuo tilastot eivät syrji/puolustele ketään, ne kertovat, ketkä Suomessa eniten raiskaavat.
Toopen jopa huumoriketjuun spammaama grafiikka ei suinkaan esitä, että Suomessa suomalaiset tekevät enimmät raiskaukset. Grafiikka ei edes ole raiskauksista vaan seksuaalirikoksista, joista raiskaukset ovat luokkaa kolmasosa.
Femakot itse pitävät noita seksuaalisia attakkeja loukkauksina, itse asiassa lakikin. Totta kai Suomessa enin osa noista rikoksista on suomalaisten tekemiä, kun vielä olemme enemmistönä. Miksi on niin vaikeaa teille yrittää ymmärtää suhteellisuuden periaatetta?
Mamut Lähi-idästä ja Afrikasta syyllistyvät kaikkiin seksuaalirikoksiin ja moniin muihinkin suhteellisesti paljon suomalaisia useammin? Mikä tuossa on vaikeaa ymmärtää peruskoulun käyneille?

Toope

Lainaus käyttäjältä: Aave - elokuu 24, 2021, 13:31:43
Haittamaahanmuuttoa tapahtuu silloinkin, kun tietyt maahantulijataustaiset segmentit saavat töitä. Ne kun ovat tyypillisesti matalapalkkaisilta aloilta, ja työsuhteet ovat pätkä/osa-aikaistöitä. Tällöin he ovat joka tapauksessa samalla myös yhteiskunnan tarjoamien tukien varassa.
Yhteiskuntamme ei houkuttele osaajia, vaan vähänosaajia, jotka saavat osan tuloistaan yhteiskunnalta. Tuo ei ole millään mittareilla kannattavaa kansantalouden kannalta.

Jaska

Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 24, 2021, 20:00:57
Lainaus käyttäjältä: Jaska - elokuu 24, 2021, 11:01:35
Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 23, 2021, 20:26:53
Kyse ei ole siis tilastokikkailuista, vaan em. tilasto on Suomen virallisia tilastoja (Rikosseuraamuslaitos/tilastokeskus).
Ei ole virallista tilastoa vaan Iltasanomat on 2018 laskenut luvut tilastoissa esitetyistä luvuista ehkä jakamalla selvitettyihin rikoksiin syylliseksi epäillyt kansalaisuuden mukaan kansallisuuksien väkimäärillä Suomen väestössä...
Paaskat. Virallisissa tilastoissa on huomioitu todelliset teot, ei humanistilesbofeminismitiedekunnan näkemyksiä.
Kun väität Iltasanomien grafiikoiden olevan Suomen Virallista Tilastoa (se onTilastokeskuksen 250 tilaston kokoelma), niin näytä väitteesi toteen! Sen verran olen tilastoihin tutustunut ja täälläkin esitellyt että olen vakuuttunut, etteivät ole. Näytät vain Suomen virallisesta tilastosta missä nuo tiedot ovat. Esimerkiksi poliisiammattikorkeakoulun opinnäytteissä on käsitelty ansiokkaasti ulkomaalaisrikollisuuta, mutta ei se ole Suomen virallista tilastoa.  En väitä lehden laskelmien perustuvan virheellisiin tietoihin ja ilman näyttöä en oleta laskelmissa olevan merkittäviä menetelmävirheitä. Mutta se on eri asia.

Ehkäpä suorastaan kerrot mitä seksuaalirikoksia levittämäsi kuva esittää. Onko kyseessä esimerkiksi selvitettyjen 2017 seksuaalirikosten syylliseksi epäiltyjen määrät kansalaisuuksittain suhteutettuna kansalaisuuden määrään väestössä. Esimerkiksi turvapaikanhakijat eivät kai kuulu väestöön ennen turvapaikkapäätöstä, ovatko he mukana suhteutuksessa. Käsitelläänkä kaksoiskansalaisuuden omaavat  suomalaisina vai ulkomaalaisina? Virallisesta tilastosta voinet nuo selvittää.

Toope

Suomen tilastoissa on huomioitu lähtöasema, tulijoiden nuoruus tms. tekijät. Silti raiskaustilastot osoittavat hurjia lukuja noille ryhmille, joita tyttöhallituksemme hamuaa tänne. Faktuaalinen tilanne on se, että tietyt ryhmät ovat kovin ongelmallisia.
Itse syytän kulttuuria.